Okay mooi! Dan bestel ik dat. Oja, de maat van de capcover, ik heb een crosshelm maat 55, moet ik dan een medium of een large? Heb al in mijn eigen cover gekeken maar daar kon ik geen maat in vinden
Ben ook aan het twijfelen, toevallig laatst in een soort paars/roze met bruin gereden, stond wel erg flitsend
Jetske
Geplaatst: 05-04-12 12:11
Ik heb M voor over mijn GPA cap maat 59. Kan me herinneren dat de M iig t/m 59 ging qua maten (vanaf welke maat het begint weet ik niet). De M is echt perfect voor mijn cap, sluit heel mooi aan. Dus met maat 55 zou ik zeker geen L nemen iig, dat wordt vast een hoog " " - gehalte
Nou, ik moet een shirt en omdat ze onvindbaar zijn bestel ik wel gewoon een daar weg. Blijf wel bij dezelfde kleuren, bruin paars/lila. En dan bestel ik ook gewoon een capcover mee
AntheaV
Geplaatst: 05-04-12 12:25
Dat is wel een mooie combi Evony! Staat ook wel mooi denk ik op Beat
Die shirts van Treehouse zijn toch bedoelt voor over je BP? Moet je die dan gewoon twee maten kleiner kopen of zo? Ik vind het veel mooier als het onder je BP zit eigenlijk..
@ Joki: ja, ik had zo'n tool gevonden op de site dat je helemaal kan stylen hoe je je set wil met welke patronen, maar dan ging dat misschien over raceshirts inderdaad.
Die zijn inderdaad heel erg gaaf hetismij! Die op de eerste foto helemaal links, mooi patroontje!
Ik verveel me, dus ben weer crosset kleuren aan het bedenken Ik kan alleen niet heel veel voorbeelden vinden, sites waar je veel setjes en kleurencombi's ziet. Ik ga denk ik morgen mijn oude crosset toch maar eens op Denzel gooien, misschien staat het hem toch wel mooi. Ik zat oude foto's te bekijken van toen ik op een ander paard (ook een bruine) ging crossen, en eigenlijk stond het zo slecht nog niet
Jetske
Geplaatst: 16-04-12 21:02
Bij Treehouse (waar anders - we lijken hier wel een compleet promotieteam voor ze ) staan veel voorbeelden van outfits in veel verschillende kleurcombi's. Met een beetje zoeken vind je echt heel veel voorbeelden. (bij de bp's, aj's, capcovers, truien etc.)
Snoek, is cremekleurig/beige icm wijnrood niks voor je? Vind ik zelf poepiechique!
muts_marijke
Geplaatst: 16-04-12 21:06
_Sim_ schreef:
Snoek, is cremekleurig/beige icm wijnrood niks voor je? Vind ik zelf poepiechique!
hahahaha is heeeeeel chique! Zo is Geert zn bp ook! Echt heel mooi! Op Andor heeft ie ook een wijnrood dekje, bij ula combineerd ie het met donkerblauw.
Snoekiej
Geplaatst: 16-04-12 21:07
Haha, ik geloof idd dat er hier super veel promo voor Treehouse gemaakt wordt Bij de shirts heb ik de foto's al doorgespit, maar ik zal de andere pagina's bekijken! Dit topic (en de oude versie ervan) heb ik al doorgespit, en ook wat sites met foto's van de SGW's. @ Sim, da's ook een hele goede optie! Idd poepiechique