[SGW] [HK]Liefde voor de SGW, dat nemen we in deel 12 ook weer mee

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-10 10:59

Marloes, maar dan heb je er toch weinig aan :D

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-10 11:21

Ik zoek zelf meestal concoursen op met wat ruimere bakken. Zelfs met een klein paardje vind ik het gewoon fijner :).

Net even een buitenritje met Sofie gemaakt. Die had er weer zin in. Eens wat anders dan in de binnenbak rondrijden.
Lag nog wel veel sneeuw in de sloten, maar daar keek ze niet naar :).

Zal nog even wat leren en dan om half 1 met de bus naar Leeuwarden voor mijn laatste tentames.

malloesje

Re: [HK]Liefde voor de SGW, dat nemen we in deel 12 ook weer mee

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-10 11:28

Mo; idd en daarom worden ze ook amper gehouden ;) En zal ik er al nooit naar toe gaan..
Kim; mooi dat het buitenrijden lekker ging. Ik heb dat voor zondag weer op de planning staan, Fari zal er ook wel blij van worden denk ik. Succes trouwens met je laatste tentamens

jipje_niekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-10 11:38

@Kim: succes met je tentamen!

Bij ons heb je ook veel bakken die breder zijn dan Hulshorst, of in ieder geval lijken. Ik hou ook van wat meer ruimte met binnenparcoursen :o

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-10 11:56

Goeiesmorgens :D

Benthe, ben inderdaad weer frips en fruitig *D , succes met je wedstrijd!!
Sussie, ach jeetje.. hopelijk houdt ze niet lang last van haar been :(:) , dat is schrikken!!
Vief, treinze .. en studeerze!! -:)

Lekker uitgeslapen en wat een rust in huis hier, heerlijk :z ..

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-10 12:02

Goeiemorgen
Hier zijn de parcoursen altijd wel in een 20x60 bak. Heb er nooit last van gehad eigenlijk..
Ik ga zo naar de massage. Vorstin wordt wel lekker 'verwend' met massage, maar zelf kan ik het ook hard gebruiken. Mijn schouders en onderrug zitten eigenlijk al heel lang vast. Nu ik toch niet kan rijden, ga ik maar kijken of we het losser kunnen krijgen.

Jammer Tientjeh, maar toch ook fijn!
Fijn dat je lekker hebt gereden Benthe!
Succes vast met je tentamen Vief!
Wat schrikken Sussie! Beterschap aan je moeder :(:)
Lekker zo'n buitenritje Kim :) Succes zo!

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-10 12:08

weet iemand iets meer over kringwedstrijden ?? ik wil met Bull zowieso wel met L 1 dressuur gaan meedoen voor de kring noordoost veluwe en oost flevoland, ik zie dan nu in de kalender de 3 selectie data staan en dan regio kampioenschappen op 7 augustus Marienwaard, maar wat is dan de finale ?? die was toch altijd op Ermelo ?? of haal ik iets door elkaar. Weet nl wel dat je kringkampioen kan worden en dan regiokampioen ?? of ik met het springen meedoe denk ik niet, vind dat iets te snel, want dan moet ik in mei al B springen. := Ik wil vanaf maart april beginnen met wat crosslesjes en oefenparcoursen, en dan komt mei al wel erg rap daarop. Voor de winter is dat dan wel leuk als hij er klaar voor is.

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-10 12:10

L1 heeft volgens mij geen KNHS kampioenschap, alleen regio.

jipje_niekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-10 12:22

@Bianca: De zomerselecties worden gereden in Apeldoorn, Vaassen en Nunspeet. Van daaruit kun je kringkampioen worden, moet je minimaal 2 selecties voor gereden hebben. Als je door mag naar de Gelderse, is gelders kampioen het hoogst haalbare in de L1 dressuur hiervoor is geen nederlandse namelijk ;)

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-10 12:26

Jammer Tientjeh, gaan jullie toch lekker verder met de sgw, mischien kan je wel m gaan starten?
@ Benthe: Altijd fijn als het rijden lekker gaat
@ Vief: Succes met je tentamen
@ Kim: Lekker, ik wil ook wel weer is naar buiten nu het weer kan.
@ Sussie: Beterschap voor je moeder
@ WL: Ik ben jaloers! ;) ik wil ook uitslapen, had morgen gekunt maar ik ben zo slim geweest om dan een springles te plannen :+
@ Snoekiej: Ik zag een paar pagina's terug een filmpje, die is echt hilarisch :=, doet mij wel aan hetzelfde denken als noorwijdenes... ;)

Ik heb het de hele week druk gehad met allemaal tentamens, ik moet nog een halve week en iedereen hier is al klaar zo te lezen ^) . vanochtend bio gehad en die ging wel redelijk, ik vind het alleen vervelend dat ik na afloop niet weet of ik het nou goed gemaakt heb, soms denk ik dat het niet goed ging maar dan is het wel zo en vice versa.
En ik heb gisteren een scooter gekocht , een tweedehands kymco vitality, maar ik heb er hard voor gespaard en gewerkt dus ben er erg blij mee :D !

Vanmiddag heb ik nog een tentamen Nederlands, maar ik kan me er niet zo druk om maken omdat het cijfer toch niet meetelt voor mijn eindcijfer, dus zit ik lekker te bokken en bij te lezen ;)

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-10 15:28

Even mijn gal spuwen hoor. Begin december heb ik een nieuwe trailer besteld. Hij staat inmiddels al 4 weken in de showroom, maar het kentekenbewijs laat echt te lang op zich wachten. Ik baal er echt een beetje van :(

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-10 15:56

@ Mo: lekker dan... enig idee hoe lang het nog gaat duren? Wat voor trailer heb je besteld?

Ik heb geen zin meer om te werken.

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-10 16:02

Ik ook niet. Ik heb een Blomert besteld. Het uitgifte bedrijf van de kentekens zegt dat zij hem al maandag op de post heeft gedaan richting de fabriek. Geen idee wanneer het dus binnenkomt.

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-10 16:23

Nogmaals: lekker dan.

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-10 17:50

Hoooooooooiii!! :wave:

@Mo_van_Dijk: Ik kan me voorstellen dat je er goed van baalt :(:) . Hopelijk zit het kenteken er gauw op en kan je 'm op gaan halen!!

Ik heb vandaag lekker met Wo gespeeld, die had weer haar brutaliteit in de strijd geworpen }> , wat een hoop steigeractie opleverde, ziet er altijd weer mega-heftig uit.. Stoer peerd 8-) . Ze keek nog even haar ogen uit toen er een kudde schapen langs de longeerbak kwam rennen, vind ze erg interessant :wow: .. die wolbalen op poten :)) !! Daarna nog even zonder zadel naar buiten geweest, ze was braaf en het deed haar zichtbaar goed dat ik weer op haar rug zat :+: !!

Nu nog maar even aan studie en dan koken en lekker filmpje kijken, heb Australia maar weer eens uit de kast gehaald ;) .

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-10 19:17

Jullie hebben ook niet veel gekletst vanmiddag! Hard gewerkt allemaal?
Mo balen van je trailer!
Net terug van een hele fijn springles in Bunschoten, nu snel wat eten achter de PC effe douchen en dan naar Ermelo voor het rondje educatie!

Rosalie123

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-10 19:38

Hee Lotte wat grappig, die film heb ik gisteravond met m'n vriend bekeken! Ik had 'm nog niet gezien, vond het wel een mooie film :)

Simmie, mooi dat je les goed ging en veel plezier vanavond in Ermelo.

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-10 19:38

jipje_niekje schreef:
@Bianca: De zomerselecties worden gereden in Apeldoorn, Vaassen en Nunspeet. Van daaruit kun je kringkampioen worden, moet je minimaal 2 selecties voor gereden hebben. Als je door mag naar de Gelderse, is gelders kampioen het hoogst haalbare in de L1 dressuur hiervoor is geen nederlandse namelijk ;)

..OOOOhhhh....hahaha...dat verklaart alles natuurlijk....heb er met Rebecca nog nooit aan meegedaan namelijk, maar het lijkt me toch ook weleens leuk om de wedstrijden wat meer te selecteren en er nu met Bull dus wel aan me te doen. Ik heb inmiddels het rooster al zo geruild dat ik ze alle drie kan rijden en eventueel ben ik de gelderse al vrij.
Vanaf welke klasses heb je dan wel Nederlandse (dressuur en springen)??? want ook voor andere klasses zie ik geen Ermelo op die kalender voorkomen..... :o

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-10 19:51

Daar ben je lekker mee Mo!
Fijn dat je zo lekker gesprongen hebt Sim :D
Bianca, op welke kalender kijk je dan? Je hebt Nederlandse Kampioenschappen vanaf L2 dressuur, L springen en L SGW :)

edit: De Hippiade is voor paarden op 3 en 4 september :)
http://www.knhs.nl/news.asp?pCatID=151& ... pCatID=164

heleenxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-10 21:55

Even egopost: ben net terug van de wedstrijd met onze Metall. Was 2x eerste met 191 en 204 punten! *\o/* (M1)

Straks nog even bijlezen, ik moet eerst nog even eten.

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-10 21:57

Heleen Topper :D! Goed man.

Mijn laatste tentames gingen goed vandaag! 1 van de 2 iig gehaald heb ik net gecontroleerd op internet. Van de anderen staan de antwoorden er nog niet op, dus dat is nog even afwachten. Nu eerst een week vakantie! :D

Morgen maar weer even met Sofietje een buitenritje maken. Vind ze wel zo leuk ;).

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-10 22:09

Ik had via ooteman 3 broeken gekocht (2 voor mij 1 voor mn zus). Kreeg ik vnadaag er maar 1 binnen (hele mooie van Kingsland :D ). Dus even gebeld over de andere 2 en die waren ze schijnbaar vergeten ondanks dat ik wel betaald had. De boek die ik voor mn zus had was uitverkocht, maar mocht een andere broek uitkiezen voor haar en raadde mij de pikeur mondega met lederen stuk aan. Die was wel 50,- duurder dan die ik eerst had, maar dat was op hun kosten!!
Super service!

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-10 22:12

Heleen, wat een toppertje zeg! Dat is ook een egopost waard hoor!

PB, wat een service zeg! Helemaal super!

billy1

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-10 22:13

Goeie deal PB!!! Heb je een plaatje van de Kingsland? Ik wil trouwens nog een leuke witte rijbroek met leren zit. Iemand een aanrader???? Ik heb nu een blauwe Eurostar met kontzakjes en contrasteren stiksels met leer, helaas hebben ze deze nog niet in het wit......

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-10 22:15

Dorien, zoiets hebben ze ook van pikeur! die vind ik ook erg mooi. Heb hem ooit al eens aangehad, maar toen had ik net een nieuwe.