Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
(er mag van mij volgend jaar ook wel een hengstje uit komen rollen
)
Is ook wel handig omdat wij er ook mee fokken
Ik vind dat merries vaak net beetje meer voor je doen (of juist niet
)
Gisteren heb ik op mijn Cantos de M1 proeven voor zondag geoefend. Behalve dat ik haar in de eerste proef niet in de rechtergalop kon krijgen ben ik wel goed gereden overal. Ik begin een beetje hoop te krijgen dat ik wel goed rij zondag.
. Nu ik het zeg; ik moet vanavond echt die coupon gaan inleveren.Scum schreef:RK; heb jij ook een Cantos? Haha, alle bokt SGW-ers aan de CantosGisteren heb ik op mijn Cantos de M1 proeven voor zondag geoefend. Behalve dat ik haar in de eerste proef niet in de rechtergalop kon krijgen ben ik wel goed gereden overal. Ik begin een beetje hoop te krijgen dat ik wel goed rij zondag.
Kaatje is gewoon echt een knuffelbeest. En helemaal niet gecompliceerd.
mss wel eens een traininkje ofzo, maar ze gaat echt voor het springen.
).

. Man wat was ik boos op Oro! Heb toen gezegd dat ik nooit meer met hem een parcours wil springen 
.
Scum schreef:Kaatje is volgens mij de uitzondering op de regel. Dat is gewoon echt een knuffelbeest. En helemaal niet gecompliceerd.
het is ook echt een super lief paardje die dus ook nog eens lekker kan springen én dressuren. Gelukkig mag ik wel met hem gaan crossen als dat goed gaat
. RK: ik zei toch dat ze op elkaar lijken
blijkbaar zijn ze allemaal lief en kunnen goed springen