Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ik heb mij trouwens ook ingeschreven voor Baarle-Nassau, 75 cm wel. Ben benieuwd!
Succes alvast!
We gaan volgende week voor de eerste keer de A7-proef rijden voor de fun. Nog niet 2 proefjes, om nog niet te veel te vragen op wedstrijd. 
Maar het begin is weer gemaakt.
maar goed, ik houd er toch in elk geval mooie foto's aan over
Fijn dat je ook terug aan de slag kan met je Shuddy!
tzou een jurywedstrijd moeten geweest zijn!
Kreeg net bericht, de bitjes zijn op de post, joepie!
(leerstof voor examen volgende week donderdag
)
. Had wel graag eens stage gevolgd bij haar!
! 
Met dat hij begin december enorm vermagert is door de opname in de dierenkliniek, is zijn bespiering nu nog niet top. Hij is nog wat slapjes. Maar ik heb er wel van genoten! Normaal zijn hekjes onder een sprong een issue bij Shuddy, hij stopte daar altijd op op jumping.
Maar nu ik liet 'm ervoor naar de engste hekjes kijken (de rode en de oranje) en hij zou gewoon bijna de hindernis omver lopen, hij keek er totaal niet naar. 
Binnen 2 weken gaan we opnieuw! 

. Ging beetje rond de weides rijden maar ze was beetje joepiedepoepie
. Helaas is zij ook op tegen het dek gegaan, ze liep natuurlijk terug nr stal, mr tegen de poort geknalt en onderuit gegaan. Haar schouder geschaaft en bloed lip, achterget kapot mr nergens wondes op haar benen gelukkig (had vijsjes in gedraaid vanachter, gelukkig had ik mn lange achtergetten aan gedaan). Helaas mn nieuw zadel wat geschaaf en m'n nieuwe borstriem ook. Nuja niet zo erg, mr wel kak, als het net nieuw is
. Khoop da ze zich inwendig nergens heeft pijn gedaan en geen wrong heeft gehad. Ben er weer opgekropen en ze voelde nog altijd goed, hopelijk blijf het zo. Kan er nu weer tijdje niet op, normaal binnen 1,5 week weer rijden (in piste, ga nu nie meer rond de weide gaan rijden voorlopig
) , hopelijk voel te ze dan oke nog een geen blokkades.
!
. Varekaj schreef:@Hanna: ik hoorde op de video "niet teveel helpen", bedoelen ze daarmee dat je rustiger moet zitten met je bovenlichaam? Nu ziet het eruit alsof je meepompt. Ik pleit daar ook schuldig aan hoor, maar het valt wel op.

(toch niet dat t op filmpje staat
) 't Was voor dien grote vos normaal. Die meneer die er in de piste staat in t begin, heeft niets met mij te maken dusja. 

Vaak stops, en gezwalp richting de hindernis en zo van die dingen. Hekjes onder de sprongen was ook zijn dada niet, maar nu is dat allemaal geen probleem meer. 't Is nu vooral ook het punt om spieren te kweken. En na 9 maanden weer een springparcours gezien. Dus 't wordt nog oefenen!
Binnen 2 weken gaan we weer.