Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Had je een beetje mooi weer? 

Was erg gezellig
Kids waren hartstikke lief, en de leiding heeft zich ook prima vermaakt. Hadden oa. vlottenbouwen gepland, maar de meeste vonden het toch echt te koud en te vies om in het kanaal te springen. Uiteindelijk zelf maar geholpen met bouwen en er als eerste ingedoken haha
Beetje jammer dat het maar 20 graden was en er geen zonnetje te bekennen was
Verder nog heerlijk in de bossen gereden. Dacht eerst een slome merrie mee te hebben gekregen maar tijdens het galopperen begon ze als enige heel hard te bokken en gek te doen
Tuigage was niet je van het, dus mijn teugel brak spontaan door midden.. Volgend jaar weer 
jipje_niekje schreef:@Ruudjw: Ik heb inderdaad Jip op mijn dekje staan. Ik zag bij het losrijden wel een 'meneer met een vos' maar wist dus niet of jij het wasBalen dat het allemaal niet zo wilde lukken. Kom je over 2 weken ook in Wapenveld rijden??

)
.
Fijn dat leuk was!!
Gaat de volgende keer Woll mee?
Lijkt me erg leuk, zo'n ponykamp!!
Ik zit weer lekker te tobben nu. 
Alleen tussen de kringwedstrijden en de regiokampioenschappen mag dat niet.

(alleen de nummers 1 van de LK gaan dan nog maar door naar het NK).
goeiemiddag 
.
.
. 
. mistid schreef:Mooizo dat je vakantie leuk was Ilse!
Jammer Mandy en Ruud!
Ben weer €130 rijker![]()
Heb al uitgezocht wat ik ervan ga kopen!
Een mexicaans hoofdstel voor Meno,
Een crosshelm en
BB pro van norton in het bruin.
Dan is het geld weer op

Mooi resultaat hoor! Ik heb nu vrije inschrijving bij de pony's met dressuur en springen, maar ik vind het dus helemaal niet fijn
Je hebt nu zoveel meer concurrentie dat het zowat niet leuk meer is! Met voorselecties moet je constant goed rijden, en zo komt (denk ik) wel de beste uit de bus en mag die door. Moeilijker om naar de Hippiade te komen misschien, maar het is wel eerlijker en hangt niet af van 1 resultaat, maar van meerdere.
Lekker de hele dag op het land, en ik heb mijn andere kast uitgesopt. 
Scum schreef:Bij ons is het 's zomers vrij gemakkelijk om je te plaatsen voor dressuur. Tenminste, ik heb nog altijd door gemogen. Je hebt een stuk of 5 selecties en de beste 3 tellen mee.
Bij ons is de Gelderse voor de paarden 15 en 16 augustus geloof ik.