[SGW] [HK]SGW freaks starten een nieuw seizoen!(deel 6)

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Hilde_

Re: [HK]SGW freaks starten een nieuw seizoen!(deel 6)

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-07 10:05

Goedemorgen Lachen

_Jitske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-07 10:09

Goedemorgen Lachen

Ik ga omkleden en dan naar clubwedstrijd Doei!

BuenaVista

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-07 10:14

Succes Jitske

Miriam

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-07 10:17

JJ: Ach gut
Nickeltje: Mooie foto's! Ziet er leuk uit zeg, Zephir!
Tez: Hoe was het karten? Heb je nu een blauwe rug?

Gisteren dresuurwedstrijd gehad. Echt alles zat tegen. Tez kon niet mee en 's ochtends belde mijn vader op dat-ie ook niet mee kon omdat mijn moeder griep had. Dus Frank en ik gingen samen op pad. Achteraf gezien eigenlijk onverantwoord, het waaide veel harder dan ik dacht!
Toen ik daar aankwam kwam ik er achter dat ik ook nog eens mijn jasje vergeten was!
Toch maar in de regen opgezadeld voor de eerste proef. De bak was helemaal behangen met rood doek, heel spannend! Wow! Verder ging het buiten nogal te keer en ging er met regelmaat een rammelende ijzeren schuifdeur open en dicht. Een te klein grijs jasje geleend dat beeldig stond bij mijn blauwe hoedje. Proef ging door alle spanning niet fijn. Heel rommelig. Het enige positieve was dat ik deze keer niet verkeerd gereden ben. Resultaat: 56,nogwat% en een na laatst.. Huilen
Tweede proef mocht voorgelezen en de moeder van het meisje waarvan ik het jasje geleend had wilde mij wel lezen. Afgod . Alle spanning was weg, ben er maar gewoon aan begonnen. En toen ging het een stuk beter! Tuurlijk waren er nog veel minpunten maar ik was tevreden. Nog 2,5 uur moeten wachten tot het afgelopen was en de uitslag er was en toen had ik..... 60,26!!!! Mijn puntje is dus binnen!

Op de terugweg hadden we nog even geen remmen en hebben we een betonnen paaltje geramd met de trailer. Het was mijn dag niet zullen we maar zeggen....

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-07 10:25

Goeiesmorgens Doei!

@ SGWollie: Soms kan echt alles tegen zitten. Ik heb het ook wel eens... Ach gut Volgende keer beter!

Wat een weertje weer heey.. Dat wordt aankomende week nog wat. Nu is de bak zeiknat en over 2 dagen zou het overdag al vriezen. Vaarwel buitenbak Doei, doei

Iedereen die concours heeft SUCCES!!!!

jollyjoker

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-07 10:53

[quote="rowo"]
Wat een weertje weer heey.. Dat wordt aankomende week nog wat. Nu is de bak zeiknat en over 2 dagen zou het overdag al vriezen. Vaarwel buitenbak Doei, doei
[quote]
Dat gaat hier ook gebeuren ben ik bang Boos! Nu stormt het nog erg hard, ik hoop dat dat straks minder wordt zodat ik kan rijden

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-07 11:06

Doei! goeiemorgen

JJ succes.

TeZzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-07 11:15

Goeiemorgen!!

Rowo: echt goeie punten zeg!! gefeliciteerd!!
SGWOllie: je had gister echt pech!!! Maar toch heel goed dat je een winstpunt hebt!!! Gefeliciteerd!!!

Ik ging gister voor het eerst karten! Ik vond het best spannend in het begin en de eerste 12 minuten reed ik echt heel sloom en was ik laatste! De tweede keer ging ik al een stuk harder en reed ik rond binnen de minuut (vond ik een hele prestatie van mij!). Toen was ik ook 5e van de 7! Ik heb geen blauwe rug, ik werd helemaal ingepakt en kon ook moeilijk om me heen kijken! Maar het is wel voor herhaling vatbaar! Ik heb al een idee voor wat ik met mijn verjaardag ga doen! Knipoog

Iedereen succes vandaag die wedstrijd heeft!!

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-07 11:56

WOllie: Wat goed zeg! gefeliciteerd met je eerste punt Hyper!
Wel balen dat verder alles tegenzat...

Ik heb vandaag precies zo'n dag, maar ik heb mijn concours gewoon afgezegd Clown De auto is stuk en ik was bezig een auto te regelen bij een oom of tante. Starttijden stonden nog steeds niet op de site dus ik ben gaan bellen hoe laat het Z zou zijn. Dat konden ze me om half elf nog niet vertellen ivm de vele afmeldingen. Kon half twee worden of 4 uur Clown
Aangezien het bijna 1,5 uur rijden is en ik Otje ook nog niet gewassen had(dienst gehad gister) en nog een auto moest regelen heb ik maar meteen afgemeld. Als ik daar half twee zou moeten rijden had ik binnen een uur onderweg moeten zijn en ik moest alles nog zien te regelen. Vond de wind toch al erg op het randje, zeker om met de auto van een ander op pad te gaan...Ga nu dus lekker vanmiddag thuis aan het keutelen met de paardjes, ook wel een keer lekker om niets te hoeven doen.

Zag het gewoon niet goed gaan komen vandaag, als het allemaal zo tegen zit kun je beter thuis blijven...Bloos

JJ: sterkte Ach gut
Ibuprofen kun je idd maar beter niet nemen als je last hebt van maag-darmproblemen, dat je dat dan al neemt in eerste instantie.

renskek

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-07 12:02

Ik had gisteren met Sunny 2 balken, helaas. Op hindernis 3 reed ik haar iets teveel terug, dus een balk en toen op 4a was ze een beetje bangig, dus wilde ze de sprong te snel afmaken. Daarna liep ze wel echt lekker

Wollie: Maar je hebt wel een winstpunt Lachen

Rowo: Super punten, echt tof Lachen

JJ: Beterschap!

Pinacolada

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-07 12:34

Goedemorgen..uhh middag.

Maar je hebt wel je puntje binnen sgwollie!! Verder klinkt het niet als een topdag nee.

Ik vind het koud buiten en dikke woei..brr. Zou vanmiddag bij zwager op verjaardag moeten, maar mn zus heeft behoorlijke buikgriep dus gaat niet door. Jammer..is altijd wel gezellig daar. Ben me nu al aan het vervelen Vork..gezellig he Tong uitsteken.

Klinkt als een verstandig besluit Gomir..is je auto erg kapot of valt mee?

Biem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-01-07 12:41

Sjaan; dank voor je snelle reactie Haha!
Wollie: Gefeliciteerd met je wp, en volgende keer gewoon beter Lachen
Renske: Jammer dat je een paar balken had..
PC: Sterkte voor je zus Ach gut

Ik ga op jaardag.. Doegg Lachen

IndianSummer

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-07 12:48

Goeiemiddag Doei!

TeZzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-07 13:33

Beterschap JJ!!!
PC: sterkte met je zus!
Gormir: verstandig om toch thuis te blijven als het toch al zo tegen zit! Volgende keer beter!

Pinacolada

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-07 14:14

Ik zie drupjes op het raam Vork..

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-07 14:17

Ik ben net even bij afdansen wezen kijken van een paar vriendinnen (Hiphop). De meeste vriendinnen zaten in groep 1 en 1 meisje zat in de 2e groep. Dies echt vet goed Ja zit ook op de dans acedemie enzo. Die had ook een paar keer een 10. Iig was wel even leuk om te zien Lachen.
Kom ik thuis, is ineens iedereen weg Clown.

BuenaVista

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-07 14:23

Ik ga zo na de Receptie van de Carnaval. Wacht nog ff op een telefoontje van een vriend van me. Hij komt zo hier, maar gaat voor die tijd nog langs de mac of de delifrance, en ik heb echt heel erg honger.....

Jiska

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-07 14:30

pfff, ben een beetje brak. gister naar het belgisch eventingfeest geweest. we waren met zn drieen erheen gegaan en in belgie bij iemand blijven slapen. was erg gezellig. heel anders als ons VLV feest. veel sjieker. maar het eten was bij ons lekkerder! haha. we hebben we een paar foto's gemaakt. zal ze naar dirk mailen, misschien zet hij ze dan wel op zn site...

Pinacolada

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-07 14:45

Leuk zeg..ook wel eens leuk bij de buren kijken Knipoog.

Regent/hagelt hier..best brr buiten!

IndianSummer

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-07 14:45

Ik ga zo maar eventjes in bad. Morgen 2 tentamens, eerst Biologie waar ik echt niks van snap, 's middags Nederlands, zal ook wel niks worden..

Altos

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-07 15:06

Gefeliciteerd met je winstpunt Wollie!!!! Jammer dat je verder je dag niet had.

Ook ik heb vandaag mijn dag niet. Ze hebben G*V*D vanacht bij ons de zadels weggehaald! Het was echt een zootje bij de stallen. Ze hebben alleen de merkzadels en de nieuwere zadels meegenomen en de rest hebben ze van de steunen afgetrokken en op de grond geflikkert. Ik kon wel janken. Ze zijn overigens niet alleen bij ons geweest maar bij meerdere adressen hier in het dorp, en overal dus alleen de nieuwe en merkzadels meegenomen. Het lijkt erop alsof ze precies weten wat waar te halen valt en dat vind ik helemaal een akelig idee. Ze hebben buiten de zadels om ook verder helemaal niets meegenomen (lijkt dus sterk op diefstal in opdracht), dus ik ben nog bang dat ze terug komen voor de rest ook....ze hebben nu gezien wat er nog meer te halen valt.

Nu moet ik dus alles gaan regelen voor nieuwe spullen e.d. Politie is al geweest. Nu maar hopen dat de vergoeding van de verzekering enigzins de schade dekt. Bah! Boos!

Hilde_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-07 15:13

Aah nee.. Wat k*t!
Wat een naar idee idd ja Scheve mond

Pinacolada

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-07 15:17

Sjee...wat een rotnieuws..

Hoop dat je nog iets uit de verzekering kan krijgen. Sowieso al erg vervelend..en duur..

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-07 15:22

Jee, altos, dat is echt K U T!!!
Ik hoop dat ze snel gepakt worden maar die kans is bij zulke zaken niet zo groot vrees ik... Ik hoop ook dat je wel veel vergoed krijgt, anders ben je helemaal mooi klaar..

Altos

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-07 15:25

Het zal wel vergoed worden. De vraag is alleen hoe ze de waarde van de zadels vaststellen. Rekenen ze de 'dagwaarde' of de nieuwwaarde. Het zou toch wel fijn zijn als ik ongeveer weer hetzelfde kan kopen als dat ik nu kwijt ben. Mij springzadel was echt nog gloednieuw Verdrietig