Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
.
.
En zal ik er al nooit naar toe gaan..
Succes zo!
Ik wil vanaf maart april beginnen met wat crosslesjes en oefenparcoursen, en dan komt mei al wel erg rap daarop. Voor de winter is dat dan wel leuk als hij er klaar voor is.
ik wil ook uitslapen, had morgen gekunt maar ik ben zo slim geweest om dan een springles te plannen
, doet mij wel aan hetzelfde denken als noorwijdenes...
. vanochtend bio gehad en die ging wel redelijk, ik vind het alleen vervelend dat ik na afloop niet weet of ik het nou goed gemaakt heb, soms denk ik dat het niet goed ging maar dan is het wel zo en vice versa.
!
. Hopelijk zit het kenteken er gauw op en kan je 'm op gaan halen!!
, wat een hoop steigeractie opleverde, ziet er altijd weer mega-heftig uit.. Stoer peerd
. Ze keek nog even haar ogen uit toen er een kudde schapen langs de longeerbak kwam rennen, vind ze erg interessant
.. die wolbalen op poten
!! Daarna nog even zonder zadel naar buiten geweest, ze was braaf en het deed haar zichtbaar goed dat ik weer op haar rug zat
!!
. 
jipje_niekje schreef:@Bianca: De zomerselecties worden gereden in Apeldoorn, Vaassen en Nunspeet. Van daaruit kun je kringkampioen worden, moet je minimaal 2 selecties voor gereden hebben. Als je door mag naar de Gelderse, is gelders kampioen het hoogst haalbare in de L1 dressuur hiervoor is geen nederlandse namelijk

! Goed man.
.
). Dus even gebeld over de andere 2 en die waren ze schijnbaar vergeten ondanks dat ik wel betaald had. De boek die ik voor mn zus had was uitverkocht, maar mocht een andere broek uitkiezen voor haar en raadde mij de pikeur mondega met lederen stuk aan. Die was wel 50,- duurder dan die ik eerst had, maar dat was op hun kosten!!