Snoek, ik wil wel een keer op vrijdag of in het weekend, maar heb al best wat gepland staan. Dus kijk maar wanneer je zou willen, dan kijk ik wel of ik daarbij aan kan sluiten!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
_Noor schreef:Jammer zeg, Evelien! Nudine is trouwens gewoon aan huis geinsemineerd. Kan dat niet met diepvries?

Hij heeft alleen niet zoveel volbloed. Zal straks de DA wel eens bellen hoe hij over diepvries denkt, het schijnt wel van goede kwaliteit te zijn.

Is rond de 20,-euro voor 20 kilo. Oepsie!! 

.
. Half 10 had ik de afspraak in het ziekenhuis bij de kaakchirurg. Ze gingen de wortels puntjes van een kies eraf halen. Ik zal jullie de details besparen
. Gelukkig hadden ze hele goeie verdoving en heb ik er niks van gevoelt. Maar van het idee alleen al lag ik te rillen in die stoel
. Na een uur was het klaar en kon ik pijnstillers ophalen. Heb thuis eerst maar even wat ijs op m'n wang gehouden. Toen nog even gaan slapen. Voel me nu wel redelijk oké eigenlijk.
Daarna nog even lekker met mijn instructrice buiten gereden, zij op ruby en ik op Beat. Nou ondanks dat ruby de dressuurkrack is was die toch het braafst, wat een miepje kan beat ook zijn af en toe
Geen fijn bezoekje aan de KC dus!
_lautje_ schreef:Heb net Marstall voer besteld. Ben niet zo tevreden over mijn pavo brok. Moeders vroeg even hoeveel dat eigenlijk kostte. Ik dacht ongeveer net zoveel als Pavo, maar is dus 2x zo duurIs rond de 20,-euro voor 20 kilo. Oepsie!!

.
.
Had 's middags een maaltijddrankje moeten nemen, maar in plaats daarvan had ik lekker een Opkikker bouillonnetje genomen. Was niet zo slim, want op werk was ik echt steeds duizelig en heel slap. Ben echt heel vaak ff gaan zitten. Toen ik op stal kwam maar even een koekje genomen om weer even wat suiker binnen te krijgen. Afvallen verder gaat wel goed. Ben nu 2 weken bezig. Daarvoor probeerde ik ook al wat gezonder te eten. Ben nu in een paar? maanden al 10 kg kwijt! Wil er nog een stuk of 8 denk ik. Ik stop als mijn buikvetjes zo goed als weg zijn

Dat is op het pad naar de springring van de cross toch?