Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Daarna dressuur, moest eigenlijk om 13.30 de eerste proef rijden, maar die jury was helemaal niet komen opdagen bij die ring, dus die ring liep ontzettend uit, uiteindelijk kon ik daar om 14.10 mijn proef pas rijden. Ik zat er dus al een flinke tijd op en was moe. Daarna moest ik nog mijn selectie proef rijden. Dat ging dus ook niet helemaal zoals het moest en zaten dus ook behoorlijk wat slordigheids foutjes in helaas. Dus niet zo'n fijn gevoel. Toen ging ik de punten kijken was ik nog 4e en 5e ook met 184 en 187 punten
snapte er niks van. Maar ja.
!
Jammer dat de foto niet scherp is
Op het pad tussen die bomen, hebben we heerlijk in het zonnetje gereden..
. Nickeltje schreef:
Heeft er misschien nog iemand een leuk paardje staan?
Is voor vriendin van zusje.
Ze zoeken een betrouwbaar en lief paardje tussen 1.60 en 1.70 die mee emigreert naar Frankrijk en daar gebruikt zal worden voor buitenritten met dat meisje, hij hoeft dus echt niet hooggeschoold te zijn ofzo, als hij maar lief stabiel op de been en betrouwbaar is...
. Vandaag vrij weinig doen dus. Ben een beetje brak
. WolinLotte schreef:@Mistid: Leuk dat je het zo naar je zin hebt gehad!!![]()
@PB: Jammer dat de foto wazig is, maar ziet er leuk uit!!![]()
@Jetske: Heel veel plezier!!![]()
@Snoekiej: Die crème heb ik ook, fijn spul![]()
Vanmorgen weer buitengereden met Wootje. Dit keer zijn we onder twee viaducten door gegaan naar een pad wat tussen twee rijen bomen gaat in de polder.. Wootje en ik vonden het echt heerlijk!
Ze vond het even spannend toen ze onder de eerste viaduct ging, toen er een vrachtwagen overheen kwam (N11 loopt er overheen).. Toen stond ze echt zo omhoog te kijken voor ze er onderdoor ging, om te kijken wat er nou overheen kwam..Op het pad tussen die bomen, hebben we heerlijk in het zonnetje gereden..
Toen nog even met het jonkie aan de gang geweest, ging ook prima.

Ik moest me wel even dubbelvouwen.
Was allemaal wel gezellig.. Vandaag was ik nog even naar het 'het dag van het paard' op de manege geweest, was ook leuk
Heb net nog even gereden..

Gelukkig deed ze het in de proef niet meer, maar ze was wel nog een beetje ongehoorzaam. Had 176 en 179 punten. Kreeg als commentaar bij de jury bij H: PONY in verzet
haha. Ze heeft misschien ponypeesbeschermers nodig en een ponyhoofdstel om maar voor de rest is ze toch echt een paard

) dus ging ze er maar overheen! Het was denk ik toch wel een flinke meter, maar gelukkig is ze er goed overheen gekomen en heeft ze zich niet bezeerd.
? ben helemaal niet nieuwsgierig hoor

Wij hebbe nog niet eens onze kringkampioenschappen gehad. Regio is pas 22/23 aug.
.
Balen dat het allemaal niet zo wilde lukken. Kom je over 2 weken ook in Wapenveld rijden??