Noor fijn dat de presentatie goed ging. Netwerken heb ik zo een hekel aan. Super dat je les zo goed ging Anthea Jammer dat je wedstrijd niet zo fijn ging als je wilde Lau Super dat Schimpie het zo goed deed op clinic TG Texelse spannend Margreet heeft een dubbelganger met paarse jeep
Ik ga maar weer eens naar stal om alle proeven te oefenen (kur+2 gewone). Arm paard
EvelienH
Geplaatst: 01-07-11 08:47
Marijke, voor mij is Hulten maar een kwartiertje dus dat is nog wel de moeite. Snoek, ik ga voor je duimen! Noor, spannend hoor! Joki gaat haar paard moe maken
Ik ga maar eens eten en richting Chaam. Arrch ik haat ontbijten.
Noor, wat spannend!!! Waar ga je hem laten zetten? Lau, Het liep dus zo door de Baucher heen? Had je alleen Hetje mee? Eef, klinkt erg interessant die DA! Shanouk, nog steeds niks gehoord over Vorstin? Wanneer mocht je haar ook al weer ophalen? Sim, leuk Bianca, veel plezier dit weekend!
Vanavond naar Derek Ogilvie!
Snoekiej
Geplaatst: 01-07-11 09:24
Goeiemorgen Ik werd net al gebeld met de uitslag. Er is eigenlijk heel iets anders uitgekomen dan we vermoedden. Er kwam een duidelijke 'hotspot' uit in de sprong linksachter. Het SI gewricht deed ook wel een beetje mee, en in de beiden voorknieën was ook wel iets te zien. De KS was eigenlijk gewoon goed, dus dat is dan weer gek om te horen. In de sprong zou een botcyste of een botscheurtje oid kunnen zitten. Dat gaan ze vanmiddag uitzoeken. Nu kan nog niet, omdat ze nog radioactief is. Dus vanmiddag wordt ik weer opgebeld.
Feest ze Bvw Spannend Noor, stoer hoor van je. Ben benieuwd hoeveel pijn het doet. Waar komt ie nou? Dressuur ze Joki Veel plezier vanavond TG
Snoek, wat apart! *duimt nogsteeds* Noor, doet geen pijn hoor
viefdepief
Geplaatst: 01-07-11 09:34
Morgen
Jullie gaan echt hard!
Shanouk: Wel bijzonder dat er nu toch iets heel anders uitgekomen is.. Hopelijk is het inderdaad iets wat te behandelen is. Zal voor je duimen Karen: Wat schrikken van TG! Gelukkig viel het dus mee. Leuk dat schimpie het zo goed doet!! Noor: Sterkte vanmiddag! Benthe: Leuk dat Lex het zo goed doet Lau: Jammer van je wedstrijd! BVW: Klinkt nu al gezellig haha Veel plezier alvast!
Ik zit bij vriendje die tot laat moet werken en verveel me wat. Al 3 vriendjes gebeld in Utrecht, maar niemand wil met me spelen Zo eerst maar eens douchen en dan Den Bosch maar even in Gister nog naar Ronald Goedemondt geweest met 2 oud huisgenoten. Was erg leuk
Apart, snoek. Zou spat ook nog een mogelijkheid kunnen zijn? In dat geval zou ik Tildren aanraden, haar heb ik echt super resultaten mee gezien.
texelse
Geplaatst: 01-07-11 09:36
Jeeeetje Snoek, wat een verrassende wending. Geen idee of dit positief is of negatief, maar hopelijk is er vanmiddag weer meer duidelijk. Lang leven de sintigrafie! Spannend Noor, een tattoo. Ik begin er niet aan, ben bang dat wanneer alles nog meer gaat hangen dan het nu doet, de tattoo ook zo mee gaat "hangen" (en ik ben een broekepoeperd met zulke dingen).
En nog even een giga-egopost, en een verzoek: Hebben jullie toevallig de telegraaf van vandaag gezien?? Op pagina 6, bij de foto's, is foto no. 2 van mij. Die had ik laatst in een gekke bui opgestuurd naar de telegraaf, omdat het net de Benidorm Basterds leken zoals ze op hun rollators langs de weg geposteerd stonden/zaten. En nu zag ik dat er op gestemd kan worden. En daarmeen kan ik 300 euro verdienen. Nooit weg toch?
Dus wil je wel stemmen en heb je de telegraaf niet gezien: een mailtje naar wuz@telegraaf.nl met in het onderwerp de vermelding foto 2, eretribune dan heb ik straks misschien prijs, en onder de stemmers wordt ook nog 25 euro verloot. Moest wel lachen toen ik het zag!
Sim
Geplaatst: 01-07-11 09:45
Noor, een tattoo zetten doet geen pijn. Het is hoogstens een beetje irritant gevoel. Een piercing is pijnlijker. Aparte wending Snoek. Hopelijk brengt vandaag nog meer duidelijkheid. Feest ze Bianca. Ter gelegenheid waarvan is dat feest?
Wel gek idd, ze loopt ook niet kreupel nl, maar ik ben blij dat de scinti toch gedaan is. Ik heb geen idee wat het allemaal kan zijn. Er zit iig iets wat een verhoogde stofwisseling veroorzaakt. Kan een hoop zijn denk ik. Als het iets met het bot is, zou Tildren idd een goede optie zijn.
jipje_niekje
Geplaatst: 01-07-11 09:56
Goeiemorgen! Snoekiej, rare wending inderdaad. Hopelijk krijg je later vandaag toch nog meer duidelijkheid.... Noor, veel succes met het zetten van je tattoo Texelse ik heb gestemd hoor Ben benieuwd! TG schimpe pakt ook lekker aan he! Hoe is het nu met T zijn pootje??? Lau, balen van je wedstrijd.... BVW gaat weer gezellig feesten Mootje heeft eindelijk haar werkplek
Wij zitten met maar weinig mensen op de afdeling vandaag, hoop dat het een beetje rustig blijft
_Jitske_
Geplaatst: 01-07-11 09:59
Zo, heb ook weer internet.. Bliksem was ingeslagen en we hadden dus geen internet meer
Had maat ook mee en die zag spoken op 2. was door schaduw een valse grondlijn ontstaan. Daarna was de rest van het parcours meer amati's feestje dan de mijne, maar verder wel nul.
Sim jij Bent wilt hahah 2 tattos en een piercing! Moet nietworden :p Noor succes ben benieuwd! Lau had je al gesproken! Eef Fijn dat caap even gecheckt is! Mo lekker veel ruimte dus! Ik ga ook een sporten vanavond
Rest niet veel onthouden
Werd vannacht door blikseminslag op het dorp wakker men leek wel of er een vliegtug neerklapte! Nu hard aan het werk. Zo de da maar eens bellen..