Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Ik werd vanmogen wakker met een enorm snotterhoofd en keelpijn. Halve nacht al wakker gelegen omdat ik niet kon slikken. De honingdropjes lagen binnen handbereik
. Nu begint mijn mobiel het ook te begeven die ik pas sinds oktober heb. Is natgeworden
dus die gaat waarschijnlijk over;ijden. Heb net wel een BB bold 9700 nieuw met garantie tot juli 2012 + simlockvrij voor 160 euro kunnen scoren. Wordt mijn sony als die blijft leven maar mijn reserve mobiel

Is de puppyles in moordrecht een goede start?

en weer tot -15 

minouesmee schreef:Oké, ik had nog een vraagje. Ik las op de wikki dat je pas SGW mag starten als je paard 4 jaar is na augustus. Moet je paard dan ook 4 jaar zijn voor een crosstraing? Dus ik mag/kan nu niet een crossles volgen?
Citaat:Ooit hier iemand bij de treekhoeve een les gehad?
Citaat:Ik las ook op de wikki dat er een crossbaan is in Soest.. Is daar een website van?

4 shirtjes en een broek voor 52,50.
en lekker geshopt
whoeps

Wat onwijs balen dat je paarden moet verkopen zeg. Ik zal mijn oren en ogen open houden. Misschien kun je een pb doen in welke prijsklasse ik moet denken?
En wat fijn dat je weer hebt kunnen longeren.
Een kindje uitpoepen
T is al bijna zo ver of niet?

Ik ben niet zo van eromheen draaien!!