Wat een goede verhalen hier!!
Geert krijgt alweer praatjes, SM en Kris rijden super cross en Joki: vind het helemaal niet slecht zo hoor. Geen stops in het springparcours en stuk lekker gecrosst. Kan me voorstellen dat als ze zich wat verspringt en je krijgt dan daarna weer een iets moeilijke sprong, dat ze dan geen zin meer heeft. Jammer dat er dan niet net een lekkere sprong achteraan komt. En nog even de waterbak mee kunnen pikken:
.
Ik ben vanmiddag naar Easter wezen kijken, in de stromende regen
. Jammer hoor. Maar het ging goed bij hem: gedeeld tweede bij dressuur, foutloos gesprongen, maar in een verder heerlijke cross, een weigering op 8: die haagjes waar Joki het ook over had. Hij kwam erg terug op de eerste en had daarna een dramatische afstand op de 2e en daar stopte hij. Toen Mark hem even vertelde dat hij er eigenlijk wel gewoon overheen moest, sprong hij als nog, maar toen had hij de weigering al in zijn zak. Maar dik tevreden.
Daarna ben ik nog naar de jaarlingen geweest, maar die stonden ook in de stromende regen te balen, dus dat was niet zo florisant. Qira is in ieder geval en stuk groter dan Quinty en viel niet eens zo heel erg op tussen de paarden, dus ik heb goede hoop dat ze lekker groot wordt. Ze stonden in een mooie wei, dus ik hoop dat ze snel wat meer vlees op hun ribbetjes krijgen.
Net nog een pony naar huis gehaald: die is over 3-4 weken uitgerekend en mag lekker hier haar veulentje krijgen. Zo nog tanken en dan Giga wassen. Ik heb het terrein gezien, dus het gaat geen uitgebreide wasbeurt worden..................