Bedankt
!
Zadels... hier ook altijd miserie. Ik heb er momenteel 3 "goede" springzadels en geen één ligt fijn op geen enkel paard waar we mee rijden. Echt hopeloos. En helaas ook geen budget om eens een hele deftige te kopen. Eventingzadel hebben we enkel een heel oude passier en een belloir maar ook niet meer de jongste. Zitten beide beenhard en geen enkele steun - gebruiken we dus ook niet meer
.
Hanne_SP: leuk filmpje! Dan kriebelt het bij mij ook gelijk weer om erin te vliegen! Ziet er idd nog wat slapjes uit, maar voor de rest vind ik het wel netjes!
Varekaj schreef:@Hanna: ik hoorde op de video "niet teveel helpen", bedoelen ze daarmee dat je rustiger moet zitten met je bovenlichaam? Nu ziet het eruit alsof je meepompt. Ik pleit daar ook schuldig aan hoor, maar het valt wel op.
Dat doe ik dus ook altijd teveel... zeker als m'n paard wat minder meewerkend is, i.p.v. dan gewoon deftig benen te geven, ga ik zo meepompen of hen nog eens in de weg zitten in de rug waarmee je dan natuurlijk enkel het tegenovergestelde bereikt!
Klinkt niet fijn van die val, hopelijk geen blessures o.i.d.! Ik vind het altijd zo eng als de paarden zelf op de grond gaan, meestal valt het inderdaad wel mee maar mijn hart staat dan toch altijd ff stil!