[SGW] [HK]Liefde voor de SGW, dat nemen we in deel 12 ook weer mee

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-10 14:53

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-10 14:59

Ik heb mijn haar nu tot iets over mijn schouders. En ja, voor de rest is het weer modelloos :o ..

Ik heb dit al eens eerder gehad en ik was wel helemaal weg van dit kapsel :) , heb het ook die kleur.. Zou het dus zo willen laten knippen...
Afbeelding

Ook stoer 8-)
Afbeelding

Het nadeel is; lang haar gaat bij mij áltijd in een staart, kan het niet losdragen op werk en ik heb een hekel aan haar dat voor mijn gezicht wappert.. Dus het gaat heel gauw in een flauwe staart of knot, of ik doe het opsteken met een grote klem.. maar meer kan/doe ik er dan niet mee helaas.. En het voordeel is wel dat ik een 'kort haar koppie' heb, zoals mijn kapster zegt :)) ..
Denk er nog even over na :o ...

_Noor

Re: [HK]Liefde voor de SGW, dat nemen we in deel 12 ook weer mee

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-10 15:02

Nice!

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-10 15:06

:D Ja toch!?

Lig helemaal in een deuk hier.. "En doe de hØrk.. en doe de hØrk" :)ddd Dat nieuwe nummer van die Lama-gasten :)) .. Die videoclip van ze is ook hilarisch :') .

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-10 15:13

Leuk die eerste Lot :j

Shanouk: Wat chic :D Vind ik erg leuk bij je staan idd :)!

Enige wat ik straks weer wil zijn wat laagjes, heb het nu recht afgeknipt.
Kort gaat het nooit worden denk ik. Heb ik ook echt geen haar en hoofd voor :n Vorige keer dat er 15 cm vanaf werd geknipt ben ik een halfjaar verdrietig geweest dus laat het nu eerst nog even groeien :)

*gaat weer verder studieen*

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-10 15:18

Snoekiej schreef:
Ik heb nu vrij lang haar (tot onderkant schouderbladen), en er zit echt geen model meer in. Ik ga het weer zo laten knippen denk ik:
http://shanouk.hyves.nl/album/2890316/V ... 43/0/MBJl/

Staat leuk!! ;)

@Vief: Jij hebt ook wel lang haar volgens mij :j .. Voor jou dus geen 15 cm meer eraf :(:) . Zulk lang haar staat bij mij niet denk ik :n ..

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-10 16:56

Dat eerste kapsel is echt leuk Lotte!

Ik heb mijn haar altijd wel lang of halflang. Heb het nu tot de onderkant van mn schouderbladen denk ik. Probleem met mijn haar is dat er nooit model in zit. Soms zit het even leuk, maar binnen 2 minuten is dat er wel weer uit. Heb het ook altijd vast, vind haar in mijn gezicht verschrikkelijk :+ Iedereen zeurt altijd dat ik het vaker los moet dragen maar ik vind dat echt vreselijk irritant :D Kappers zeggen ook altijd tegen mij dat kort haar mij ook mooi zou staan, maar dat durf ik niet aan....

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-10 17:08

Mijn haar is echt heel lang en dik. Ik heb het tot mijn middel. Afknippen ga ik nooit doen, maar zou er wel wat meer model in willen zodat het ook los kan. Zat te denken aan een grof permanent en dan in laagjes. Dan krijgt het iets meer slag.

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-10 17:21

Mijn haar is juist heel dun en lang tot haqlverwege mijn rug. Moet ook toegeven dat ik vorig jaar maar 1x naar de kapper ben geweest. Ik heb nooit dooie of gespleten punten maar wel dat de onderkant gaat omkrullen. Ik moet nodig naar de kapper.
nadeel is dat ik model er in wil maar dat er weinig mogelijk is. Kort is geen optie bij mij.

@WL Ik vind de eerste heel gaaf

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-10 17:29

Ik heb meestal coupe 'ontplofte föhn'... Dikke bos haar met veel slag erin. Soms wordt ik 's ochtends wakker en dan staat mijn pony gewoon recht omhoog, echt niet normaal.
Heb het in laagjes geknipt, zodat ik het nog een beetje onder controle kan houden ;)
@PB: ik ben altijd bang dat je haar zo pluizig wordt na een permanent. Jij niet? Laagjes zullen inderdaad al helpen!

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-10 17:43

Ik heb vanmezelf wel redelijk wat haar. De ene keer is het veel stijler dan de andere keer. Dan heb ik echt dikke slagen erin.
Ik heb op dit moment permanent in mn haar. Zodat het lijkt of ik een dikkere bos heb. Heb dit al eens eerder laten doen en toen helemaal uit laten groeien. Dat doe ik nu weer. Het zit er zins april in denk ik. En ik heb nog best heel wat krullen. Boven zakt het wel iets uit. Maar vind ik persoonlijk leuker dan wanneer het er net in zit :+.
Mijn haar komt tot mijn schouderbladen ongeveer. Knip het nooit echt kort. Maar wel eens tot net onder mijn schouders ofzo.
Verder heb ik altijd wel laagjes in mijn haar voor de volume :).

Ben druk aan het leren :+. Blegh zo geen zin meer. Ga liever slapen haha.

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-10 17:59

Ik heb net een presentatie voor engels gemaakt, die moet ik morgen houden. Vind het maar niks haha. Het moet gaan over je studie of je bijbaan. En het moet minimaal 7 minuten duren. Dat vind ik best lang aangezien ik geen idee had wat ik er over moest vertellen. Maar het is gelukt gelukkig! Zoals het nu lijkt heb ik 8 minuten, maar heb het idee dat het morgen nog maar net 7 minuten is :+
Vanavond even lekker paardrijden. Ik zou op oefenparcours gaan naar Roden maar mijn moeder vertelt net dat ze geen zin heeft om mee te gaan en ik heb ook niet zoveel zin om alleen te gaan. Ga nu op de club denk ik even springen.

Kim: succes met leren!

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-10 18:32

Goedenavond!
Kort haar is voor mij ook niets :n Ik heb 1x haar tot mijn kin gehad, maar dat vond ik echt afschuwelijk. Ik draag mijn haar ook altijd in een staart, soms knot, maar nooit los. Dat vind ik zo irritant! Vooral als het in je gezicht komt idd. Krullen staan mij echt niet. Ik heb ooit ingevlochten dreads gehad, en toen die er uit gingen had ik allemaal minikrulletjes. Vreselijk! Maar een slag lijkt me wel wat :)

Leuk kapsel Lotte!
Succes met studiën Vief!
Succes met leren Kim
Lekker dat het af is Anthea!

Rosalie123

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-10 18:47

Ik had mijn haar een tijdje terug ook af laten knippen tot iets boven de schouder. Stond me wel opzich, maar aan de andere kant vind ik lang haar ook wel weer mooi (en praktisch, dat halflange haar komt altijd in plukken onder je cap vandaan, lang haar kan mooi weggestopt worden). Maar ook niet te lang, want daar heb ik te dun haar voor en wordt het slierterig.
Ach, ik denk maar zo, kort kan altijd, lang moet je voor sparen.

Kim, ik vind trouwens dat jij ook erg mooi haar hebt! Zeker met een uitgegroeid permanent, zodat onderin grote slagen zitten. Ik durf dat zelf alleen nog niet, omdat ik een permanent bovenin helemaal niet zo mooi vind :+

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-10 19:51

Ik heb haar gehad tot halverwege mijn rug. Heb het vorig jaar radical af laten knippen tot een modern kort kapsel. Had ik veel eerder moeten doen! Wat een vooruitgang!

Vanmiddag heerlijk een bosrit gemaakt. Grond was mooi zacht maar er lag nog best veel sneeuw en van dat ijs wat aan het smelten is. Gelukkig heeft Sims geen ijzers in de winter, dus konden we heerlijk rijden!

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-10 19:56

Mijn haar is altijd standaar dezelfde lengte en knip het ook altijd hetzelfde. Net onder mijn schouders en in laagjes. 2x per jaar ga k ongeveer naar de kapper... puur omdat ik dat gezellig vind :+

@ simmie: nog steeds sneeuw jah? Bij ons is alles al weg, behalve waar de sneeuwduinen lagen. Bij ons is de sneeuw al 3 dagen helemaal weg gelukkig.

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-10 20:01

Op de straten en stoepen etc is alles weg, maar in het bos lag echt nog veel. (Eigenlijk ook meer dan ik verwacht had) maar gelukkig heeft sim dus blote voeten waardoor we toch konden rijden.

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-10 20:16

Bij ons is de sneeuw ook bijna allemaal weg. Alleen vanmorgen lag er weer wat nieuw := .

Mijn haar is een drama. Ben al bijna een jaar niet naar de kapper geweest, heb uitgroei van zeker 5 centimeter. Echt idioot, maar heb er geen tijd voor.
Ik heb meestal wel slag erin, maar ik heb ontzettend dik en best veel haar.
Binnenkort ga ik naar de kapper, de moeder van 2 vriendinnen. Hebben laatst op concours al besloten hoe we het gaan doen, ik wil het onder mijn cap kunnen doen. Het gaat tot net boven mijn schouders met flink wat laagjes. En daarna een verfje erin, scheelt weer in de centen, hoef ik er maar 1 verpakking in te doen.

Ik heb mijn haar al op veel manieren gehad, maar eindig altijd weer tot net aan de onderkant van mijn schouderbladen. Mijn eigen haarkleur is ook echt lelijk.

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-10 21:00

Benthe, ik zie dat we concullega's zijn zaterdag in Hulshorst.

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-10 21:47

Net de buitenbak weer in gebruik genomen. Er lag nog 1 hoopje sneeuw in de hoek. Daar bleef 1 oor strak op gericht, want sneeuw is natuurlijk wel levensgevaarlijk...(alsof ie de afgelopen weken geen sneeuw heeft gezien). Meteen mijn nieuwe bitje uitgeprobeerd, was niet ontevreden dus hoop dat ik het nu eindelijk gevonden heb!

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-10 21:51

@Simmie: Ik vind dat korte haar echt leuk staan bij je :j , lekker vlot ;) !!

Ik lijk van mezelf al 25 jaar en met een kort koppie ben ik weer gewoon 20 jaar ;) . Ik varieer altijd, ben snel uitgekeken op dingen :P .

Hier ligt nergens meer sneeuw, maar ik hoorde dat het weer kouder zou gaan worden, hopelijk geen sneeuw :n ...
Ik ben ook al een paar dagen aan het snotteren en heel erg aan het hoesten.. moe en buikpijn.. pffff.. echt geen zin in :o ..

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-10 21:53

Dank je Lotte.

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-10 22:31

rowo schreef:
@ simmie: nog steeds sneeuw jah? Bij ons is alles al weg, behalve waar de sneeuwduinen lagen. Bij ons is de sneeuw al 3 dagen helemaal weg gelukkig.

Gister met Woll het bos in geweest en het was echt een heel ander paard. Waren trouwens ook nog wel echt stukken met ijs in het bos ;) Jeetje ze liep echt zo fijn. In de bak was/is het zoveel lastiger om haar lekker te laten lopen. Hoe lomp ze ook kan zijn, dit had ze super door en ging er vanuit zichzelf met een ruime boog omheen. Was echt heerlijk even wat anders dan in de bak. Van het weekend weer :))

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-10 22:47

Fijn dat Woll zo fijn ging buiten Vief :D!
Misschien nu met wat meer afwisseling is ze binnen ook wat fijner.

Ik ga morgen ochtend ook optijd even een buitenritje maken met Sofie.
Moet om half 3 op school zijn voor mijn tentames. Dus kan dan nog even wat doornemen morgen ochtend.
Nog 1 dagje en dan vakantie! Waa wat kijk ik daar naar uit :=..

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-10 22:48

Goede avond!!

Somige mensen hebben lekker vrij heerlijk!!

Kwa kapsel ja, ik heb ook altijd het zelfde heb me haar tot onder me BH band zeg maar.
Heb zelf erg dun haar, ook omdat het laatst heel erg was met uitval.
Ga netjes elke 8 weken naar de kaper (das gelukkig een vriendin dus kost niet veel)
Ik druf dus ook geen ander kapsel maar wil het dus echt niet meer zo kort als op de schouders :n geen porum :o

Zo heb lekker gereden laskoe was braaf }:0

Vief fijn dat woll zo lekker liep! tis voor die beesten ook wat niet naar buiten kunnen, en nu lekker wat anders doen als saai in de bak..
Kim wel leuk dat je volgende week weer naar de schimmel gaat :D