[SGW] [HK]Liefde voor de SGW, dat nemen we in deel 12 ook weer mee

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-10 23:42

Heerlijk Vief :)) , die Wolles, kan me voorstellen dat ze die bak zat is.....
Kim, maak je weer foto's van je schimmel ;) .

Morgen als ik puf heb, probeer ik op Wo te klimmen, maar ik ga eerst richting de HEMA Echinacea bruistabletten halen (die zijn echt heel erg lekker!! wit met groen is de verpakking :9 ) en ik heb hier al Echinaforce druppels van A.Vogel, die krijgt Wo nu ook even.. zit niet te wachten op ziek zijn -:(-

Heb net wel weer even gebadderd in mijn home made spa _/-\o_ , ben gescrubt en geplukt, nu lekker naar bed en morgen weer fris en fruitig wakker worden :D *D .

Dusss... sweet dreams!! ;)

tientjeh

Re: [HK]Liefde voor de SGW, dat nemen we in deel 12 ook weer mee

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-10 23:50

Avond!

Wat een verhalen over kapsels!

Ik moet eerlijk zeggen dat zelfs ik, als kapster, niet zo heel veel spannends heb met mijn haar. Ik heb wel eens permanent gehad en verschillende kleurtjes, maar nooit kwa model iets extreems. Op het moment heb ik donkerbruin haar tot op mn schouders met veel laagjes en pieken in mn gezicht.

Het is definitief dat Uk zn verkoop niet doorgaat. Het lucht voor mij enorm op eigenlijk. Zo gek, maar sinds we dit doorgemaakt hebben en dat spat eruit is gekomen, lijkt onze band nog sterker dan ooit! Dus ik ga weer lekker dingen plannen met Uk.

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-10 23:52

Zal vast een last van je schouders zijn Jantine :j , kan ik me erg goed voorstellen! En er zullen vast nog een hoop leuke en nieuwe dingen op jullie pad komen ;) ..

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-10 23:52

Jammer, maar vanuit het oogpunt van de kopers wel begrijpelijk.
Fijn dat het toch een soort van opluchting voor je is Jantine! Gewoon lekker knallen in het M komend seizoen!

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-10 23:53

Jantien jeetje nou ja, je weet wat je in huis hebt!
Neem je geen paardje er bij (of is dat een stome vraag? )
Idd lekker weer wedstrijden in plannen!

:wave: :Z

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-10 23:54

Ik zou, als ik eerlijk ben, zelf ook nooit een paard kopen die dit heeft hoor! ik weet nu gewoon dat hij er geen last van heeft en ook gewoon super loopt. Je ziet er niets aan en hij is gewoon altijd fanatiek! Ik ga inderdaad proberen lekker te knallen!

Het heeft gewoon zo moeten zijn dat hij lekker bij mij blijft denk ik! Alles wat ons tegen kon zitten met de verkoop is gebeurd. Dus ik denk gewoon dat Uk bij mij hoor :D

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-10 23:56

Denk het ook Jantine :)) , soms heeft het zo moeten zijn denk ik altijd maar :) .. Maar volgens mij had je al een dubbel gevoel bij de verkoop, nietwaar?

Edit: Wie weet waar dit jullie nog kan brengen ;) . Weer nieuwe moed, nieuwe kansen!! *\o/*

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-10 00:08

Ja het was heel dubbel. Je gevoel zegt wat anders dan je verstand!

Corien, een paard erbij kopen is geen optie. Misschien nog eens een paard bijrijden voor iemand anders.

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-10 08:48

Goede morgen!

Jantien, oke ja dacht dat julie veel ruimte hadden dus dacht mis doe je dat :)
Nou ja tis altijd leuk om er 1 bij de gaan rijden! heeft idd zo moeten zijn.

Zo ga richting werk, morgen lekker halve dag vrij :)

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-10 08:49

Goeiemorgen :wave:

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-10 08:55

Werkse iedereen!! :wave:

jipje_niekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-10 09:36

Goeiemorgen!
@Jantine: Kan me voorstellen dat het een opluchting is! Je hebt nu in ieder geval wel zekerheid. En het zal inderdaad zo moeten zijn dat jullie samen 'moeten' blijven :P Komt helemaal goed met jullie volgens mij!
@Simmie: Ik zag het inderdaad op de lijst staan ;) Eigenlijk vind ik Hulshorst niet echt fijn rijden, maar van mezelf moet ik weer wat meer ritme krijgen in het springen, dus toch maar opgegeven :o
@Vief: Fijn dat Woll weer helemaal braaf en fijn was buiten!
@Kim: Veel plezier met je buitenrit met Sofie!
@Corien: Werkse!
@Lotte: En weer helemaal fris en fruitig wakker geworden na je home made spa van gisteren?? ;)

Ik had gisteren echt een baaldag, gelukkig toen ik op Jipje stapte was dat al gauw verdwenen :D Hij liep echt mega fijn die oude en ik was dus weer een stuk vrolijker daarna.
Vandaag weer met nieuwe moed verder en aan mijn laatste dagen van stage beginnen :D

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-10 09:38

Goedemorgen!

Fijn dat de onzekerheid voorbij is Jantine.

Succes allemaal met de tentamens, werken, paarden.... *\o/*

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-10 09:38

jipje_niekje schreef:
Simmie: Ik zag het inderdaad op de lijst staan ;) Eigenlijk vind ik Hulshorst niet echt fijn rijden, maar van mezelf moet ik weer wat meer ritme krijgen in het springen, dus toch maar opgegeven :o

Oh, ik ben er nog nooit geweest. Dacht dat het wel een fijne accommodatie was. Ze hebben toch zo'n hele grote binnenhal?
Wat vind jij er niet fijn aan dan?

jipje_niekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-10 09:42

@Simmie: De bak is erg lang, maar ik geloof dat hij ook maar 20 meter breedt is, daardoor lijkt hij erg smal en daar heb ik nog wel eens moeite mee :o En op de een of andere manier vallen er altijd erg veel mensen af in Hulshorst

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-10 09:44

Hmm, nou lekker dan! Mijn eerste parcours weer sinds Barchem.....
Dat smalle lijkt me ook wat minder. Hopelijk houdt ik mijn ritme wel in stand. Gelukkig doe ik eerst een rondje oefen, dan heb ik alvast een beetje het gevoel.

malloesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-10 09:56

:wave: Mogguh!

jipje_niekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-10 09:58

Met mijn ritme behouden heb ik dus ook altijd wat moeite en zeker in Hulshorst. Vorige keer dat hier reed kwam ik gelukkig wel met een goed gevoel de baan uit, dus dat geeft weer wat hoop. Maar komt vast wel goed met jou en Sims ;)

malloesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-10 10:00

Met zo'n baan is het ook de kunst van de parcoursbouwer om er rekening mee te houden. Toevallig nu 2 keer achter elkaar in een 20*60 bak gesprongen en dat was heel goed te doen. Normaal heb ik er ook een hekel aan.

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-10 10:07

Morgen :wave:

Jantine: Wat fijn dat je weer helemaal zin hebt om met Uk aan de slag te gaan :)!

Ik ga maar eens de grote tocht naar het Oosten maken. Stop even in Deventer om langs mijn ouders te gaan om een jasje te verzenden, dus het eerste deel treinen is al teruggebracht tot 1 uur en 3 kwartier.. Hoop dat het een beetje stil is in de stiltecoupe en ik goed kan studeren (morgen weer tentamen)

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-10 10:32

malloesje schreef:
Met zo'n baan is het ook de kunst van de parcoursbouwer om er rekening mee te houden. Toevallig nu 2 keer achter elkaar in een 20*60 bak gesprongen en dat was heel goed te doen. Normaal heb ik er ook een hekel aan.

Wij hebben hier haast altijd concours in 20 x 60 banen... jullie dus niet?

@ Viefdepief: Anders moet je gewoon heel hard ssssssssssssssssssssssssssssttttt roepen ;)
Succes met studeren!

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-10 10:38

Goedemorgen!

Iedereen is lekker aan het rijden lees ik!
Jantine, Jammer van Uk, maar fijn dat je het eigelijk wel leuk vind

20x40 banen zijn toch alleen voor de B toegestaan? Hier is alles in 20x60 banen.

Sussie85

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-10 10:45

goedemorgen!

Vief: treinse!
Tientjeh: het zal vast een opluchting zijn dat de onzekerheid nu weg is. Het gaat met jullie vast helemaal goed komen!
Verder iedereen die moet werken en studeren: succes vandaag!

Gisteren is ma van Pino gelanceerd. De buurman gooide de schuurdeur met een enorme rotknal dicht terwijl ma er net naast reed. Pino schrok zich een ongeluk en begon enorm te bokken. Dat kon ma dus niet uitzitten, alhoewel ze het lang volhield. Uiteindelijk lande ze onder hem en ging hij met zijn voet (gelukkig zonder ijzer) op haar been staan. Ze heeft nu een dikke spier een een knalrode/paarse hoefafdruk op haar been. Was wel even schrikken! Ma is al niet de jongste meer en de vorige keer dat ze naast een paard lag duurde het een hele tijd voor ze haar vertrouwen weer terug had. Ga Pino vandaag zelf rijden. Gisteren is na de val mijn zusje er nog opgegaan, want ik had geen rijkleren aan. Toen was Pino weer heel braaf.

malloesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-10 10:47

Sussie; wat zal dat schrikken zijn geweest.. Heeft je ma er veel last van?
Mo; 20*40 is voor de hogere klassen wel toegestaan maar dan zonder wp's volgens mij.
Noor; wij hebben hier ook wel een aantal grotere (bredere) banen in de buurt.

Sussie85

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-10 10:54

Gisteren had ze er wel heel veel last van. Ze wist niet hoe ze moest zitten of liggen en ze was iedere keer misselijk van de pijn. Vandaag doet het nog wel zeer maar ze doet alweer alles wat ze anders ook doet. Gisteren lag ze in de bank meer ging niet.