Er zullen wat wedstrijdverslagen volgen denk ik...
Heb Florence haar proefje in niv. 1 gezien 
Ik ben vandaag naar Bo*cage geweest in de I1 en I3. I1 geen topproef maar wel erggg laag gepunt (58%) en bijna laatste.
Punten tot daar aan toe maar heb echt wel ergere proefjes gezien.
Maar soit 'k was niet al te blij erna, dus had mij gewoon voorgenomen om de I3 als trainingsrondje te rijden.
Tijdens inrijden voor tweede proef was Luxor soms stout. Gisteren dressuurles gehad van A.ngelique en hij hing dan ook wel het varken uit.
Vandaag was wel minder erg dan gisteren.
Wel 1 keer goed geschrokken. We waren al in de andere piste in het kleiner stukje voor de wedstrijdring nog wat rondjes draven aan het draven. En opeens keek hij naar de witte blokken die klaar stonden voor de 20x60 piste. Dus zoals anders duw ik met mijn benen om hem er langs te rijden. En zoef Luxor vloog naar achteren en ging zodanig snel dat zijn eigen achterbenen niet konden volgen en hij half weg schoof met zijn achterhand...
Nuja hem gerust gesteld en weer goed vooruit gereden. De proef zelf ging beter! 'k Was al blij genoeg dat hij niet opeens wat uit stak. Heb dus wel met redelijk goed gevoel afgesloten!
Was niet onze beste proef maar allez gezien de omstandigheden kan ik niet anders dan tevreden zijn.
15e plaats van de 36 met 64,57% denk ik.
Dus verder trainen met mijn puberaal varken. Chance dat ik hem graag zie.
Kwestie van doorrijden, moet meer durven. 
Volgende week nemen we het springen weer op na meer dan 2 maanden pauze, spannend.