Jenga: ik zou dat inderdaad doen, Barchem dan maar niet rijden. Ik doe precies hetzelfde

Vief: Goede actie!

Verder weet ik het zo even niet meer wat ik allemaal gelezen heb

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
floor01 schreef:Dank voor jullie reacties. Voor de duidelijkheid: ik was niet van plan om in een zuurstokroze jasje te gaan rijden ofzo. Ik wil dan ipv met verenigingsdekje met een zwart dekje bij de dressuur. Dat vindt ik net even wat mooier uitzien.
Lielle schreef:Dat ben ik wel met je eens, alleen vind ik op een schimmel persoonlijk een donkere kleur toch mooier.
tientjeh schreef:ben net even wezen shoppen voor mijn paard:P
heb gekocht:
- bruin borsttuig met martingaal
- bruine teugels
- springschoenen
- zwarte teugels
- witte peesbeschermers met zwart bont
- witte strijklappen met zwart bont.
Lielle schreef:Dat ben ik wel met je eens, alleen vind ik op een schimmel persoonlijk een donkere kleur toch mooier.
tientjeh schreef:deze was maar 15 euro. alles was afgeprijst, omdat de zaak dicht gaat.
rowo schreef:tientjeh schreef:deze was maar 15 euro. alles was afgeprijst, omdat de zaak dicht gaat.
Oh ja? waar dan? Bij Nijland?
Heb je trouwens een foto?
rowo schreef:Lielle schreef:Dat ben ik wel met je eens, alleen vind ik op een schimmel persoonlijk een donkere kleur toch mooier.
Helemaal mee eens.. Een wit dekje op een echt witte schimmel vind ik zelfs lelijk. Er waren eerst wel voorschriften voor de kleur van het dekje, maar dat is dus verandert. Wij hebben voor stal een bruin dekje met lichtblauw randje; dat mag nu dus ook?