Succes morgen Lelie! En al andere die op pad gaan.
Logeetje kun je het haast niet meer noemen zo vaak als ze hier is, hihi. Net kwam ze vol stress naar beneden met haar telefoon in de hand: mijn moeder voor jouw Tante Mel! Ze was ongesteld geworden en dat mochten de heren in huis niet horen, dus speelde ze het via de telefoon, slim! Toevallig had ik vanmiddag wat maandverband gevonden met badkamer opruimen, heb het zelf nooit nodig namelijk. Maar nu kwam het wel van pas. Ze wil wel blijven slapen, stoer hoor.
Leliaardje
Geplaatst: 05-05-12 22:58
Ach, dat is dan wel sneu voor d'r. Maar goed dat ze zich zo thuis voelt bij jullie!
Freggle_Edge
Geplaatst: 05-05-12 22:59
Zeker, maar zo een nichtje/lease-dochter wil iedereen wel hoor!
Leliaardje
Geplaatst: 05-05-12 23:07
Hier nog twee foto's van de verzopen katjes cq jaarlingen .
Qira (de Roven)
en Quinty (de volle Connemara). De in het midden. Zij had het echt helemaal gehad met het weer.
Marijke, fijn dat je nu iets meer weet! Ik ga duimen Lelie, easter is echt gaaf Lelie, Ze kijken wel erg zielig Hihi Mel, is dat hetzelfde meisje waar je laatst mee op wedstrijd bent geweest?
Freggle_Edge
Geplaatst: 05-05-12 23:51
Kan kloppen, meestal is ze wel mee op stap om te groomen, vooral met sgw gaat ze graag mee. Heb ook een tshirt voor haar besteld, ik denk dat ze een smile van oor tot oor krijgt als ze het shirt krijgt en ik vertel erbij voor welke mensen dit shirt bedoeld is.
@ Noor autsj!! Ff pootje omhoog! @ FE wat schattig zeg! Snap ik hoor dat de mannen het niet mogen horen Veel plezier morge!! En anders meeten we een keer in voorhout! Voor mij net zo ver! En leuk een x een ander terrein! @ Iedereen die morge start! Succes!
Ga slapen nu! Alleen nog maar s*x op tv dus wordt het tijd om te gaan slapen
Ik ben gewoon de eerste! Ik ben bijna klaar om naar Castenray te gaan om te vrijwilligen. Uurtje te vroeg, maar ach. Degene met wie ik meerijd moet zich om 8 uur al melden omdat hij dressuurcoupons op moet halen. Ik moet me om 9 uur melden voor de start van de cross. Heb er echt zin in
Goedemorgen Gisteravond was het super gezellug in de bios. Nu maar opstaan, paarden doen,spullen pakken. Heb luxe tijd hoef pas om 10u te gaan. Maar 5,5u tussen de dres en spr ben ik dan weer niet blij mee.
Marijke mooi dat je nu iets meer weet. Kris gefeliciteerd met de eerste 2 puntjes Noor heeft een dikke knie Leli leuke fotos
Eef_Bam
Geplaatst: 06-05-12 07:59
Goedemorgen. Leli: Wat er knappe pony zeg . Kris: gefeliciteerd! Joki: Goed gedaan!
Hier ging de wekker om 5 uur, wij rijden nu 50 m achter Lau, oh nee nu ervoor, mijn moeder rijd aardig door .
zo heb alles al klaar staan, stallen al gemest (alleen die van ol nog dat doe ik zodra hij in de trailer staat) 10u gaan is ook niet fijn. je kunt smorgens niks en we zijn ook pas laat thuis. maarja hopen dat het droog is en blijft. succes iedereen.
muts_marijke
Geplaatst: 06-05-12 09:52
@ leli wauw wat is easter gaaf!!! @ Annetje wat goed dat je gaat vrijwilligen!!!!! @ F_E wat sneu voor je nichtje. Voel je je knap opgelaten. Fijn dat ze zich zo thuis voelt bij jullie en wat zal ze blij zijn met het SGW shirt!!! @ Noor beterschap met je knie.
Castenray gangers succes en geniet ervan!!!
Ik zit al weer klaar om naar het ziekenhuis te rijden. ff nog wachten want ik ben elke keer te vroeg en ben bang dat ze me anders irritant gaan vinden. Gisteren stormde ik ook zijn kamer binnen en toen stond de zuster net voor de deur... Geert mocht voor het eerst naar de wc dus hij kreeg hulp bij het ''lopen'' maar door mijn aktie lag de zuster bijna voorover.. ook zo banketstaaf. Kreeg al wel een smsje dat hij heel goed had geslapen en dat de zusters hem zelfs wakker moesten maken voor het ontbijt! Grote slaapkop
Leliaardje
Geplaatst: 06-05-12 10:10
Marijke doe hem de groeten! En gewoon even op de deur kloppen voordat je hem open gooit .
Doordat die zielige Lielle af heeft moeten zeggen, mogen Laurie en ik 2 uur later dressuren. Lielle: echt balen dat je ziek bent, maar heel erg bedankt dat je het hier meldde! En wat een mazzel dat je in dezelfde ring zat als Laurie & Gieg.
Castenraygangers succes FE en HH veel plezier met de crossles Leliaardje dat scheelt wel. Leuke foto's van Easter Marijke fijn dat je nu wel meer duidelijkheid hebt Lielle beterschap
Alle Castenray gangers heel veel succes en lekker weer gewenst! Lielle beterschap! MM, fijn dat het al zoveel beter gaat met Geert! Leli, ik ben het helemaal met je eens! Ikzelf heb het gevoel door een vrachtwagen te zijn overreden. Paard zal zich wel niet veel beter voelen. Ik ga haar zo dus even lekker los longeren en de dikke mag weer aan de bak. Hij gaat zondag weer een keertje mee op concours!
ik heb wonderbaarlijk geen spierpijn, terwijl mijn tong op mijn schoenen hing na het trailer duwen. Werd helemaal licht in mijn hoofd daarna, was niet zo gezond
Lielle: beterschap!
Lelie: leuke foto's, lekkerding dat beessie! En die jaarlingen staan er wel heel zielig bij zo
Henny en FE: veel plezier in Moordrecht.
dat voetbal begrijp ik ook nooit, gaat zoveel geld in om en we zitten lekker in een crisis, en dat kan blijkbaar wel? Stomme relschoppers die alleen nog maar meer geld kosten...
AntheaV
Geplaatst: 06-05-12 11:27
Goedemorgen! Ik was helaas al weer om half 8 wakker, terwijl ik pas half 2 thuis was. De paardjes vonden dat helemaal niet erg, die maar gelijk gevoerd en buiten gezet. Nu nog even lekker niksen en vanmiddag lekker trainen in Lelystad met Mirthe
Lelie: Goed plan om voetbal af te schaffen, ik kan me daar ook altijd echt kwaad om maken dat er ZOVEEL geld in omgaat C'ray gangers: Heel veel succes vandaag
boel mensen die lekker gecrosst hebben, of lekker gaan crossen vandaag, Succes!! "geef de mensen brood en spelen"...., alleen inderdaad met al die rellen, beetje jammer....
Ik was laatst bij jong twente - jong groningen, kampioenswedstrijd (toen werd twente wel kampioen.....), jochie van jaar of 10 toen de scheids ergens voor floot: 'hey hondelu.'!!!!, zat een wat oudere vrouw even verderop en dat jochie kreeg toch even wat te horen......, en de ouders van dat jochie vonden het gewoon normaal en die vertelden tegen die vrouw dat hun kind dat best mocht zeggen...
zojuist 230 foto's gemaakt van de veulens...., eens even uitzoeken en uploaden!