[SGW] [HK] Bij de crossers in Deel 15,is geen orgaanvlees te zien!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

BuenaVista

Re: [HK] Bij de crossers in Deel 15,is geen orgaanvlees te zien!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-11 07:58

:wave: goeiemorgen!!!

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-11 08:00

Ben benieuwd Annetje!
En word dit sgw topic nu een dressuurprikkers topic? :P Nee fijn hoor dames, dat jullie daar ook enorm plezier aan beleven.

Hier er al vroeg uit. Vanmorgen een paardje kijken voor mijn zusje. En dat is toch een dik uur en kwartier rijden. Voortijd moet ik Sem nog afleveren bij mijn ouders en de auto tanken. En wil bij mijn ouders ook niet gelijk doorvliegen, maar mams even alles uitleggen en rustig weg kunnen gaan.

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-11 08:03

Bah wat is het vroeg :O

Hier is het heeeeel erg mistig, maar teletekst zegt dat het in Enschede sneeuwt! Iemand die daar woont toevllig?

BuenaVista

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-11 08:05

Woon er wel vlakblij Annetje, (half uur rijden) maar ik zie hier geen sneeuw!

Jantine: Veel plezier vandaag..

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-03-11 08:09

Goedesmorgens deze morgen!

@ Jantine: veel plezier vandaag!
@ Annetje: fijn dat je hoofdstel binnen is! En SNEEUW?! Hier is het ook mistig, maar niet zo koud.
@ Caro: met Nudientje gaat het goed. Ze heeft het er ogenschijnlijk helemaal niet zo zwaar mee. Eet ook als een bootwerker ;) Ze gaat wel steeds vaker een dutje doen en haar uier is ook weer wat gegroeid, het zit ook echt al een beetje in de spenen maar nog niet voldoende.. Tja.. wat moet je er van zeggen.

Vanacht alarm toen ik er net in lag, om 3 uur en toen ik me aan het aankleden was, dus viel mee ;) Snel naar stal gelopen, lag ze lekker te tukken <3

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-11 08:34

Morgen :wave:

Noor: Fijn dat het meeviel met het alarm vannacht!
Kim: Brrr... Krijg wel een beetje de kriebels van je verhaal hoor := Vannacht nog gewoon kunnen slapen?
Caro: Wat fijn dat het springen zo goed ging :)
Annetje: Sneeuw :oo Hier in het centrum in ieder geval niet. Denk dat ik dan wel even heel raar had opgekeken :=
Dienke: Wat jammer dat je stopt met crossen, maar het klinkt wel als een verstandig besluit :)

Ik heb gister na het studeren op een echt dressuurpaard gezeten :+ Was mee met een vriendinnetje naar de paarden die zij rijdt om te helpen met een jonkie en foto's te maken. Was wel weer even leuk om op een paard te zitten waar alle knopjes opzitten :D Om kwart voor 10 nog even langs Wolles gegaan en die is 's avonds toch nog wel echt een stuk dikker lijkt het dan overdag. Arme Wolles, kreeg gister wel een beetje medelijden met haar toen ik die enorme buik weer zag :o

Afbeelding

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-11 08:34

Noor, niet zo vroeg posten. Dan denk ik minstens dat je veulen nieuws hebt :+

Dieneke, gefeliciteerd

Tientjeh, mams heeft jou ook groot gekregen, die weet vast nog wel hoe het moet :P

Ik wil eigenlijk ook wat kwijt, 3 kilo of zo, maar echt niet dat ik aan shakes etc begin, dat lijkt me zo ongezond. Ik moet "gewoon"stoppen met snoepen :o

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-11 08:35

Goeiemorgen :O

Hopen dat het paard iets voor je zusje is Jantine!
Leuke foto Vief!

xxitsmexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-11 08:36

goedemorgen.

Gelukkig voel ik me nu wel iets beter. Gister voor het slapen een pijnstiller ingenomen en nu net ook weer.
Het is hier ook heel erg mistig. Denk dat je hier nog geen 50m van je af kunt kijken.
zo weer naar het werk. Voor vanavond zeg ik de les maar even af. Ga thuis wel even rijden, hoef ik tenminste niet zo zwaar aan het werk haha.

@noor.. lijkt me best irritant dat het alarm telkens af gaat. HIer de merrie gaat altijd liggen in de stal dan had ik vaak vals alarm gehad. Wij hebben gewoon camera in de stal opgehangen en dan op tv boven konden we het zien. Deden pa en ik telkens om en om kijken.
@snoekiej.. knap van je. Gaat dat niet snel vervelen die shakes?
@jantien.. veel plezier bij paardje kijken

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-11 08:37

Morning!

Succes vandaag Jantine!
A good night sleep doet soms wonderen itsme.
Hier ook enorm mistig.

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-11 08:39

Vaak een "vals" alarm, en als dat maar zo door gaat, ben je straks te langzaam als het echt alarm is........

MargreetW

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-11 09:48

Er hangt bij Nudine ook een camera boven haar stal hoor, dus Noortje kan vanuit haar bed gewoon direct zien of ze slaapt of dat het echt alarm is.

Het is hier ook best flink mistig, ik had vanmorgen best m'n handschoenen aan kunnen doen toen ik met de hond ging fietsen, zo fris is het. Maar er komt nu toch een waterig zonnetje door.
Laatst bijgewerkt door MargreetW op 23-03-11 09:54, in het totaal 1 keer bewerkt

EvelienH

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-11 09:51

Sussie: dat is schrikken! Gelukkig had hij er niets mee te maken.
Eef: ik denk dat het heel erg verschilt per paard, Caap en Wendel kregen beide maar 1 kg per dag + mineralenpreparaat. Paarden kunnen krachtvoer slecht verteren en als ze het niet nodig hebben geef ik liever niet te veel ivm maag. Nou scheelt het dat ik altijd van die doodlopers heb. :D
Jantine: ben benieuwd of het paard wat voor je zusje is! Wat is het voor iets?
MM: gekke Zeus!
Mendy: beterschap, klink niet zo fijn..
Caro: TOP!
Lau: beterschap!
BV: gefeliciteerd met een gezond veulen. :)
Snoek: mooie foto's en knap dat het zo goed gaat met afvallen.
Caro: ben benieuwd of je merrie luistert :D die van mij niet, veulen was 10 dagen te vroeg en ik zat nog in Italie.
Margeet: dat is wel ideaal!

Gister nog 3 paarden gekeken, er zat er eentje tussen die me wel aanstond. Een 4 jarige die gister voor het eerst onder de man sprong, ik zoek ze wel weer uit. :D

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-03-11 09:57

Sorry Roos Y;(

:D

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-11 10:06

Ik kijk ook altijd gelijk of jij al veulennieuws hebt :D
Op hoeveel dagen zit Nudine nu?

Mendy: Fijn dat het beter lijkt nu! Wat schoot er nou precies los voor je gevoel? Klonk niet fijn, maar ik begreep het niet helemaal :o
Evelien: Je bent maar druk met paardjes kijken :D Deze met nog een bezoekje vereren? ;)

EvelienH

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-11 10:18

Klopt, vind het ook wel leuk om paarden te kijken. :D We gaan morgen nog een keer naar deze, tweede keer heb je toch altijd een andere indruk.

jipje_niekje

Goeiemorgen :D

Wel steeds bijgelezen de laatste tijd, maar niet de tijd om ook nog te reageren :o
Noor laat iedereen 'schrikken' met haar vroege posten :P Hopelijk laat Nudine je niet al te lang meer in spanning!
BV gaat verder als dressuurprikker, ga je ook niet meer springen?
Sussie heeft een goed gesprek gehad gisteren, hopelijk krijg je eind van de week positief nieuws!
Evelien heeft weer een leuk paard gezien, ben benieuwd :o
Mootje is weer terug van vakantie, kon je nog wel skieen of was het vooral waterskieen?
Lautje zit in een lastige situatie :(:)
Vief heeft een nieuw baantje, gefeliciteerd *\o/*
Sannn hoeft What voorlopig nog niet te delen met zusje :P Filmpje van je training zag er ook goed uit!
Caro haar paarden beginnen ook weer steeds beter te lopen *\o/*
Mendy is niet helemaal fit.... volgens mij heerst het...
Snoekiej en Jetske hebben beiden mooie strandfoto's van de paarden!
En het seizoen is officieel weer begonnen met de wedstrijd in Chaam *\o/* Weer leuke verslagen gelezen van tevreden mensen!

Ik heb afgelopen weekend 2 dagen wedstrijd gehad met de paarden en was toen wel een beetje gaar. Was zondagmorgen aan het losrijden voor dressuur met Jipje in een supermooie buitenbaan, kreeg spontaan crosskriebels toen ik zat te bedenken dat Chaam toen was :o Maandag en dinsdag nog sollicitatiegesprekken gehad, maar denk niet dat deze wat gaan worden... Dus nu maar weer flink verder zoeken..

_lautje_

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-03-11 10:23

Die is zeker stoer, Lau! :)
Super bijleesactie, JN! ;)

Vief, ze zit nu op 328 dagen. Reden dat ik daar al slaap is dat het vorige week opeens allemaal heel snel ging en ik had eigenlijk al wel een veulen verwacht. Inmiddels is het weer wat rustiger, maar ben toch bang dat ik het mis als ik thuis ga slapen :o En aangezien dit haar eerste (voldragen) veulen is, weet ik natuurlijk ook niet precies hoe ze tekent voor de geboorte. Niet elke merrie kegelt bijvoorbeeld.

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-11 10:41

Was ook gewoon nieuwsgierig hoor :D Snap heel goed dat je er nu al gaat slapen! :)

Lau: Ik vind groot stoerder 8-) Maar het is wel een leuk ding!
JN: Jammer dat je gesprekken wat tegenvielen. Hopelijk vind je snel iets anders :(:)

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-11 10:45

Goeiemorgen!!!

Ttje gister even lekker makkelijk gereden in de buitenbak, vanavond weer half uurtje les :D
Schimpie had ik gelijk los gezet toen ik aankwam gisteravond. Die ging helemaal uit zn dak in de paddock. Toen T klaar was Schimpie eruit gehaald en die opgezadeld. Nog een rondje gelongeerd en toen poging tot opstappen gedaan. Dat vind ie nog wel heel spannend. Maar daarna was ie echt super braaf, lief als een volleerd manege paard in de rondte :D

Alleen als ie moe wordt gaat ie teveel duiken en begint me uit het zadel te trekken. Zaterdag heb ik half uurtje dressuurles met hem.

Kim, brrr hoe gaat het nu?
Lau, je was al vroeg in de veren. Beetje geslapen?
Noor, spannend hoor!!! Bari is echt huge!
Shanouk, knap zeg!! Ik zou wel 2 kilo kwijt willen, maar ik haak steeds af..
Vief, lekker beest!

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-11 10:59

Goedemorgen.
BV : Jammer dat je stopt met crossen,maar dressuur is ook erg leuk!
Vief: leuk paard!
Mendy: Gelukkig gaat het nu weer beter, mijn moeder eheft ook de hoest-je-longen-uit-je-lijf-eritis en dat is bepaald niet fijn :(:) .
Evelien: Leuk he paarden kijken :D .
Lautje: Moeilijke situatie, nog een dikke :(:).
Noor: Ze houd jullie wel in spanning, hopelijk komt er over niet al te lange tijd een mooi veulen uit.
Tg: Schimpie is echt nog een beetje een puppy zo te lezen :D .

Vanmorgen te horen gekregen dat ik voor de biologie olympiade waar we verplicht aan mee moesten doen de hoogste score van de school had := . En nog veel leuker nieuws van sgw Etten-leur: Ik mag 3 april starten in de M-paarden :D !

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-11 11:15

Eef voor de tweede keer bij paard kijken, succes!
Noor heeft 3x vals alarm gehad. Camera is inderdaad erg handig!
Lau heeft een gave E-pony te koop...
Vief heeft op een dressuurpaard gezeten :=
JN, We hebben drie dagen gewaterskied, 2 dagen ijsplaten gehad en 3 dagen verse sneeuw (ongeveer 30cm). Van alles wat!
BV, Jammer dat je stopt met crossen. Ga je nog wel naar Ermelo?

Ik ben weer snipverkouden -O-

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-11 11:20

Goede morgen!

Noor :z lekkere nudine :)
Vief leuk paard!
Evelien leuk dat je weer wat gevonden lijkt te hebben!
Tg schim de pup :D
Evie leuk spannend ook zeg!
Mo :(:) das niks
Lau mooie pony!!

Zo ga zo maar eens richting peerd.

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-11 11:41

Het was hier ook zo mistig! Nu een stralende zon met een strakblauwe lucht!
Evelien, leuk he paarden kijken!
Super Evie! :D
:(:) Mo

Ik heb vanavond crosstraining met Ul in Grolloo :) . Zaterdagmiddag ga ik met de Vos naar Roden als het goed is, ook even crosstrainen :)