Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
.
, De winterkriebels zijn er dan toch
.
. Je zou het nooit zeggen dat ze zoveel bloed verwant zijn.
ze hebben een soort "tussenlevel" gemaakt van 130 euro voor iedereen die tot B start. Laat dat nu net zijn waar ik vorig jaar toch eventjes over getwijfeld heb. Een nationale licentie vond ik belachelijk duur voor misschien één of twee B-crossen te rijden. Uiteindelijk gewoon gegaan voor de basic OCC licentie van 80 euro. Nu kriebelt het toch terug een beetje

Zaterdag was inderdaad prachtig weer, gisteren een flink stuk minder hier in het binnenland.

! Hopelijk iedereen goed gevierd en alles in orde met de paardjes!
?
Ze sprong echt fenomenaal! Maar ze lijkt dus wel helemaal terug top na haar blessure. 
Varekaj schreef:Toch altijd een compliment als ze vragen of je paard te koop is
Heb je al trainingspaarden Laurie of is dat nog niet voor direct?
Mijn eigenlijke doel voor 2019 was L1/niv. 1 waardig rijden en opbouwen in het springen. Wou deze winter oefenjumpings enzo doen om deze zomer aspiranten of zelfs B te starten. Allemaal ver van mijn bed op dit moment.
We zien wel waar we gaan stranden.
Ga ook wat moeten zien hoe het met Sentower loopt als ik daar inderdaad vast begin na mijn stage
Hij zal normaal deze maand gecastreerd worden.
. Maar verder geen doelen, ook niet op vlak van wedstrijden.
Heb al een hele toffe route gevonden nu nog even uitstippelen hoe en wat voor overnachten en eten en zo. Overnachten zou ik liefst niet in een tent doen voorlopig.
Dus wie weet.
) West Highl.and way zou ik ook wel eens willen doen