Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
SusanH schreef:gr_roos: heb daar alleen iemand met een klapstoeltje zien zitten in de vrachtwagen, waar ik iedere keer vriendelijk hallo tegen zei (we moesten nogal vaak naar de wc'tjes aan de andere kant van het schuurtje). Hoe heb je gereden?
sorsie: welkom!
Altos schreef:Hmmmm nu ben ik er dus nog steeds niet uit wat te doen dit weekend haha. Zatersdags op en neer is eigenlijk een beetje te zot (115 km enkel), smorgens vroeg vertrekken (05:00 bij stal weg) en rustig kunnen lopen of tussendoor (2x?) met de mtb. Ik pieker nog even verder. Nu hopen dat ze in het definitieve programma niet teveel wijzigen en me nog vroeger zetten
.
sorsie schreef:Super bedankt voor alle antwoordenIk ga proberen om in ieder geval 2 uur van te voren aanwezig te zijn. Ik moet nog ontdekken hoe het allemaal gaat, dus dan heb ik inderdaad liever wat langer dan dat je moet haasten. Voor mij is het helaas ook te ver om van te voren te gaan kijken, anders had ik dat zeker gedaan! Ik ga kijken of we een fiets mee kunnen nemen, is inderdaad wel heel handig om het terrein te verkennen.
Ik vind het allemaal best spannend hoor, gelukkig is er een oefenronde onder begeleiding
Myca schreef:sorsie schreef:Super bedankt voor alle antwoordenIk ga proberen om in ieder geval 2 uur van te voren aanwezig te zijn. Ik moet nog ontdekken hoe het allemaal gaat, dus dan heb ik inderdaad liever wat langer dan dat je moet haasten. Voor mij is het helaas ook te ver om van te voren te gaan kijken, anders had ik dat zeker gedaan! Ik ga kijken of we een fiets mee kunnen nemen, is inderdaad wel heel handig om het terrein te verkennen.
Ik vind het allemaal best spannend hoor, gelukkig is er een oefenronde onder begeleiding
Sorsie, in Ursem hoef je echt geen 2 uur van te voren aanwezig te zijn hoor.
Ik weet niet eens of je dat parcours wel kan lopen.
Bij het oefenspringen zie je de volgorde al een beetje en verder roepen ze je er wel doorheen.
Het is een open terrein dus je kan eigenlijk alles wel zien.