[SGW] SGWayers deeltje 10; wie niet weg is is gezien!

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

mistid

Re: SGWayers deeltje 10; wie niet weg is is gezien!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-08 09:29

Veel plezier daar Jetske!

Ik heb een videocamera gekregen!!!!!!!!!!!!!!!

jipje_niekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-08 09:33

Goedemorgen!
@Mistid: Fijn dat je het naar je zin hebt gehad!
@Lukxet: Mooie foto's en gefeliciteerd met je plaatsingen!
@Andrea: Hopelijk geneest de wond toch nog goed! En was het nog leuk in Geesteren?
@Jetske: Veel plezier van de week!!
@Mistid: GEFELICITEERD met je verjaardag!!!

Gisteren heb ik nog wedstrijd gehad met Jipje. Springen had ik gewoon een heel fijn rondje, maar wel 2 balken maar die konden me eigenlijk vrij weinig schelen, hij liep tenminste weer lekker Haha! Daarna dressuur, moest eigenlijk om 13.30 de eerste proef rijden, maar die jury was helemaal niet komen opdagen bij die ring, dus die ring liep ontzettend uit, uiteindelijk kon ik daar om 14.10 mijn proef pas rijden. Ik zat er dus al een flinke tijd op en was moe. Daarna moest ik nog mijn selectie proef rijden. Dat ging dus ook niet helemaal zoals het moest en zaten dus ook behoorlijk wat slordigheids foutjes in helaas. Dus niet zo'n fijn gevoel. Toen ging ik de punten kijken was ik nog 4e en 5e ook met 184 en 187 punten Verward snapte er niks van. Maar ja.

Ingridje16

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-08 10:30

goedemorgen!
Vandaag feest hier, we vieren de verjaardag van me broer, broertje, me vader en mijn verjaardag en dat ik ben geslaagd Clown

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-08 10:51

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-08 12:34

Goeiemiddag!
Insmeren met vet werkt juist tegenovergesteld Ingrid. De hoef wordt dan afgesloten, zodat er geen vocht meer bij kan. Gewoon zorgen dat hij veel op een natte ondergrond staat, en dan nog vochtinbrengende creme van de Paardendrogist gebruiken http://www.paardendrogist.nl/index.asp? ... ctID=25399
Gefeliciteerd met je verjaardag Mistid
Heel veel plezier op kamp Jetske!!
Fijn dat je lekker gesprongen hebt Benthe! Jammer dat je niet lekker kon dressuren, met dank aan de jury, maar wel gefeliciteerd met je puntjes Haha!!
Amati is gaaf PB Haha! Jammer dat de foto niet scherp is

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-08 14:50

@Mistid: Leuk dat je het zo naar je zin hebt gehad!! Pling

@PB: Jammer dat de foto wazig is, maar ziet er leuk uit!! Knipoog

@Jetske: Heel veel plezier!! Doei!

@Snoekiej: Die crème heb ik ook, fijn spul Ja

Vanmorgen weer buitengereden met Wootje. Dit keer zijn we onder twee viaducten door gegaan naar een pad wat tussen twee rijen bomen gaat in de polder.. Wootje en ik vonden het echt heerlijk!
Ze vond het even spannend toen ze onder de eerste viaduct ging, toen er een vrachtwagen overheen kwam (N11 loopt er overheen).. Toen stond ze echt zo omhoog te kijken voor ze er onderdoor ging, om te kijken wat er nou overheen kwam.. Gestoord Op het pad tussen die bomen, hebben we heerlijk in het zonnetje gereden..
Toen nog even met het jonkie aan de gang geweest, ging ook prima Ja .

Nickeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-08 14:53

Nickeltje schreef:
Doei!
Heeft er misschien nog iemand een leuk paardje staan?
Is voor vriendin van zusje.
Ze zoeken een betrouwbaar en lief paardje tussen 1.60 en 1.70 die mee emigreert naar Frankrijk en daar gebruikt zal worden voor buitenritten met dat meisje, hij hoeft dus echt niet hooggeschoold te zijn ofzo, als hij maar lief stabiel op de been en betrouwbaar is...

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-08 14:56

Jetske; veel plezier op kamp!
Misted; Gefeliciteerd met je verjaardag.

Gister avond had ik het hele huis vol met vrienden. Daarna nog met een aantal naar Skopje geweest. Was wel gezellig Lachen. Vandaag vrij weinig doen dus. Ben een beetje brak Knipoog.

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-08 15:08

WolinLotte schreef:
@Mistid: Leuk dat je het zo naar je zin hebt gehad!! Pling

@PB: Jammer dat de foto wazig is, maar ziet er leuk uit!! Knipoog

@Jetske: Heel veel plezier!! Doei!

@Snoekiej: Die crème heb ik ook, fijn spul Ja

Vanmorgen weer buitengereden met Wootje. Dit keer zijn we onder twee viaducten door gegaan naar een pad wat tussen twee rijen bomen gaat in de polder.. Wootje en ik vonden het echt heerlijk!
Ze vond het even spannend toen ze onder de eerste viaduct ging, toen er een vrachtwagen overheen kwam (N11 loopt er overheen).. Toen stond ze echt zo omhoog te kijken voor ze er onderdoor ging, om te kijken wat er nou overheen kwam.. Gestoord Op het pad tussen die bomen, hebben we heerlijk in het zonnetje gereden..
Toen nog even met het jonkie aan de gang geweest, ging ook prima Ja .

Daar kom ik altijd vandaan als ik ga buitenrijden! Vorstin vind dat pad altijd eng, en de viaductjes ook. Ben altijd bang dat ze een sprongetje neemt over de roosters onder de N11, maar gelukkig doet ze dat nooit. Fijn dat je lekker gereden hebt Lachen

Vorstin heeft vandaag en morgen vrij, even rust in dat koppie. Gisteren was ze niet zo fijn, en vorige week hebben we hard gewerkt.
Een beetje rust is wel op zijn plaats, want dit weekend wordt ook wel druk. Vrijdag wedstrijd en zondag crosstraining. Daarna weer even rustig aan doen, het is tenslotte vakantie Knipoog

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-08 15:44

Oke, lache dat je daar ook rijdt!!
Jah, Wolin keek eerst ook even raar naar die roosters en toen stapte ze er heel relaxed overheen.. Ik vind het niks dat auto's zo hard er onderdoor komen soms.. Dus ik tuur ook echt of ik geen auto zie aankomen..
En Wolin is al ongeveer 1.70 en dan mijn lange bovenlijf erop onder dat kleine viaductje, was even afwachten hoe dat ging.. Maar dat ging wel goed!! Ja Ik moest me wel even dubbelvouwen. Bloos

Biem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-08 17:28

Alle jarigen nog gefeliciteerd Haha!

Vorige week hele week gewerkt, toen ben ik vrijdagavond nog even naar een cafeetje geweest, en gister ook nog uit Lachen Was allemaal wel gezellig.. Vandaag was ik nog even naar het 'het dag van het paard' op de manege geweest, was ook leuk Haha! Heb net nog even gereden..
Ben nu lekker een week vrij.. Morgen op mn neefje en nichtje passen en ik wil nog shoppen.. Er is hier ook nog kermis van de week en zondag een autocross.. Alweer een druk weekje dus Lachen
Ga nu even tv kijken.. beetje rustig aan Tong uitsteken

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-08 19:38

jet veel plezier zal wel lukken en hopen op mooi weer Haha!

Bonny_CT

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-08 20:32

gefeliciteerd mistid

veel plezier jitske deze week

ik ga weer terug naar stage nog 3 weekies dan ben ik klaar

Martine

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-08 20:35

Goedenavond

Netjes Benthe! Lachen
Leuk paard hoor PB, jammer dat de foto wazig is!
Veel plezier op kamp Mistid!

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-08 21:06

goedenavond Lachen

Mistid: gefeliciteerd met je verjaardag!
JN: gefeliciteerd met je prijzen
PB: Amati is een leuk paard Lachen

Vrijdag waren de regiokampioenschappen. Mijn paard was een beetje stout. Met losrijden wou ze niet rechtsom, dan kwam ze telkens omhoog. Toen ik nog een rondje door de ring reed voor ik startte deed ze het weer en toen stuiterde ze zo de ring weer uit Clown Gelukkig deed ze het in de proef niet meer, maar ze was wel nog een beetje ongehoorzaam. Had 176 en 179 punten. Kreeg als commentaar bij de jury bij H: PONY in verzet Haha! haha. Ze heeft misschien ponypeesbeschermers nodig en een ponyhoofdstel om maar voor de rest is ze toch echt een paard Tong uitsteken

Ingridje16

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-08 22:45

Zo al het bezoek is weer weg.
Was echt super gezellig, en super mooi weer.
Heb ook zuper leuke kado's gekregen oa een hele grote poster van leukopdefoto van de vlietland cross van me vader en nog 2 grote foto's van de vlietlanden in een foto lijstje Haha!
Ben eigelijk woensdag pas jatrig maar dan ben ik helemaal alleen thuis de hele dag dus voor mijn gevoel was ik vandaag al jarig Haha!

Een geslaagde dag dus met alleen maar gezellig mensen Haha!
We zijn nog met ze alle naar stal geweest want moest nog rijden, en iedereen vond dat ik een super lief en mooi paard had Haha!
Ook leuk om te horen Haha!

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-08 22:59

Goedenavond!
Vorstin had lekker vrij, en die heeft een behoorlijke tijd op het weiland gelopen. Ik heb mezelf nuttig gemaakt, en ik heb mijn kast helemaal uitgesopt, inclusief alle spullen die erin lagen! Vorstin dacht waarschijnlijk dat ik haar vergeten was, want ze was over het draadje heengesprongen Vork
Iedere keer probeert ze er door heen te duwen, naar het andere stukje gras, maar dat lukte niet (ik had de knoop uit voorzorg extra vast gezet Whoosh! ) dus ging ze er maar overheen! Het was denk ik toch wel een flinke meter, maar gelukkig is ze er goed overheen gekomen en heeft ze zich niet bezeerd.

Martine, ik zag in een ander topic dat je vandaag je laatste M2 puntjes hebt gehaald. Gefeliciteerd Haha!
Lekker aan het puberen zo te horen Anthea! Jammer van je puntjes, en vreemd dat je paard voor een pony wordt aangezien Tong uitsteken

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-08 23:21

Dankjewel Allemaal!

@Kim, zit jij dan bij die groep waar Ivette ook bij zit Tong uitsteken ? ben helemaal niet nieuwsgierig hoor Bloos
@Martine, kamp heb ik vorige week gehad Knipoog

Ils_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-08 23:31

goede avond

Zo net terug van kroatie Haha!
Vanmorgen vroeg vertrokken, wat een lange dag zeg.
Maar het was er erg leuk en lekker warm.

jipje_niekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-08 08:52

Goedemorgen!
@Lotte: Fijn dat je zo lekker buiten kon rijden!
@Kim: Alweer helemaal bijgekomen van je verjaardag??
@Ingridje: Fijn dat het gezellig was gisteren!
@Anthea: Fijn dat je paard wel braaf was in de ring.
@LZ: Een lekkere vakantie gehad dus?

Ik ga zo met Nika naar het bos. Vanmiddag heb ik met Jipje dressuurles, als ik niet hoef te werken. En moet eigenlijk ook nog even voer halen vandaag.

Ils_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-08 09:19

goedemorgen

Ja echt een heerlijke vakantie gehad Haha!
Zal zo eerst even wat te eten halen en dan de auto uitpakken, nu komt het rottigste werk he Tong uitsteken
En dan vanmiddag lekker rijden Haha!

rowoJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-08 09:26

Doei!

Tijdje weer niet gweest. Ben weekendje naar Zandvoort gweest. Gister was daar DTM (autoraces), keer wat anders dan paarden.

@ LZ: fijn dat je vakantie zo geslaagd was. Met wie ben je gweest?

@ benthe: soms kun je van je dressuurpunten niks na vertellen. Daarom is dressuur ook stom Knipoog

@ anthea: wat zijn jullie regiokampioenschappen al vroeg zeg Bloos! Wij hebbe nog niet eens onze kringkampioenschappen gehad. Regio is pas 22/23 aug.

Ruud_O

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-08 09:37

Goedemorgen

@JN, volgens mij reden we gelijktijdig los. Heb jij Jip op je dek staan? Ik was met die vos die ik op een gegeven moment even de huid vol zat te schelden (nee geen goede actie maar toch) ivm een steiger actie (waarbij hij ook z'n ijzer af trapte).
Wedstrijd was verder niet echt memorabel, ik heb nog te veel last van wedstrijdstress, we zijn met springen wel rond gekomen, maar er lag een hele stapel hout op de grond Huilen .
Helaas zijn er hier in de regio maar weinig wedstrijden, oefenspringen lukt prima, ik moet gewoon meer wedstrijd ervaring op doen.

jipje_niekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-08 09:42

@Ruudjw: Ik heb inderdaad Jip op mijn dekje staan. Ik zag bij het losrijden wel een 'meneer met een vos' maar wist dus niet of jij het was Bloos Balen dat het allemaal niet zo wilde lukken. Kom je over 2 weken ook in Wapenveld rijden??

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-08 09:47

Goeiemorgen!
Fijn dat je een lekkere vakantie hebt gehad LZ Haha!
Jemig Rowo, jullie regio is laat! Ik heb hem 2 augustus al!

Ik ga lekker naar stal Lachen