Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
..
, heb het ook die kleur.. Zou het dus zo willen laten knippen... 

..
... 
Vind ik erg leuk bij je staan idd
!
Vorige keer dat er 15 cm vanaf werd geknipt ben ik een halfjaar verdrietig geweest dus laat het nu eerst nog even groeien 
Snoekiej schreef:Ik heb nu vrij lang haar (tot onderkant schouderbladen), en er zit echt geen model meer in. Ik ga het weer zo laten knippen denk ik:
http://shanouk.hyves.nl/album/2890316/V ... 43/0/MBJl/
.. Voor jou dus geen 15 cm meer eraf
. Zulk lang haar staat bij mij niet denk ik
..
Iedereen zeurt altijd dat ik het vaker los moet dragen maar ik vind dat echt vreselijk irritant
Kappers zeggen ook altijd tegen mij dat kort haar mij ook mooi zou staan, maar dat durf ik niet aan.... 
.
.
. Blegh zo geen zin meer. Ga liever slapen haha. 
Ik heb 1x haar tot mijn kin gehad, maar dat vond ik echt afschuwelijk. Ik draag mijn haar ook altijd in een staart, soms knot, maar nooit los. Dat vind ik zo irritant! Vooral als het in je gezicht komt idd. Krullen staan mij echt niet. Ik heb ooit ingevlochten dreads gehad, en toen die er uit gingen had ik allemaal minikrulletjes. Vreselijk! Maar een slag lijkt me wel wat 

.
, lekker vlot
!!
. Ik varieer altijd, ben snel uitgekeken op dingen
.
...
.. rowo schreef:@ simmie: nog steeds sneeuw jah? Bij ons is alles al weg, behalve waar de sneeuwduinen lagen. Bij ons is de sneeuw al 3 dagen helemaal weg gelukkig.
Jeetje ze liep echt zo fijn. In de bak was/is het zoveel lastiger om haar lekker te laten lopen. Hoe lomp ze ook kan zijn, dit had ze super door en ging er vanuit zichzelf met een ruime boog omheen. Was echt heerlijk even wat anders dan in de bak. Van het weekend weer
!
..
geen porum