straks komen missmuts en miss-Jumpy nog.....volgens mij heeft al dat overleggen/afwegen/advies vragen/ tactieken bespreken hier op bokt nog effect ook
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

marieketencate schreef:Goed zeg GvdT!! Gaat goed dus met alle bokkers![]()
ik vond trouwens die dierenarts gister wel een lekker hapje, pico ook geloof ik, want die stond maar met haar kont te draaien toen hij bij der kwam...ze beet mij zelfs in mijn arm om alle aandacht voor zichzelf op te eisen

Ook gefeliciteerd met de prijzen..
was ik dus nog derde met de dressuur geworden
): vroeg op, heenrit viel mee in tijd (bedankt voor de tip, Simmie!), cross gelopen. Dressuur ging goed (duhh), 170 punten. Met springen ging ik in de fout: ik werd meteen na hindernis 1 uitgebeld: ik bleek de startlijn niet correct gepasseerd te hebben...stom stom
.... Gelukkig mocht ik van de jury opnieuw beginnen... Helemaal foutloos. Doordat de bodem zo slecht was, kwam Oeste zelf al mooi terug in tempo.
, naast de andere prijzen...
wat een mazzel dat je gewoon overnieuw mocht beginnen met het springen!!!
)
)...ik ben met 4 balken en beetje tijdsoverschrijding op dezelfde plaats geeindigd als Lielle terwijl zij helemaal foutloos was en de dressuurpunten niks scheelden...ik zat dus blijkbaar in een "slechte" ring...
echt super hee
en herken helaas nog niet veel sgw mutsen maar vond het wel weer een geslaagde Vlietland! (baalde dat ik zelf nog niet kon starten
)
tegelijk met sgw Heino, ehhh24 september

marieketencate schreef:Ik was dus met Rex blijkbaar ook 6de....sorry dat ik mijn prijs niet heb afgehaald Miss_Jumpy......ik dacht met 4 balken niet meer bij de prijswinnaars te zitten...voortaan toch maar even wachten dan!![]()
marieketencate schreef:....het eerste waar ik naar kijk bij parcourslopen is de startlijn (maar het had mij ook kunnen gebeuren, want ik had het parcours niet gelopen)
(en ik had wel parcours gelopen, maar er gewoon niet op gelet)
Kom op dames! miss_jumpy schreef:marieketencate schreef:Ik was dus met Rex blijkbaar ook 6de....sorry dat ik mijn prijs niet heb afgehaald Miss_Jumpy......ik dacht met 4 balken niet meer bij de prijswinnaars te zitten...voortaan toch maar even wachten dan!![]()
Nou, ik denk dat je niks gemist hebt... Wij baseren de prijzen op het aantal starts in de dressuur, en dat waren er in jouw ring 19, dus toch 5 prijzen. Anders had ik hem wel opgestuurd hoor, maar het viel me zaterdag al op dat je er net naast zat!
Bokt rules *pompom smiley* En iedereen bedankt voor de felicitaties
Jury had wel ook zitten slapen, ik heb gegroet, rustig aangegaloppeerd, grote volte gereden en ben toen pas begonnen. En dat hebben ze allemaal niet gezien

Ik zal Bianca en Julia wel bellen.
). Op zich vind ik een training niet zo erg nodig, de week erna is Gorssel alweer, maar er liggen wel wat greppels die bij Rex nog niet vlekkeloos gaan....hmmm... moeilijk!
Maar ik ga nog wel een keer bij Rob thuis rijden, denk ik.
Nou ja, binnenkort moeten de paarden geent worden dus ik zal er eens op letten!!!!missmuts schreef:Ik zie trouwens bij de uitslagen mensen met 40 strafp. in de cross door hindernisfouten. Dat kan toch niet? 4 x weigeren is toch uitgesloten? Of welke manieren zijn er nog om zoveel strafp. te halen?