Ik probeer meestal wel een shirt met lange mouwen aan te doen omdat het inderdaad wat veiliger is voor mijn armen (ook tegen de zon)Ik denk dat ikzelf het al heet zou krijgen bij het idee van starten en tijdens het rijden zou ik het echt niet koud hebben met enkel een shirtje aan. Nu ook nog nooit gehad. Als ik een vest aan heb gaat die altijd na het losstappen al uit.
Ik ben benieuwd of ik met mijn paard ook nog een keer echt na kan denken over een crossset
 Ik wilde altijd blauw met rood, omdat mijn bodyprotector blauw is en ik een heel mooi rood dekje heb. Jammere is dat ik dat niet mooi vind bij mijn bruine tuig. Maar ach, ik hoef toch nog niet te crossen, dus ook nog geen flitsende set te hebben.                                                         

. Een nieuwe staat in bestelling en dan is die bodywarmer in principe niet meer nodig.
 . Ik maakte laatst hier nog een grapje met een bodywarmer die voor iemand die juiste kleur had, maar ik wist niet dat er serieus mensen nog met een bodywarmer over hun bp reden