Nee ik heb dan wel weer bruin tuig, het moet niet te gemakkelijk worden Maar wel vrij donkerbruin, tot nu toe heb ik nog niet echt iets wat daar bij vloekt
@ Vief gaaf juist dan bruin, met je bruine tuig en schimmel. @ Rox mijn eerste pony was ook een koetje. Bruin/ wit. Is indd moeilijk te combineren want word al snel te druk.
Precies, alles wordt te druk. Vind lichtblauw lekker in het oog springen, dus die kleur heb ik gekozen. Volgend jaar wordt het iets anders, maar vind het nu al lastig....
Ja is ook lastig! Licht blauw is indd erg leuk!! Paars is ook wel gaaf bij dat donkere bruin!?
Roxxiejj
Geplaatst: 04-04-12 16:36
Afgelopen zondag in Markelo moest ik toevallig na een andere bonte die in de cross ook startte met paars. Vond de kleur alleen te donker vergeleken bij jet paard (donkerbruin bont), had een lichtere kleur of wat meer een knalkleur mooier gevonden Vandaar dat ik het enigszins wel eens met je ben wat betreft paars bij een donkerbruin paard, maar als de tint te donker is, vind ik het persoonlijk zo sombere aangelegenheid
Heel mooi dat bruin viefdepief! Ik had ook bij mijn bruine zadel dat ik sommige kleuren écht niet mooi vond. Bij mijn jonkie nu tijdelijk zwart (wintec totdat hij is uitgegroeid) en dan heeel gauw weer terug naar bruin
@ Rox klopt! Ik vind de kleur van mijn paarse nieuwe set wel heel erg leuk voor de jouwe! Beetje paars/ lila! @ Rianne nee ik niet! Als je graag goeie springschoenen wil en toch kijkt voor zwarte zal ik als ik jou was ff contact opnemen met eventinggek hier op bokt! Zij is van eventingshop.com en zij kan je alles vertellen over wat wel en niet goed is!
op frits kan ook heel weinig qua kleur, hij is naast gevlekt ook nog eens heel flets.
Pops
Geplaatst: 04-04-12 20:51
Roxxiejj schreef:
Bij mijn koe vloekt ook bijna alles
Ik rijd ook met een bonte (zwart bont), zelf ben ik simpel gekleed, witte of gebroken witte broek en donkerblauwe polo en BP (net als bij mijn paard) en dan doen we gewoon een zadeldoek op, ofwel vd stal van de eigenaar, maar die is lelijk van kleur, lichtgrijs, ofwel gewoon een donkerblauwe (waar ik altijd mee cross) Een bonte valt al goed op uit zichzelf
Jetske
Geplaatst: 04-04-12 21:02
Ik had geel/bruin als crossset op mijn bonte
Maar ik had voor trainingen enzo er eigenlijk altijd heel veel verschillende kleuren opliggen, kan prima als je het een beetje goed matcht
Edit: hmm, alleen denk ik dat mijn stippenset inclusief mijn laarzen toch wel echt iets too much zou zijn geweest
Hahaha Jets dat was indd echt een hele foute combi geweest! Maar zoals je weet vind ik het bij je paard een super gave set!!!
Jetske
Geplaatst: 04-04-12 21:26
Gehe, ik heb wel een paar springwedstrijden gereden met koe met die laarzen aan. Dat was eigenlijk ook al too much, maar ik had ze toen net en wilde er zo graag mee rijden
Ooh wacht, zelfs eens mee gedressuurd ...
__Rianne
Geplaatst: 04-04-12 21:27
Henny thanks, zal haar morgen even een pb'tje sturen!
Net een uur in de rij gestaan bij divoza pff wat druk maar heb mn nieuwe beugels binnen, de bow balance van sprenger.
Gisteren m'n eerste crosstraining gehad en hij pakte fijn aan, nu dus toch maar druk bezig om m'n set uit te breiden
Dekje zit net achter de boom, maar voor zover ik kan zien een mooie kleurencombinatie!
_Snow_White
Geplaatst: 04-04-12 22:14
Jetske...
Leuke set Vief en Evelien!
Hier in Canada gaan de barrelracingsets echt OVER de top. Maar de SGW is wat subtieler. Sets zijn er sowieso niet veel (in het algemeen) en alles bij elkaar passend, nee dat zie je niet veel. Als ik dan met mijn rood/wit/blauw aankom...
Even een vraagje, zijn van die capcovers met stippies en sterretjes (en de ruitjes, maar volgens mij heeft niemand die?) van treehouse die sterren, stippen enzo erop geplakt/gestreken of genaaid?
Ik heb al een lycra gehad waar het dus op geplakt/gestreken was en dat liet allemaal los.
Jetske
Geplaatst: 05-04-12 11:47
Daar zitten de stippen,strepen/ruitjes etc. gewoon als patroon in de stof. Dus echt onmogelijk dat die eraf vallen
Haha, Eef dat is inderdaad een uiterst handig foto om je nieuwe dekje te showen Maar van wat ik ervan zie, is ie mooi!
En als je een shirt en capcover bestelt, hoe lang duurde het voor het binnen was bij iedereen? Ik kan me herinneren dat onze AJ's veeel sneller binnen waren dan op de site stond aangegeven en dat mensen van hier de boel ook wel sneller binnen hadden.
Jetske
Geplaatst: 05-04-12 11:55
Ehm nouja trouwens, bij mijn stippenpetje is dat iig zo. Die komt btw niet van treehouse, maar dat is wel hetzelfde merk dus ik ga er maar vanuit dat het bij treehouse hetzelfde is. Mijne met blauw/bruin vlakken komt wel van treehouse. En dit gaat over de capcovers van silk, lycra geen idee van.