Sussie, mooi dat je buiten lekker gereden hebt!
Ik heb ook lekker gereden. Staat wel een harde wind zeg! Mijn paardje was wel braaf
Lekker veel gedraafd en gegaloppeerd, hij was wel een beetje moe toen hij thuis was. Morgen maar even longeren. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Lekker veel gedraafd en gegaloppeerd, hij was wel een beetje moe toen hij thuis was. Morgen maar even longeren.
Wel heule hoge punten; 208. Toen de tripalon, heb alles voorop gereden en ging hartstikke goed. Alleen een beetje watervrees, Fari ging paar keer goed de lucht in voor en sloeg onwijs met de voorbenen. Later wel heel braaf. Uiteindelijk een 1e plek

Kun je dat elastiek niet nog wat strakker aan halen?
!
? 
Beetje jammer.. Maar goed, 't komt vast wel weer goed
Kamer bevalt goed. Vind het heerlijk dat ik nu zo naar het station kan lopen en daarnaast is het erg gezellig in huis 

rowo schreef:@ vief: ideaal idd zo dicht bij het station. Hoe ver zat je er eerder vanaf dan?
Net als uitgaan, lekker lopend naar de kroeg, ideaal!! 
Ik deed in het donker de staldeur open en voordat ik het licht aan had hoorde ik al wat gestommel. Licht floepte aan net op het moment dat Woll tegen de staldeur aan botst en echt nog met haar oogjes stond te knipperen. Deed maar net alsof ik niks door had
.

mn dekjes kast is bijna vol
) heb ik het rustig gehouden 
.
, even knallen en dan heb je je inhaalslag weer ta pakken
!!
.
..
), toen gauw naar mijn beste vriendin, en door naar Leiden, bij m'n zus in de kroeg even een bakkie gedaan. Die heeft nieuwe woonruimte, dus even doorgenomen wat er allemaal opgeknapt moet worden en wat er geschildert gaat worden..
.
.
.
goeiemorgen
. Kan ik ook weer gewoon elke dag lekker rijden
.
En fijn dat de crosstraining goed ging.
Mooi dat je zo goed geslaagd bent 
Daarna dus door naar Saasveld, finale vrijspringen.
!
! 
Geen idee of ik vanuit m'n achterwerk zweet
*ligt hier in een deuk*.. nooit gemerkt eigenlijk
.
.

Finale is erg mooi 

Zetje is gewoon haar thuis naam. Het is nog erger want Zetje = Zazulou (concours) = Zindy Rike (stamboom).
, of het is een mannending.