Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
ik zoek het even op. Maar Ik wil het eerst niet te ver proberen 
normaal gaat er een vriendin en haar vriend (allebei ook paarden mensen
)waarschijnlijk ook mee maar je bent zeker welkom om mee te gaan
Genoeg trails om uit te kiezen met verschillende mogelijkheden qua overnachten etc. Ben geen geroutineerde wandelaar en heb daar toch ook makkelijk tochten van 15-20km kunnen doen. Qua ondergrond echt heel fijn en qua moeilijkheidsgraad prima voor een beginnend wandelaar. Geen supersteile of lastige stukken enzo. Kunnen perfect met een hond gedaan worden. Alleen de hond ginder krijgen wordt wel duur grapje...
.
!
het werd dus een rondje met heel wat extra lusjes en cirkels hahaha. Supergenant. Pony was wel braaf dus tjaaa. Das dan maar het voornaamste
zou misschien die in februari ook wel rijden. Vorige keer pakte hij daar indoor echt niet aan, maar dit rondje gaf toch wel het vertrouwen dat we het wel kunnen, ook binnen
en misschien een vakantiehuisje bijkopen
! Leuke dingen op de planning!! En toch ook proficiat met het rondje vandaag
!
.
Hier dit jaar ook trouw van mijn zus, leuk die trouwplannen!
en met het rondje
leuk een vakantiehuis
waar wil je dat?
proficiat.
toch altijd fijner dat het minder invasief kan. Alles goed verlopen?
Nu nog exact 6 maanden, begint spannend te worden
Hoop ms op de stal waar ik training gevolgd heb in november. Zou ideaal zijn
ik zou eerder in de ardennen iets zoeken denk ik
spreekt mij meer aan
!
Heb Florence haar proefje in niv. 1 gezien 
Punten tot daar aan toe maar heb echt wel ergere proefjes gezien.
Maar soit 'k was niet al te blij erna, dus had mij gewoon voorgenomen om de I3 als trainingsrondje te rijden.
Vandaag was wel minder erg dan gisteren.
Wel 1 keer goed geschrokken. We waren al in de andere piste in het kleiner stukje voor de wedstrijdring nog wat rondjes draven aan het draven. En opeens keek hij naar de witte blokken die klaar stonden voor de 20x60 piste. Dus zoals anders duw ik met mijn benen om hem er langs te rijden. En zoef Luxor vloog naar achteren en ging zodanig snel dat zijn eigen achterbenen niet konden volgen en hij half weg schoof met zijn achterhand...
Nuja hem gerust gesteld en weer goed vooruit gereden. De proef zelf ging beter! 'k Was al blij genoeg dat hij niet opeens wat uit stak. Heb dus wel met redelijk goed gevoel afgesloten!
Was niet onze beste proef maar allez gezien de omstandigheden kan ik niet anders dan tevreden zijn.
15e plaats van de 36 met 64,57% denk ik.
Kwestie van doorrijden, moet meer durven.