[SGW] [HK] SGW #19: Three Phases, Two Hearts, One Passion...

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Annetje

Re: [HK] SGW #19: Three Phases, Two Hearts, One Passion...

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-12 17:43

Wat leuk die positieve verslagen! Ik heb de hele ochtend aan jullie gedacht en geduimd dat jullie veilig en met een goed gevoel aan de finish zouden komen. Jammer Joki dat je niet rond kwam, maar ach, je hebt al zoveel overwonnen! De volgende keer gaat het vast alweer beter.
Kris je had dus goede controle?

MM wat fijn dat je zoveel steun krijgt van anderen. Trombose spuiten zou ik ook niet kunnen denk ik. Ga jij die spuiten nu zetten als Geert het zelf niet kan?

Leliaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-12 17:57

Wat een goede verhalen hier!!
Geert krijgt alweer praatjes, SM en Kris rijden super cross en Joki: vind het helemaal niet slecht zo hoor. Geen stops in het springparcours en stuk lekker gecrosst. Kan me voorstellen dat als ze zich wat verspringt en je krijgt dan daarna weer een iets moeilijke sprong, dat ze dan geen zin meer heeft. Jammer dat er dan niet net een lekkere sprong achteraan komt. En nog even de waterbak mee kunnen pikken: +:)+ .

Ik ben vanmiddag naar Easter wezen kijken, in de stromende regen :Y) -O- . Jammer hoor. Maar het ging goed bij hem: gedeeld tweede bij dressuur, foutloos gesprongen, maar in een verder heerlijke cross, een weigering op 8: die haagjes waar Joki het ook over had. Hij kwam erg terug op de eerste en had daarna een dramatische afstand op de 2e en daar stopte hij. Toen Mark hem even vertelde dat hij er eigenlijk wel gewoon overheen moest, sprong hij als nog, maar toen had hij de weigering al in zijn zak. Maar dik tevreden.

Daarna ben ik nog naar de jaarlingen geweest, maar die stonden ook in de stromende regen te balen, dus dat was niet zo florisant. Qira is in ieder geval en stuk groter dan Quinty en viel niet eens zo heel erg op tussen de paarden, dus ik heb goede hoop dat ze lekker groot wordt. Ze stonden in een mooie wei, dus ik hoop dat ze snel wat meer vlees op hun ribbetjes krijgen.

Net nog een pony naar huis gehaald: die is over 3-4 weken uitgerekend en mag lekker hier haar veulentje krijgen. Zo nog tanken en dan Giga wassen. Ik heb het terrein gezien, dus het gaat geen uitgebreide wasbeurt worden..................

daNiielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-12 18:07

Erg leuk al die tevreden crossers, op fb ook veel positieve verhalen. :)

Wij gaan lekker shoarma eten, mijn vriend zal vanavond blij met me zijn. Lekkere knoflooklucht!

Joki

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-12 18:36

Die haagjessprong was ook best lastig Leliaardje.
Danielle fijn dat het springen goed ging

Anne ik ben ook niet bang dat dit niet goed komt. Dit was angst. Ze had de haagsprong te groot en te hoog gepakt, waardoor ze behoorlijk naar beneden landde en dit had ze niet kunnen zien aankomen, daarna een skyjump en dat was teveel. Ze bevroor van angst. Ik denk nog steeds met een andere sprong na die haag of een langer stuk na de skyjump dat Ferrose zich hersteld had. Dus ik ga vol vertrouwen naar Markelo alleen wil ik haar even mee hebben naar Ede om te controleren dat ze niet bang geworden is

daNiielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-12 18:38

Markelo is over het algemeen een stukje makkelijker Joki :)
Ik heb de hindernissen van Castenray niet gezien maar klinkt best pittig.

Joki

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-12 18:41

Ik ben natuurlijk geen kenner maar ik vond de B niet kinderachtig

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-12 18:48

ik vond ze fijn te rijden :j maar ik heb meestal heel andere problemen dan andere mensen :P

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-12 19:16

Avond!
Het is hier de hele dag echt super mooi weer geweest, had de paarden hun dikke dekens om gedaan omdat het koud zou worden, maar dat was dus helemaal niet nodig. Net even op buitenrit geweest, vonden de paardjes wel leuk en morgen trainen in Lelystad, zin in :D

Ik lees over het algemeen hele positieve verhalen vanuit Castenray!
Marijke: Mooi dat Geert al weer praatjes krijgt, is toch wel een goed teken.

xxitsmexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-12 19:26

marijke mooi dat geert praatjes krijgt.
lees goed resultaten uit castenray

vanmorgen heerlijk met bay gereden het wordt nog wel een keer wat. daarna 2 lesjes gegeven.
daarna vrij weinig meer gedaan. net ol nog even gereden met ander zadel. (van vriendin even testen voor ons vakantie volgende week dan kan ik ook op me springzadel) dat lag goed. meteen even een klein huppie gemaakt over me nieuwe crosshindernis.

nu zo richting bios.
en morgen c'ray

maximiliano

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-12 21:28

@ MM Wat een geluk dat Geert weer praatjes krijgt!
@ SM gefeli met je 2 WP's!!
@ Joki top dressuurscore! Jammer van je cross maar je weet waardoor dus komt goed :)
@ Kris Goedddddd zeg voor de 1ste X!! Nu hopen op 2 WP's!!
@ Leilaardje jammer van het weer zeg! Wel leuk dat de pny terug komt!

Vandaag gewerkt en Max maar na m'n werk in de molen gehad! Ff dagje niks voor hem!
Morge dan ein-de-lijk weer onze eerste crossles. Helaas start FE eerder!
Maar heb er zin in!! Alles ligt al klaar spullen, kleding enz!
Kan ik eindelijk een foto van m'n nieuwe set in actie maken :D

Oja had net mail van Vrouwenpolder. Ik kan meestarten!! (had ook niet anders verwacht als 1ste op de w8lijst)

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-12 21:29

He allemaal

Wat een leuke verhalen van Castenray!!!!
Super dat jullie tevreden zijn.

Ik ben net terug van Geert (verrassent he... zijn jullie het al zat?)
Hij had geen pijn en kan zijn been goed optillen. Hij is met een rollator achtig ding naar de wc geweest. Erg fijn dus. We spraken de verpleegster vanmiddag en zij zei dat de chirurg beroerd was geworden van Geert zn rontgenfoto. Zo erg kapot. De verpleegster kent Geert van vroeger en dacht ''hij zal zn enkel wel gebroken hebben maar hoe hij is en hoe hij daar ligt zal het wel meevallen'' tot ook zij de foto's zag. Foto's zijn dus echt dramatisch. Maar gelukkig heeft zij wel wat meer uitleg gegeven. Hij kan straks weer lopen en hij kan gasgeven, dus zijn beroep blijven doen (vrachtwagenshauffeur) paardrijden is iets voor op de lange baan... maar is dus niet totaal afgeschreven. Waarschijnlijk wel met stijgbeugels met veer maar dat moet het probleem niet zijn. De chirurg wil hem eigenlijk al die tijd in het ziekenhuis houden, maar de verpleegster zei dat hij het zo goed deed dat het niet nodig was... misschien komt ie dus maandag naar huis!!!!!!

Kris

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-12 21:35

Henny, onwijs veel plezier morgen!
Mendy, succes morgen!
Anthea, fijn dat jij beter weer hebt gehad dan dat wij hadden!
Joki, ik vond het persoonlijk wel meevallen met de "pittigheid" van de cross. Komt denk ik door de lessen van Rob die we gehad hebben.

Leliaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-12 21:35

We zijn het zeker niet zat MM!!! Sterker nog: ik zit steeds op nieuws van jou te wachten :Y) .
Fijn dat het goed gaat, maar wat akelig dat het zo'n botten-ramp is geworden. Ik zou bijna zeggen: plaats je de foto even op het forum?
Wat zal die eigenaresse van dat paard zich ook afschuwelijk voelen.
Hopelijk kan hij snel naar huis, alhoewel hij er dan ook weer niet te veel mee moet gaan doen..............

Giga's staart is gewassen, de rest heb ik niet gedaan hoor. Straks nog even vlechten en de auto inruimen.
Ik heb alleen helemaal geen zin -O- . Ik zie zo tegen dat lange wachten op: helemaal nadat ik er vandaag in die rotregen heb gelopen :( .
Nou ja, hopelijk worden we beloond met een heerlijke cross van het Giga-monster :D .

Tody

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-12 21:39

Absoluut niet zat Marijke. Log juist nog een keertje extra in om te zien of er alweer nieuws is.
Nog steeds ongelooflijk poedersuiker hoe een keertje voortijdig afstappen zo raar kan gaan. Maar wel heel fijn om te horen dat het zover zal herstellen dat hij weer mobiel is en alles!!
Gelukkig heb je zo te lezen ook wat mensen om je heen die jou een beetje in de gaten houden. Rest hier slechts het duimen dat je hem maandag inderdaad weer thuis bij je hebt. +:)+

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-12 21:41

Ik zal ook voor jullie duimen dat Geert maandag weer naar huis mag!
Lelie, morgen wordt gewoon een gezellige en droge dag hoor! Dat moet gewoon!

Kris

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-12 21:45

Whoehoei, een 6,6 op stijl!!!! En na laatste te staan na de dressuur toch nog opgeklommen naar een 14e plek!!! De eerste twee winstpuntjes zijn binnen!!!

maximiliano

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-12 21:51

@ MM hoop het zoooo voor jullie!! Ook ik ga voor jullie duimen! Ook wel beter dat de verpleegster wat meer uitleg heeft gegeven. Haat het als ze je bijna niets zeggen.

@ Kris YES!! Top debuut hoor!!

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-12 21:51

@ Leli de eigenaresse voelt zich vreselijk. Zou ik ook doen maar ze kan er echt niks aan doen. Het is geen ''rotbok'' maar gewoon domme pech. Ik kan misschien wel vragen of wij de rampenfoto's mogen hebben.Als hij thuis komt hoeft hij ook echt niet wat te doen, zitten op de bank en rusten.. maar dan heb ik hem wel weer bij me, mis hem zo vreselijk. Elke keer weg gaan in het ziekenhuis vind ik vreselijk.
Succes morgen!!!

dat spuiten komt goed, als hij het niet kan doe ik het. :)

@ Tody ik heb idd heel veel lieve mensen om me heen, er wordt een planning gemaakt wie wanneer onze stallen uitmest, waaronder mijn onwijs lieve mams, lieve tante en lieve schoonzus. Zo zijn de stallen altijd schoon.

@ Sim succes morgen! Knallen maar!!!!!!!

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-12 21:52

Kris, wat een heerlijk debuut!!
Mm, wat fijn als geert naar huis mag! Doe hem maar de groeten!

Knie is inmiddels enorm en stijf. Dus op de bank en vriendje mag me verzorgen :D

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-12 21:53

EVen gemist wat je met je knie hebt Noor?

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-12 21:58

Van mijn projectje afgevallen en hoef onzacht op mijn knie gekregen..

Kris

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-12 22:01

Ai Noor! Dan is het ineens geen leuk projectje meer! beterschap!

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-12 22:12

auw noor, sterkte.

Marijke, dat gaat lang duren zeg... Sterkte maar fijn dat die weer naar huis mag komen,,,

Freggle_Edge

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-12 22:39

Zo, weer terug van feestje van moeders. Nichtje daar vandaan mee genomen hier heen, die blijft lekker slapen en gaat morgen mee naar moordrecht om te kijken. Ze durft nergens te logeren behalve bij mij, want wij zijn haar tweede huis. Lief hoor, zo een lease-dochter. :D
Jammer dat HH en ik elkaar mis zullen lopen in Moordrecht, maar dat plannen we de volgende keer wel ff anders.

MM, ik hoop voor je dat Geert snel weer thuis is. Wel blijven posten hoor! We leven allemaal echt met jullie mee. Zo bizar dat knullig afstappen zulke gevolgen kan hebben zeg.

Leliaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-12 22:47

Kris: wat lekker dat je meteen winst hebt *\o/* . Top debuut +:)+ .
MM: kan me voorstellen dat je hem liever thuis hebt zitten!!
Noor heeft een project-knie :(:) .
FE heeft een logeetje :D .

En Giga heeft vlechtjes :P . Ze zal wel gedacht hebben, wat heb ik nou voor een chaggerijn aan m'n fiets hangen :o .
Kalkoengaatjes zijn ook getapt, gelukkig zaten er geen steentjes in.
Boel zit in de auto, zo nog even de checklist na lopen en dan maar beetje op tijd naar bed. Oh, dan moet ik opschieten :Y) . Ik geef ze nog maar even extra keertje brokjes, mag ze energie opsparen voor morgen.