Vandaag hebben ze spiegels geplaatst in de binnenbak, ziet er top uit. Scene was alleen helemaal niet meer te rijden doordat er een auto met aanhanger en een paar mannen helemaal achterin de baan stonden. Had les en heb ernstig ruzie met hem gehad.
Morgen met Caap en Scene maar wat springen bij een vriendin op stal, die gaat een parcours neer zetten dus dan kunnen we daar mooi even gebruik van maken.
Ben begonnen met een pers (niet voor de fok) maar vind die veels te veel doorgefokt. Toen verleifd geworden op de Ragdoll maar kreeg een Brit in mijn mik geduwd door mijn zus.
Daar een nestje mee gehad en 1 gehouden. Toen had ik ondertussen 3 katten en nog geen Ragdoll! Die is er nu dus wel bij en dit is echt helemaal ons ras, geweldig! Met de Brit fokken we wel, maar daar houden we niets van aan. Een Ragdoll mag er nog wel bij.
.
.
. Helaas natuurlijk wel wat stukken heining naar z'n grootje, daar baal ik dan wel weer van. Maar ja, het was te verwachten dat het niet zonder kleerscheuren zou gaan. Baal wel extra dat ze ook een stuk kapot gemaakt hebben, waar ze het hout nu neer gegooid hebben. Dat had niet echt gehoeven.
.