[SGW] SGWayers deeltje 10; wie niet weg is is gezien!

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

rowo

Re: SGWayers deeltje 10; wie niet weg is is gezien!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-08 09:50

Die 2 weekenden hebben we altijd... week ervoor is altijd pony Galoppade.

Ils_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-08 09:51

rowo: ben met me vriend naar me ouders gegaan.

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-08 09:52

Oh gezellig Haha! Had je een beetje mooi weer?

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-08 09:58

Doei!

Rowo: Wat jammer dat je niet fijn gereden hebt Ach gut
LZ: Fijn dat je het zo leuk gehad hebt Haha!
Ruud: Wat jammer dat je niet lekker gereden hebt..
Anthea: Jammer van je punten. En je pony-opmerking Clown
PB: Leuk paard!

Ponykamp overleefd Haha! Was erg gezellig Ja Kids waren hartstikke lief, en de leiding heeft zich ook prima vermaakt. Hadden oa. vlottenbouwen gepland, maar de meeste vonden het toch echt te koud en te vies om in het kanaal te springen. Uiteindelijk zelf maar geholpen met bouwen en er als eerste ingedoken haha *LOL* Beetje jammer dat het maar 20 graden was en er geen zonnetje te bekennen was Clown Verder nog heerlijk in de bossen gereden. Dacht eerst een slome merrie mee te hebben gekregen maar tijdens het galopperen begon ze als enige heel hard te bokken en gek te doen Clown Tuigage was niet je van het, dus mijn teugel brak spontaan door midden.. Volgend jaar weer Vork

Nu snel even eten en dan richting Saxion.. Even een middagje werken Dromen

Ruud_O

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-08 10:04

jipje_niekje schreef:
@Ruudjw: Ik heb inderdaad Jip op mijn dekje staan. Ik zag bij het losrijden wel een 'meneer met een vos' maar wist dus niet of jij het was Bloos Balen dat het allemaal niet zo wilde lukken. Kom je over 2 weken ook in Wapenveld rijden??

Dat was ik waarschijnlijk. Over 2 weken was wel de planning, maar Yvonne gaat dan in Soest Endurance rijden. Mijn volgende wedstrijd wordt nu Hoonhorst en daarna Nunspeet.
Maar eerst nog even alles goed thuis oefenen, zodat het daar weer helemaal 110% voor elkaar is. Zo niet, dan ook maar even geen wedstrijden.

Ingridje16

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-08 11:13

Goedemorgen!
Rowo en ruud; Wat jammer dat jullie niet fijn hebben gereden.
Vief: Fijn dat je het ponykamp hebt overleefd en dat het leuk was Knipoog

Ook weer uitgerust van gisteren, ga zo even naar de fysio.
Vanavond weer les, helemaal in me eentje, ze zijn alle 4 op vakantie Clown
Dus ik blijf in me eentje over, ook wel eens leuk Haha!

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-08 11:48

Mooizo dat je vakantie leuk was Ilse!
Jammer Mandy en Ruud!

Ben weer €130 rijker Haha!
Heb al uitgezocht wat ik ervan ga kopen!
Een mexicaans hoofdstel voor Meno,
Een crosshelm en
BB pro van norton in het bruin.
Dan is het geld weer op Tong uitsteken

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-08 11:50

goedemorgen!

Rowo: groningen heeft ze altijd zo vroeg. Jullie zijn dan weer extreem laat Tong uitsteken
Ilse: fijn dat je een leuke vakantie hebt gehad!
Vief: klinkt wel als een geslaagd ponykamp. Wel jammer van het tuig (en het weer Tong uitsteken)

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-08 11:54

Wij hebben ook pas over een maand. Tegelijk met Friesland. Ik vind zo laat best nadelig hoor Ja .
Een vriendin van mij is dus Gronings kampioen in het M-D springen geworden, en zit al aan het eind van de WP's, pony moet wel in ritme blijven, maar straks heeft ze de wp wss wel vol. HC mag ook maar 3 keer achtereen, en om nou naar wedstrijd te gaan om een paar voltes in je parcour te gaan draaien

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-08 12:18

@Ladyzwien: Heb je er een kleurtje aan over gehouden? Knipoog Fijn dat leuk was!!

@Vief: Leuk dat het een geslaagd ponykamp was Haha! Gaat de volgende keer Woll mee? Knipoog Lijkt me erg leuk, zo'n ponykamp!!

Vanmorgen Wootje buiten gezet.. Ze lijkt toch niet helemaal in orde met draven, het wordt niet minder.. Pfff, ik hoop niet dat ik terug bij af ben met haar. Het ging echt super namelijk! Scheve mond Ik zit weer lekker te tobben nu.

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-08 12:19

NA de regiokampioenschappe en VOOR het NK mag je wel overstappen naar een hogere klasse hoor Ja Alleen tussen de kringwedstrijden en de regiokampioenschappen mag dat niet.

Miriam

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-08 12:39

Onze RK zijn op 23-24 augustus, de laatste.
Ultra is kringkampioen geworden in het L2! Go jij! Go jij!

Weet je wat ik me nou altijd afvraag....
Bij sommige regio's heb je vrije inschrijving, sommige regio's (zoals wij) hebben 6 selectiewedstrijden. Wij hebben op de BK ook nog een voorselectiedag. Dan is het toch veel makkelijker om op de hippiade terecht te komen als je op uit zo'n regio komt met vrije inschrijving dan als een regio met een uitgebreide voorselectie? Of maak ik nu een denkfout?

Bonny_CT

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-08 12:47

fijn dat je vakantie geslaagd is lz
mooi leuk ponykamp vief Lachen

wij hebben 9 en 10 augustus regio kampioenschap

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-08 12:49

Miriam, wij hebben vrije inschrijving voor het springen. Alleen mogen er bij ons per klasse maar 1 of hoguit 2 ruiters door naar het NK.

Dat is bij een hoop regio's veel meer (brabant, limburg gelderland hebben geloof ik meer dan 6-8 deelnemers per klasse). Dressuur is het geloof ik ook max 3 combinaties per klasse en die moeten wel een kringkampioenschap rijden.

Regio bepaalt dit volgens mij niet zelf. KNHS maakt de bepalingen aan de hand van het aantal wedstrijdruiters (globaal)

Er zijn ook zat regio's die geen eigen rk-sgw uit kunnen schrijven. Die combineren dan of er is helemaal geen rk.

floor01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-08 12:52

In Limburg doen we niet aan kringkampioenschappen, maar wel aan een stuk of 6 wedstrijden die tellen voor selectie voor de Limburgse... In de lagere klassen gaat meestal maar 1/4 door naar de Limburgse, dus dan mag het wel dat er meer Limbo's rondrijden op het NK vind ik Haha! (alleen de nummers 1 van de LK gaan dan nog maar door naar het NK).

Miriam

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-08 13:21

Voor het geval iemand me verkeerd begrijpt (of ik em gewoon verkeerd heb uitgedrukt).... Ik bedoel het dus niet alsof het niet eerlijk zou zijn ofzo maar vroeg me gewoon af hoe die verdeling geregeld was.... Clown

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-08 13:29

Doei! goeiemiddag Haha!

Wij gaan vanmiddag Deejay naar Eurocommerce brengen *LOL*.

Vief: Mooi dat je een leuk weekend gehad hebt als leider op kamp Ja.
Anthea: Ik ken het, pony beenbeschermers en hoofdstel, voorderest is het paard Tong uitsteken.

Ils_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-08 16:51

goedemiddag

Onze regiokampioenschappen zijn 7,8 en 9 aug.
Maar doe niet mee dit jaar.

Leuk kim Haha!

Vanmiddag mars gereden, hij had er zin in na een week vakantie Haha!.

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-08 16:54

Ik rijd outdoor nooit het RK. Is een pokke eind weg en de locatie is ook niet alles.

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-08 16:59

Bij ons is het 's zomers vrij gemakkelijk om je te plaatsen voor dressuur. Tenminste, ik heb nog altijd door gemogen. Je hebt een stuk of 5 selecties en de beste 3 tellen mee.
Met springen is het heel lastig. Er zijn zoveel springruiters en een handjevol mag door haar het RK.

In de winter is het andersom. Met dressuur kom je er niet door. Je moet gewoon 3x eerste zijn (en dat in een deelnemersveld van min. 30 per ring). En dan nog is er loting wie er door mag, want dat zijn er altijd maar 3 voor elke klasse.
Springen gaat 's winters juist makkelijker. Wie er 3 heeft gereden is bijna altijd wel door (als je tenminste uit hebt gereden).
Kringkampioenschappen zijn hier al 20 jaar niet meer geweest.

Maar regiokampioenschappen hoef ik ook niet meer heen. Ten eerste kun je er geen wp behalen, je moet toch inschrijfgeld betalen en die wedstrijden zijn totaal niet gezellig.

Nickeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-08 18:14

mistid schreef:
Mooizo dat je vakantie leuk was Ilse!
Jammer Mandy en Ruud!

Ben weer €130 rijker Haha!
Heb al uitgezocht wat ik ervan ga kopen!
Een mexicaans hoofdstel voor Meno,
Een crosshelm en
BB pro van norton in het bruin.
Dan is het geld weer op Tong uitsteken

Al die dingen passen in 130 euro??

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-08 18:52

Ik ben weer thuis Lachen

Fijn dat je kamp leuk was Vief Haha!
Vervelend dat Wolin nog niet goed loopt Lotte Scheve mond
Gefeliciteerd Miriam Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Mooi resultaat hoor! Ik heb nu vrije inschrijving bij de pony's met dressuur en springen, maar ik vind het dus helemaal niet fijn Je hebt nu zoveel meer concurrentie dat het zowat niet leuk meer is! Met voorselecties moet je constant goed rijden, en zo komt (denk ik) wel de beste uit de bus en mag die door. Moeilijker om naar de Hippiade te komen misschien, maar het is wel eerlijker en hangt niet af van 1 resultaat, maar van meerdere.
Scum, kun je op de regio geen winst halen? Ik geloof dat ik de winst die ik in de afgelopen jaren gereden heb op de regio meetelde. Of ben ik nou gek Blond

Vorstin had vandaag weer vrij, en ze vond het heerlijk Lachen Lekker de hele dag op het land, en ik heb mijn andere kast uitgesopt.

Miriam

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-08 19:04

Op de regio kun je zeker wel winst halen hoor! Ja
Ik geef er ook niet heel veel om, maar ik vind het toch wel leuk dat ik er heen mag.

Scum schreef:
Bij ons is het 's zomers vrij gemakkelijk om je te plaatsen voor dressuur. Tenminste, ik heb nog altijd door gemogen. Je hebt een stuk of 5 selecties en de beste 3 tellen mee.

Ik dacht dat jij geen seletiewedstrijden reed? Knipoog

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-08 19:14

Dat dacht ik ook hoor Miriam. Ik heb er ook wel winst gereden en een keer een gebroken hand Clown

RK sgw is ook gewoon voor winst, tenminste bij ons dan.

Dressuur begin ik gewoonlijk al niet aan, dus al helemaal niet met een kring of zo. Bij ons heb je maar 1 kringkampioenschap en daarna evt. RK. Wel zo handig, want als ik lees dat je 4 of 5 keer heen zou moeten is de motivatie bij mij al verdwenen.

Deed ook altijd mee met de Zaanse molen. Heb 2 keer bij de eerste 3 gestaan, alleen was de belangrijkste wedstrijd die je moest rijden gelijk met HM, nou dan is de keus bij mij snel gemaakt Haha!

jipje_niekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-08 19:16

@Lotte: Balen dat Wolin toch niet helemaal goed lijkt te zijn, hopelijk knapt ze toch snel weer op!
@Kim: Hebben jullie hem verkocht aan Eurocommerce??
@Miriam: Gefeliciteerd met je kringkampioensschap!

Wij hebben hier in de kring 3 selectiewedstrijden, je moet er minimaal 2 rijden want de beste 2 resultaten tellen. Maar dan nog is het de vraag of je door mag, bij ons zit zowel dressuur als springen vol. Alleen het Z en ZZ springen is vrije inschrijving voor de regiokampioensschappen. En bij ons tellen je winstpunten wel, maar je hoeft geen startgeld te betalen Haha! Bij ons is de Gelderse voor de paarden 15 en 16 augustus geloof ik.