Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
.
, duurt alleen wel even voordat die komen.
en het is dus weer gezellig op je werk.
DIE WOU IK!!!
Dacht ik ga der zo effe mailen eerst dit effe afmaken. Veel plezier ermee
. Hippostar muesli voeren wij ook. Is echt heel fijn voer.
. Altijd makkelijk als je zusje niet op What wil. Hoef je hem ook niet af te staan. (hier is het zo dat zo gauw Geert de kans krijgt hij op Zeus zit.)
Toen hij eerst een ander paard had gepakt liep ik naar de wei en riep zijn naam... gevolg meneer draaide zich om en stond met 3 seconden aan de draad.
Heb nog nooit een paard gehad die zoooo leuk is
. Zo nog even het filmpje kijken. Ga douchen en mijn bedje in
. Hopelijk valt de pijn allemaal mee

.
. Doe het morgen maar lekker rustig aan!! Knap je vast van op!
Beterschap. Migraine is echt niet fijn. Ik ken 't.

. Gezonder eten wordt voor mij ook lastig, eet al nooit geen chips enzo maar ik kan niet besluiten wat er op tafel komt. Zo eten wij regelmatig 4x in de week patat
.

Lief van Zeus trouwens 
Maar wel knap van je.
Morgen zal hij wel weer in zijn normale doen zijn. Echt, dat paard zou eigenlijk geen vrije dag moeten hebben.
Ga douchen en dan weer die kant op... uier was wat voller, maar denk dat het nog wel een rustige nacht wordt. muts_marijke schreef:in Haaksbergen Dienke, Midwinterhoorn. Is voor de verenigingen die rijden op de brammelhoeve. Dacht dat het een goede kans was om Zigo voor het eerst mee te nemen en Zeus maakt dan ook weer een paar km. Balen dat je deze beslissing moet nemen wbt crossen. Gelukkig kun je ook netjes dressuur rijden dus dan kun je daar ook fijn in meekomen. Lekker he zo'n vriendje die kan helpen als het effe niet wil.
.
!!!
Alvast veel plezier met paard kijken en springen!
Beterschap Lau. Hopelijk zet het niet door
Leuk dat je met Beau naar de jonge paarden rubriek gaat! Ben benieuwd hoe het gaat!
Dat is voor mij echt wel aan de hoge kant. Zit nu op 66, en mijn streefgewicht is ongeveer 60 kilo. Maar ik kijk meer naar buikomvang (meet ik ook) dan echt naar gewicht. Ik was ook niet zo van de maaltijdshakes etc, maar deze zijn wel erg fijn (van Weightcare). Zit je tenminste ook een beetje vol van, en het is goed vol te houden! Neem ze ipv brood. Eet nu 3x per week een broodmaaltijd. Dat scheelt echt al enorm, want ik kon behoorlijk veel brood eten! Fijn dat Jer weer een beetje getemd was