Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
leuk! Geert helpt mij ook altijd super fijn, ik ''vergeet'' soms handige punten en hij noemt ze en dan denk ik ''oooh ja, logisch

Ik denk dat wanneer ik dat buiten ook goed voor elkaar krijg ik toch bij de meeste hindernissen wel in de buurt zou moeten kunnen komen

hetismij schreef:Die van mij is ook best een schijterd wat onnatuurlijke dingen betreft. Maar wat bij mij ontzettend heeft geholpen is ALTIJD met springen iets onnatuurlijks onder de hindernis te doen, een gekleurd bord, een hekje, pionnen, zeiltje, desnoods een oud dekbed overtrek. Als je vaak genoeg wisselt wennen ze er vanzelf aan
, gezellig! en erg bedankt voor het aanbod, lijkt me heel leerzaam, leuk!
. uiteindelijk opgelost door het gewoon met mijn springinstructeur iedere week te oefenen. and it does pay off... in het parcours kijkt hij vrijwel nergens naar. onlangs stond er ergens een muur in het parcours waar best veel jonge paarden op werden uitgebeld, en B. trok er gewoon op aan en keek er niet naar.
Gelukkig kent die van jou al wel dat huisje van Diepenheim! 

!!