MOOTJE @ leuk dat jullie geslaagd zijn alhoewel ik op foto's gezien die van PB mooier vond, maar ik ben altijd wel wat bevooroordeeld wat kleur betreft.. maja...een goed paard heeft geen kleur he...
Bull krijgt alleen 2 maal 3/4 brok en daar doet hij het super op, buik is prima en zijn heetheid genoeg.. verder natuurlijk gras en kuil, maar geen supplementen ed.
Die van mij vind ik ook te vet Maar dat komt omdat er nog niet genoeg spieren op bepaalde plekken zitten! Bianca, Qua type is het een heel ander paard (2 keer zo breed)!
Dat geloof ik gelijk Mo. Celtic is een echte blote, slungelige driejarige die je over 2 jaar moet zien. Was ook totaal niet het type wat jullie zochten denk ik/merkte ik.
Net Celtic gereden en kruisje onder het zadel gesprongen en daar werd ik héél gelukkig van.
Sussie, Hij is al 2x zo breed dan toen ik hem net had, maar hij mag nog een stukje breder worden naar mijn idee PB, Leuk dat het o.h.z. ook zo goed ging!
Dat bedoel ik Rowo.. Mensen weten niet meer wat rond is van vetheid en wat rond is van de correcte bespiering.. Dat een paard een ronde broekspier heeft is van het trainen, niet van het vet.. Maar dat schijnen sommige mensen niet te beseffen. Sommige zien niet graag de buikspieren aangespannen, op de een of andere manier.. geen mooi gezicht. Dus dan maar wat vetter, want dan zie je het niet.. echt bizar.
Nee, en ik heb Challenge als driejarige en die lijkt op de sprong abnormaal veel kwaliteit te hebben (kan ook niet anders uit zo'n lijntje). En als ik wat wil moet het een merrie zijn. Zag wel een Royal Bravour uit de moeder van Royal Kaliber te koop staan en een Calido I x Caretino x volbloed. Daar ging mijn hart sneller van kloppen (helaas ook van de prijs 15000-25000).
Er is momenteel zoveel te koop en we hebben er nog een 60 staan die weg moeten denk ik.
WolinLotte
Geplaatst: 07-09-10 13:56
Rowo, inderdaad ... maar kijk ook maar bij de staartaanzet.. Ze zien graag bolle billen..
Gelukkig zit daar echt alles bij. Dus ook fokmerries, opfok, etc. Staan er een goede 25 die onder het zadel zijn denk ik.
_Noor
Geplaatst: 07-09-10 14:17
Pffff, ik word al moe als ik daaraan denk. Laat dat bijbaantje maar zitten PB...
Edit: ik zag net een 5-jarige Roven xx X Concorde op MP staan. Jer is Karandasj X Concorde en ik zie wel wat overeenkomsten! Behalve dan het vos-zijn en de bles, ook de uitstraling! Heb al vaker gehoord "Dat is een Concorde" . Grappig om die overeenkomsten te zien. Staat trouwens ook nog een Roven xx schimmel van 1.75 op MP! Wat een reus!
@ Rowo: inderdaad zeg. Toen ik Nudien ook nog volop reed, was het soms best afzien hoor. Zeker 's winters! En nu ik volop werk (en nu opleiding er weer bij) is het soms al afzien met alleen Jer volop in training!
Laatst bijgewerkt door _Noor op 07-09-10 14:19, in het totaal 2 keer bewerkt
PB:Jemig 25 paarden om te rijden! Dan hoop ik dat jullie nog meer ruiters hebben. WL: als je op dressuurwedstrijd kijkt zijn er ook zoveel te dikke paarden. Maar die mensen hebben dat zelf niet eens door helaas.
Tsja het is wel eens afzien. Gelukkig rijd ik ze niet iedere dag. En aangezien het veel jonge paarden zijn hoeven die ook niet dagelijks. Maar minder zou niet erg zijn.
De schimmel spreekt mij het meeste aan. Maar heb geen 9000,- en hij is ook wel errug groot.
Ik houd mij toch voornamelijk bezig met hier thuis. Dus ben ook niet heel vaak bij Jan. Vroeger was dat wel meer, maar op een gegeven moment kwamen mijn eigen paaredn in het gedrang. Heb er nu dan gewoon hier thuis 2 of 1 staan voor de handel.