Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Verder ging het buiten nogal te keer en ging er met regelmaat een rammelende ijzeren schuifdeur open en dicht. Een te klein grijs jasje geleend dat beeldig stond bij mijn blauwe hoedje. Proef ging door alle spanning niet fijn. Heel rommelig. Het enige positieve was dat ik deze keer niet verkeerd gereden ben. Resultaat: 56,nogwat% en een na laatst..
. Alle spanning was weg, ben er maar gewoon aan begonnen. En toen ging het een stuk beter! Tuurlijk waren er nog veel minpunten maar ik was tevreden. Nog 2,5 uur moeten wachten tot het afgelopen was en de uitslag er was en toen had ik..... 60,26!!!! Mijn puntje is dus binnen!

Volgende keer beter!

Nu stormt het nog erg hard, ik hoop dat dat straks minder wordt zodat ik kan rijden
goeiemorgen

De auto is stuk en ik was bezig een auto te regelen bij een oom of tante. Starttijden stonden nog steeds niet op de site dus ik ben gaan bellen hoe laat het Z zou zijn. Dat konden ze me om half elf nog niet vertellen ivm de vele afmeldingen. Kon half twee worden of 4 uur

..gezellig he
.
..
zit ook op de dans acedemie enzo. Die had ook een paar keer een 10. Iig was wel even leuk om te zien
.
. 
.