Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
M_Vainqueur schreef:Klinkt goed Susan!
En fijn Joki! Wie hadden er prijs of weet je dat niet?
Ik heb gister ook twee fijne rondjes gereden in Ermelo. Helaas ging het op de laatste hindernis van het tweede rondje goed mis, we gingen te hard waardoor we veel te dicht op de sprong kwamen en toen gingen we bijna over de kop. Paard hield zich net staande en ik en de hindernis lagen op de grond. Echt super balen aangezien Tim ook nog eens super tevreden was over het eerste rondje. Maarja...dit was gewoon een hele stomme onverstandige fout, ik had weg moeten sturen of remmen maar dat laatste lukte me niet. Alhoewel ik in de auto met m'n moeder nasprak en hij volgens mij niet terugkwam omdat ik meer had moetengaan zitten, in de rest van het parcours kwam die namelijk wel heel fijn terug. Ik denk dat het 1 de flow was en 2 ik gong voor de brug wel zitten maar onder de brug moest ik bukkenen ben daarna denk ik vergeten weer terug te gaan zitten... Weer een flinke les gehad, beetje jammer maar gelukkig liep die verder alles wel foutloos rond, heerlijk dier. Hij heeft zoveel pech dat die het met mij moet doen haha
leentje34 schreef:Idd een leuk topic, sluit me ook aan!ik rij volgende week zondag samen met een vriendin de tripalon in bussloo, daarna 19 okt B in schaijk..ben erg benieuwd. Wordt voor mij de eerste officiële cross. Wat ik nog lastig vind is het parcours verkennen (wordt voor het eerst en alleen helaas) ik zie het dan ook als oefenrondje. Doet iedereen het parcours verkennen lopend en zo ja hoeveel tijd ben je ong. kwijt?