[SGW] [HK] Bij de crossers in Deel 15,is geen orgaanvlees te zien!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Sussie85

Re: [HK] Bij de crossers in Deel 15,is geen orgaanvlees te zien!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-11 21:35

pfff mijn neefje heeft de hele familie (en vooral zijn moeder) hard laten schrikken vandaag. Hij werd vanochtend om 5u van zijn bed gelicht door de politie wegens betrokkenheid bij een dieftal met geweld. Mijn tante dus helemaal in de stress. Vanmiddag kreeg hij eindelijk een advocaat toegewezen en toen bleek al snel dat hij op dat tijdstip aan het werk was (met veel getuigen). Gelukkig was hij aan het einde van de middag weer thuis. Mijn tante is op 1 dag wel heel wat ouder geworden. Een kennis van mijn neefje zit nog wel vast. Een getuige had een jongen met rood haar gezien. En tjsah die zijn er niet zoveel en mijn neefje heeft dat wel. Nu heeft hij echt wel foute vrienden, maar ik hoop toch dat hij van het hele gebeuren wat geleerd heeft en dat hij nu wel extra uitkijkt met wat hij doet.

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-11 21:36

Goedenavond.
Laura: Jeetje das wel duur zeg, maar als ze het er goed op doen.
Sussie: Fijn dat je gesprek zo goed ging, hopelijk krijg je de baan!
Dat is wel even schrikken van je neefje, gelukkig was het niet echt voor hem.
Sim: Gefeliciteerd met je goede nieuws, wat het ook mag zijn.
Corien: Ik denk dat het best kan als je er geen hele zware springtraining van maakt.
Kim: Gelukkig lijkt de pijn aan je wang mee te vallen, KC is inderdaad niet leuk.
Snoekiej: Goed bezig met afvallen! Inderdaad wel opletten dat je niet te weinig eet.
Sim: Ik heb een hele tijd met een paar vertegenwoordigers gepraat in Ysselsteyn omdat ik het wel interessant vond wat ze te vertellen hadden, maar mij konden ze eerlijk gezegd niet overtuigen.
Een sportpaard zou aan 1 kilo van dat voer genoeg moeten hebbenvolgens hun, en dat geloof ik niet :n .

Bam krijgt 3kg prestatiebrok van treurniet, zittten net wat meer energie, vitaminen en mineralen en bovenal haver (zit niet in sportbrok). Daarnaast nog een kwartje slobber en muesli met olie voor het lekkere (en omdat hij de olie anders niet eet).

Crossshirt en capcover zijn trouwens vanmiddag besteld :D , duurt alleen wel even voordat die komen.

edit: typfout
Laatst bijgewerkt door Eef_Bam op 22-03-11 21:44, in het totaal 1 keer bewerkt

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-11 21:38

Snoek, wel goed om jezelf denken hoor! Het is knap dat je zoveel kan afvallen, maar pas op dat je niet doorslaat.
Mootje, veel plezier met vriendje :D

Hier een lekkere bankhangavond. Morgenvroeg richting grens Brabant/ Gelderland om een paard te kijken voor mijn zusje. Morgenavond dan eindelijk weer springles met Uk.

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-11 21:38

Goeieavond

@ Mootje das inderdaad zwaar dan. Vast een bult spierpijn straks. Ach ja je kunt je nu weer lekker laten masseren *D en het is dus weer gezellig op je werk.
@ Eef_bam mooie foto's hoor!
@ Kimdepim wat heb je gedaan bij de kaakchirurg? --- lees het al. Niet fijn dus. Hopelijk krijg je ook geen last.
@ Lautje das een klo*te situatie zeg! :(:)
@ Sussie hoe is je sollicitatie gesprek gegaan?
@ Evony lekker gereden vandaag. Dat kan bijna niet anders met dit weer.
@ Vief super joh dat je bent aangenomen!! Gefeliciteerd.
@ Noor wist niet dat Roxana lessen geeft. Vind het een hele toffe meid!
@ Dienke das even een leuk vooruitzicht dat je startkaart aan is gevraagd. Ben je er helemaal over uit met Dropke? Omdat je al je spul aan bied? En wat een zielig prijzengeld!
@ Annetje ik vind bij iemand in zitten enger dan zelf rijden. En het is zo ontzettend makkelijk als je zelf overal heen kunt rijden.
@ Mendy beterschap!!
@ Noor }> DIE WOU IK!!! ;) Dacht ik ga der zo effe mailen eerst dit effe afmaken. Veel plezier ermee :+. Hippostar muesli voeren wij ook. Is echt heel fijn voer.
@ Sannn ik ben jaloers... Heerlijk gemasseerd te worden :z . Altijd makkelijk als je zusje niet op What wil. Hoef je hem ook niet af te staan. (hier is het zo dat zo gauw Geert de kans krijgt hij op Zeus zit.)
@ Jantine heerlijk man dat je zusje zo van Undercover geniet.
@ Wat goed Snoekiejj dat het afvallen zo snel gaat.

Ik heb lekker gewerkt vandaag. En toen ik thuis kwam was Zeus Geert aan het begekken. Geert kreeg hem ook echt niet uit de wei. :D Toen hij eerst een ander paard had gepakt liep ik naar de wei en riep zijn naam... gevolg meneer draaide zich om en stond met 3 seconden aan de draad. :+ Heb nog nooit een paard gehad die zoooo leuk is <3
Paardjes hebben vandaag lekker vrij. Morgen ga ik weer naar baby springles met Zeus en van het weekend mag hij weer mee in het L1. Zigo gaat dan zijn debuut maken in de B dressuur. :j

Margriet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-11 21:46

Ik sluit me even bij je samenvatting aan MM! Heb alles wel gelezen, maar dus niet getypt!

xxitsmexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-11 22:11

ik sluit me ook aan bij de bijleesactie van marijke

hoesten wordt echt maar niet minder. Zat in de auto vanmiddag en toen moest ik heel hard niezen. Toen leek er net of er iets knapte ofzo. Het doet nu nog heel erg zeer zowel laten hangen als omhoog :S

pff donderdag maar een lui-dagje inschakelen.

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-11 22:14

Hoi,

Ik heb even geen puf meer om bij te lezen. Vrijdag heb ik telefoondag op het werk dan kan ik bijlezen of ik moet opeens wat tijd vinden.

Ben net met mijn ruin op cc geweest. Paar rare acties op voorterrein en springen als een malle hahaha. Sprong steeds erg hoog waardoor ik aardig rechtop moest blijven zitten boven de sprong om niet gelanceerd te worden. Paard was erg happy. In het parcours wel aardig goed te rijden en foutloos. Rondje B gedaan voor het vertrouwen *\o/* *\o/* . Zo nog even het filmpje kijken. Ga douchen en mijn bedje in :D

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-11 22:22

Super Caro!!
Mendy: Dat klinkt niet heel gezond..

Ik ga lekker slapen. Krijg migraine...Voel me echt verrot.

BuenaVista

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-11 22:29

Sussie: Ff afwachten dus. Iig top dat het gesprek goed ging.
Kim: :(:) . Hopelijk valt de pijn allemaal mee
Jantine: Leuk filmpje van Marie en Uk. Uk is daar lekker fanatiek :)
Evony: Top dat de lessen goed gingen

Marstall voer ken ik verder niet. Hier krijgen ze allemaal Subli Merriebrok

Snoekiej: Goed bezig zeg qua afvallen.

Voor mij komt de goede tijd er weer aan. Op de fiets na het werk. In de weekenden lekker rond fietsen/mountainbiken en lekker veel rijden/werken etc :)

Mootje: Veel plezier met vriendje :)
Sussie: Jeetje zeg wat een schrikken!!!
Marijke: Waar heb je concours van het weekend?
Qua Dröpke laten we nog ff op een beloop. Crossen is iig ten einde. Daar stop ik zelf gewoon mee.
Jeroen gaat Dröpke aankomende tijd rijden en dan hoop ik dat ik met een paar weken er zelf weer fatsoenlijk mee weg kan rijden.
Btw maf paard heb je :).
Mendy: :(:) . Doe het morgen maar lekker rustig aan!! Knap je vast van op!
Caro: Super!!!! :D
Laura: :(:) Beterschap. Migraine is echt niet fijn. Ik ken 't.

Lange middag gehad op het werk. Pas half 7 thuis. Ff pakketjes in orde gemaakt en even na de les van Annet en Vyandra wezen kijken in Diepenheim.
Nu weer thuis en ga zo lekker bankhangen/lezen/half slapen etc.

Heb alleen nog blauwe How's Racesafe schouderbeschermers maat M over!!!
Toevallig niet iemand hier interesse????

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-11 22:33

Dienke, ik zag dat je die nog had. Ik wil nog wel schouder beschermers, maar met mijn worstenarmen, pas ik volgens mij nooit maat M.

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-11 22:38

Avond :)

Oh Lau wat naar :(:)
Gefeliciteerd Vief!
Dienke, jammer dat je met crossen stopt.
Auw Kim! Hopen dat je er niet al te veel last van hebt de komende dagen
Goed bezig Shanouk! Ik zou per januari bezig gaan maar volgens mij ben ik over 3 jaar nog niet bezig :x . Gezonder eten wordt voor mij ook lastig, eet al nooit geen chips enzo maar ik kan niet besluiten wat er op tafel komt. Zo eten wij regelmatig 4x in de week patat :o .
Hier ook iemand die de paarden moet delen. Gelukkig wil zusje niet op Ul en ook nog niet op Beau.
Super Caroline! De ruin heeft zijn leven gebeterd ;)
Lau :(:)
Wat fijn dat je het spul zo gauw bijna allemaal kwijt bent Dienke!

Ik heb vandaag een lekker dagje gehad. Weer naar school geweest en dat ging wel lekker, was mooi op tijd vrij maar nog even in het zonnetje op school blijven hangen. Toen ik thuis was even les gegeven, daarna zelf even op die pony gereden. Toen Ul gedaan die best wel lekker ging en daarna Beau gedaan. Die is echt goed bezig. Startkaart is aangevraagd en waarschijnlijk gaat ze 5? april een showrubriek 4 jarige springpaarden lopen. Krijgt ze een beoordeling op de sprong. Zitten erg om deelname verlegen daar omdat bijna alle 4 jarigen net 2 weken ohz zijn ivm het weer. Werd al gevraagd of ik daar Beau dus wilde rijden. Passen het springen daar op het paard aan. Even kijken hoe ze komende week gaat. Ze gaat echt heel erg vooruit en valt gelukkig ook alweer vlug af.

Morgen maar even op pad voor een zonnebril, ik heb echt last van het licht, krijg er mega hoofdpijn van.

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-03-11 22:39

Fijne bijleesacties, MM & BV. Daar sluit ik me graag bij aan ;)
BV: de verkoop gaat dus goed!! :D
MM: sorry, wilde al een tijdje graag de styles hebben en zo'n koopje laat ik dan natuurlijk niet lopen :P Lief van Zeus trouwens :D
Snoek: goed zeg dat je zoveel bent afgevallen. Maar jij hoefde toch geen 18 (ACHTTIEN!!!) kilo af te vallen?!?! Persoonlijk ben ik zéér anti 'maaltijd'drankjes/shakes/'maaltijd'repen en dat soort spul. Ik ben van het VDH-dieet én het hardlopen uiteraard. ;) Maar wel knap van je. :j
Mootje: veel plezier met vriendje. Bij mij is het nu een beetje zeuren aangezien ik bij de paardjes slaap -O-
Sussie: dat is zeker schrikken zeg!

Zo... Jer had al wat minder praatjes ~~}> Morgen zal hij wel weer in zijn normale doen zijn. Echt, dat paard zou eigenlijk geen vrije dag moeten hebben. ;) Ga douchen en dan weer die kant op... uier was wat voller, maar denk dat het nog wel een rustige nacht wordt.

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-11 22:44

in Haaksbergen Dienke, Midwinterhoorn. Is voor de verenigingen die rijden op de brammelhoeve. Dacht dat het een goede kans was om Zigo voor het eerst mee te nemen en Zeus maakt dan ook weer een paar km. Balen dat je deze beslissing moet nemen wbt crossen. Gelukkig kun je ook netjes dressuur rijden dus dan kun je daar ook fijn in meekomen. Lekker he zo'n vriendje die kan helpen als het effe niet wil.

edit geeft niks Noor, ik wou graag het 3e paar erbij hebben zodat het makkelijker is met wassen drogen enz. Die van Geert worden ook al wat ouder. Maar echt nodig is het niet. Maar voor dat geld wou ik ze voor erbij hebben zeg maar.
Laatst bijgewerkt door muts_marijke op 22-03-11 22:46, in het totaal 1 keer bewerkt

BuenaVista

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-11 22:44

tientjeh schreef:
Dienke, ik zag dat je die nog had. Ik wil nog wel schouder beschermers, maar met mijn worstenarmen, pas ik volgens mij nooit maat M.

Voor mij zijn ze behoorlijk groot. Wil ze evt wel ff opmeten?

Net even een veulen gekregen. Ging vlot. Een hengstje!

BuenaVista

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-11 22:45

muts_marijke schreef:
in Haaksbergen Dienke, Midwinterhoorn. Is voor de verenigingen die rijden op de brammelhoeve. Dacht dat het een goede kans was om Zigo voor het eerst mee te nemen en Zeus maakt dan ook weer een paar km. Balen dat je deze beslissing moet nemen wbt crossen. Gelukkig kun je ook netjes dressuur rijden dus dan kun je daar ook fijn in meekomen. Lekker he zo'n vriendje die kan helpen als het effe niet wil.

Da's echt heerlijk :).
En weetje!!! Ik begin dressuurrijden gewoon echt leuk te vinden :)!!!

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-03-11 22:46

Gefeliciteerd met het veulentje, Dienke!
En Caro, helemaal overheen gelezen. Je zal wel in de zevende hemel zijn met je ruin! Gefeliciteerd!

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-11 22:47

Da's echt heerlijk :).
En weetje!!! Ik begin dressuurrijden gewoon echt leuk te vinden :)!!![/quote]

pssst ikke ook :o ... laat Geert het niet lezen

Gefeliciteerd met het hengstveulen

BuenaVista

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-11 22:51

Gisteren ook, tijdens de IBOP. Ik was alleen maar aan het lachen. Jeroen zegt al gekscherend: Einde van het seizoen Z startgerechtigd???? :)

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-11 22:52

Sussie: jeetje dat is schrikken zeg!
Eef: welke kleur heb je besteld voor een crossset?
Caro: wat goed!
Dienke: gefeliciteerd met het veulen :D

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-11 23:03

Pff, dat is wel onwijs schrikken Sussie! Gelukkig bleek hij het helemaal niet te zijn, maar je schrikt toch enorm!
En welke kleuren zijn het nou uiteindelijk geworden Evie?
Tientjeh, daar ga ik idd wel op letten. Dit was ook wel ff een stom foutje :o Alvast veel plezier met paard kijken en springen!
Haha, Zeus heeft wel een lichte voorkeur voor jou zo te horen MM :D
Auw Itsme, misschien toch maar eens naar de dokter gaan? Het duurt nu al een tijdje toch?
Wat super Caro!!!
:(:) Beterschap Lau. Hopelijk zet het niet door
Jeetje Mirthe, dat is wel erg vaak := Leuk dat je met Beau naar de jonge paarden rubriek gaat! Ben benieuwd hoe het gaat!
Noor, ik woog een poosje geleden 76 kilo :o Dat is voor mij echt wel aan de hoge kant. Zit nu op 66, en mijn streefgewicht is ongeveer 60 kilo. Maar ik kijk meer naar buikomvang (meet ik ook) dan echt naar gewicht. Ik was ook niet zo van de maaltijdshakes etc, maar deze zijn wel erg fijn (van Weightcare). Zit je tenminste ook een beetje vol van, en het is goed vol te houden! Neem ze ipv brood. Eet nu 3x per week een broodmaaltijd. Dat scheelt echt al enorm, want ik kon behoorlijk veel brood eten! Fijn dat Jer weer een beetje getemd was ~~}>
Zo, gefeliciteerd Dienke! Da's wel snel gegaan of niet? Wat voor kleur?

Ik heb eindelijk een fototopic aangemaakt van de fotoshoot op het strand :D
Ben echt heel blij met de foto's <3
[RIJ-ITP] Prachtige foto's van Vorstin @ strandmeeting
[ITP] Vorstin heel mooi op de foto @ strandmeeting

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-11 23:10

@ bv gefeliciteerd met het veulen
@ Mistid hij gedroeg zich. Filmpje ziet er voor de verandering fatsoenlijk uit. Het springen zelf ziet er komisch uit op de video. Hij doet er weinig moeite voor in de ring..
@ Noor momenteel ben ik helemaal happy maar ja hij blijft onvoorspelbaar. Denk dat ik zaterdag en volg week dinsdag weer ga. Gelijk aan de bak! Hoe gaat het met Nudine?
@ Snoekiej gave foto's....
@ Lau hoe is het met Challenge?? Ik hoor/lees er niks meer over.

Drachtige merrie is erg futloos. Wordt ook echt topzwaar nu. Brok eet zij wel maar hooi wat minder. Uier wordt ook wat zwaarder. Ben benieuwd hoelang het nog duurt. Heb wel met haar afgesproken dat er geen veulen mag komen in het weekend van Westerbork :D

BuenaVista

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-11 23:28

Ik ga lekker na bed met het Sportpaard en de Vriendin :)
Lekker ff lezen en dan slapen.
Morgen vroeg eruit. Eerst Dröpke ff longeren en dan de hele dag werken. Daarna gauw na Jeroen om Winola te rijden voordat het donker wordt :)

:wave: :wave: :wave: :wave: :wave:

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-11 23:30

Sluit me helemaal bij BV en MM aan :o

Bv gefeliciteerd morgen foto :P
Noor knap hoor van het hard lopen! Denk dat ik morgen een stukje ga skeeleren :)
Lau :(:)

Ik ga lekker op bed, morgen weer vrij dan 3 dagen curses :+

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-11 23:36

Pff... dat zijn veel kilo's snoek! Ik ben idd ook niet van de shakes. Beter gewoon gezond eten. :j

Verder heb ik niet veel onthouden, maar wilde ik gewoon even kwijt dat mijn bruine hoofdstel geleverd is! Woepie! Hij is echt mooi. Een bruine kieffer.

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-11 23:39

Snel een foto dus annetje :D

Ik ga ook tukken!