volgens mij gemiddeld een 7,8 in totaal! Ik ging idd ook rustig en liet haar wat meer op galopperen. Haha zeg het maar!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Roxxiejj schreef:Allemaal moment opnames. Tenzij je echt kamikaze door de cross gaat, vind ik het nog al eens kant nog wal slaan, die stijlcijfers. Voor hetzelfde geld heb je net ergens een minder fijne afstand en word je daar dus op afgerekend met de woorden 'passend rijden' en onvoldoende. Tja...

, back on track: ik ga gewoon heel erg genieten van het eerste seizoen en ben natuurlijk al blij wanneer ik een rondje rondkom. wel heel grappig, als iemand me een jaar geleden had verteld dat ik nog eens zou gaan springen, had ik diegene al niet geloofd. en het is natuurlijk fijn dat Bokt een schat aan informatie biedt met topics als "Alles over SGW" en "Alles over bekende SGW's", daar heb ik echt superveel aan en ik lees ze regelmatig. ik ben zo blij en dankbaar dat ik dit heb ontdekt, en dat ik ook nog eens een heul leuk paard heb waarmee ik het aandurf en die me vertrouwen geeft (ook al moesten we allebei nog leren springen)...
.
was ook mijn eerste cross en vond het toen echt geweldig