straks komen missmuts en miss-Jumpy nog.....volgens mij heeft al dat overleggen/afwegen/advies vragen/ tactieken bespreken hier op bokt nog effect ook

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
marieketencate schreef:Goed zeg GvdT!! Gaat goed dus met alle bokkers![]()
ik vond trouwens die dierenarts gister wel een lekker hapje, pico ook geloof ik, want die stond maar met haar kont te draaien toen hij bij der kwam...ze beet mij zelfs in mijn arm om alle aandacht voor zichzelf op te eisen
marieketencate schreef:Ik was dus met Rex blijkbaar ook 6de....sorry dat ik mijn prijs niet heb afgehaald Miss_Jumpy......ik dacht met 4 balken niet meer bij de prijswinnaars te zitten...voortaan toch maar even wachten dan!![]()
marieketencate schreef:....het eerste waar ik naar kijk bij parcourslopen is de startlijn (maar het had mij ook kunnen gebeuren, want ik had het parcours niet gelopen)
miss_jumpy schreef:marieketencate schreef:Ik was dus met Rex blijkbaar ook 6de....sorry dat ik mijn prijs niet heb afgehaald Miss_Jumpy......ik dacht met 4 balken niet meer bij de prijswinnaars te zitten...voortaan toch maar even wachten dan!![]()
Nou, ik denk dat je niks gemist hebt... Wij baseren de prijzen op het aantal starts in de dressuur, en dat waren er in jouw ring 19, dus toch 5 prijzen. Anders had ik hem wel opgestuurd hoor, maar het viel me zaterdag al op dat je er net naast zat!
missmuts schreef:Ik zie trouwens bij de uitslagen mensen met 40 strafp. in de cross door hindernisfouten. Dat kan toch niet? 4 x weigeren is toch uitgesloten? Of welke manieren zijn er nog om zoveel strafp. te halen?