Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
, maar gister ging ze fijn. Waar in de cross heb je me gezien dan?
) en de punt van 14, was weer een leuke uitdaging. Hij liep meteen vrij breed weg, en de maat was ook niet misselijk. Daarna de picknicktafel en de dubbel van hagen (L had niet die rare bol), nog een flinke boom en dan de waterbak. Mooie insprong en dan een bocht het strand op voor het bootje dat je helemaal op de punt moest springen. Daarna alleen nog de lauwerkrans en dat was het. Tijdens de 2e keer verkennen een paar stops op de haaientanden gezien en vooral veel geglibber in de bochten dus ik had me voorgenomen om voor d start van de cross nog even de grond te bekijken.
(Antoine had gecatered) en weer opzadelen. De cross + springen was inmiddels een half uur uitgelopen maar toch zag ik tot mijn schrik dat nr 92 al in de ring was toen ik aan kwam stappen (nr 96). Paar sprongetjes gemaakt, maar de grond was zo beroerd dat ik het maar even kalm heb gehouden. Het parcours ging super, we hebben hard gewerkt aan controle en dat kwam er nu ook erg goed uit. Alleen de laatste lijn was even spannend, maar uiteindelijk foutloos rond.
De groentebak vond Pablo wel erg interesssant maar ook dat ging zonder problemen. Dat gold eigenlijk voor alles, muv de antieke eik, waar we een galopsprong te vroeg gingen en dus hard aantikten achter maar dat was alles. Op het bootje keek Pablo even maar ook daar sprong hij fijn door en zo waren met 14 te seconden te snel weer binnen

Dan nogmaals gefeliciteerd

neej geen eieren..
..
) en toen moes ik springen.. het ging heel goed
het stond goed aan de maat..
op hindernis 6 twijfelde die zelf en toen sprong ie nog wel maar de hele hindernis mee.. (sprong er midden in) toen was ik even bang dat hij de grote oxer hindernis 7 niet meer wou maar hij waaide er heel hoog overheen (hij wilde er niet weer doorheen
)

Lielle schreef:ik heb er ook veel gezien, weet alleen niet wie.
Gomir en Bl, dank je wel
Sim, leuke foto's trouwens
!!
Ik zag idd ook nog wel wat gaten op de startlijst
, pico ook geloof ik, want die stond maar met haar kont te draaien toen hij bij der kwam...ze beet mij zelfs in mijn arm om alle aandacht voor zichzelf op te eisen

.
(normaal gesproken wil hij ook nog weleens wegspringen of omdraaien
)
voor Milord.