Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ukkie en Raimaer staan nu op 2,5 kg (sport?)brok, en verder ruim hooi + overdag een redelijk kale wei. Ojee volgens mij ook zoiets, en daar doen ze het prima op. Snoekiej schreef:Vorstin krijgt 3 kg sportbrok (want dat is het ook nog eens) en een halve kg haver als ze echt vol in de training staat en crossen loopt. Maar nu doet ze in principe geen r*et.
). Nudine krijgt ook maar een handje en straks als ze wat verder in de dracht is natuurlijk meer.

Is iets bij een callcenter geen optie? Kan vaak in de avonduren en verdient ook nog wel goed.
.. Wat een suikers!!
.
, dus die krijgt ze nu helemaal niet. En ze staat natuurlijk veel op het land in de zomer, bij mooi weer gewoon dag en nacht.
. Mensen weten niet eens meer het verschil tussen gewoon dik en goed bespierd, ik zie gewoon paarden met cellulitis
(staleigenaresse houdt het wel in de smiezen, maar je doet er niks aan als mensen zelf ook nog kilo's er in kieperen). Ik heb voor Wolin een meetlint, waarop ik haar gewicht in de gaten houdt, want vetzucht is gewoon zeer ongezond, niet alleen voor de benen, maar ook voor de organen. Wolin heeft gelukkig alleen slappe buikspieren
, kan haar ribben nog gewoon keurig voelen.
en uiteraard overleg indien nodig! Jer krijgt trouwens ook nog een scheutje lijnzaadolie sinds kort. Vond hem niet zo mooi in zijn vacht zitten. En slobber alleen na een cross of zware training. Maar dat eet hij vaak niet eens op en mag Nudientje de restjes opeten

Voor een shift van 4 uur kreeg ik 45euro. 

Hij krijgt ook wat vit. E + selenium rond de crossen. Nudine nu ook een paar dagen omdat ze zo stijf was. 
Ik heb ze voor net geen 70 euro per pot!