goeiemorgen!!! Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Nee fijn hoor dames, dat jullie daar ook enorm plezier aan beleven.
Ze gaat wel steeds vaker een dutje doen en haar uier is ook weer wat gegroeid, het zit ook echt al een beetje in de spenen maar nog niet voldoende.. Tja.. wat moet je er van zeggen.
Snel naar stal gelopen, lag ze lekker te tukken

Vannacht nog gewoon kunnen slapen?
Hier in het centrum in ieder geval niet. Denk dat ik dan wel even heel raar had opgekeken 

Was mee met een vriendinnetje naar de paarden die zij rijdt om te helpen met een jonkie en foto's te maken. Was wel weer even leuk om op een paard te zitten waar alle knopjes opzitten
Om kwart voor 10 nog even langs Wolles gegaan en die is 's avonds toch nog wel echt een stuk dikker lijkt het dan overdag. Arme Wolles, kreeg gister wel een beetje medelijden met haar toen ik die enorme buik weer zag 

die van mij niet, veulen was 10 dagen te vroeg en ik zat nog in Italie.
We gaan morgen nog een keer naar deze, tweede keer heb je toch altijd een andere indruk.
Hopelijk laat Nudine je niet al te lang meer in spanning!
Filmpje van je training zag er ook goed uit!
Weer leuke verslagen gelezen van tevreden mensen!
Maandag en dinsdag nog sollicitatiegesprekken gehad, maar denk niet dat deze wat gaan worden... Dus nu maar weer flink verder zoeken.. 

En aangezien dit haar eerste (voldragen) veulen is, weet ik natuurlijk ook niet precies hoe ze tekent voor de geboorte. Niet elke merrie kegelt bijvoorbeeld. 

.
.
.
.
. En nog veel leuker nieuws van sgw Etten-leur: Ik mag 3 april starten in de M-paarden
!