Net spring examen gehad, ging wel redelijk, alleen op het andere paard tijdens het ruilen 1 x veel te groot af, verder wel redelijk fijn.. Met schoolpoownie ging t goed met springen.. Ook 1 x wat groot maar verder fijn..
Dressuur examen gister ook fijn, ben benieuwd hoor vrijdag de uitslag van het rijden springen en lesgeven
Scum gefelciteerd! Hmm, ik blijf vandaag voor de 3e dag thuis, heb last van oorontsteking en mn keel doet pijn. Morgen mezelf toch maar weer naar school sturen
Gezellig uurtje informatica en dadelijk tot een uur of 3 tekenen.. Eigenlijk maar tot 1 uur les, maar we moeten wel gaan tekenen.. Wel goed want ik moet nog aardig wat doen!
Ik ben net terug van het Sint Maarten Kliniek, vanwege mijn knieeen. Ziet er niet goed uit, Volgens hun zijn het mijn pezen ipv het kraakbeen (dus operatie van vorig jaar voor niks gweest ) Volgende week moet ik voor CT scan,
En daarna toch weer operatie. Weet nog niet of ik het doe, maar wacht wel even af.
Heb je pijn aan je knieen Amber? Zo ja, zou ik toch wel weer een operatie overwegen. Straks wordt het nl alleen maar erger en kun je niet meer rijden omdat je zoveel pijn hebt. Dat wil je toch ook niet. Maar aan de andere kant snap ik ook wel dat je niet op een 2e operatie zit te wachten. Zeker omdat de 1e "voor niets" blijkt te zijn, toch?
Ja als ik veel rij of loop dan heb ik echt last. Vorig jaar met fulltime vakken vuller kon ik na 2 maanden geen trap meer af of op. Teveel in een hoek zitten doet ook goed zeer, hoe meer ik doe hoe meer last. Het probleem is dat het al vanaf 12de jaar aan het aanmodderen is, en overal hoor je wat anders.. Ik had nogal veel hoop gevestigt op de operatie van vorig jaar . Maar helaas,
Maar goed, eerst de CT scan even afwachten . En dan maar is goed nadenken! Ik wil het liefst er gewoon vanaf ! Het was volgens hun wel de laatste optie, daarna weten zij het ook niet.
24 februari dressuur debuut met Krimhie ben benieuwd hoe het gaat, dan ongeveer 2 weken weer bezig met galoperen dus dat zal wel een probleem zijn, maar voor de ervaring is het goed
Scum: gefeliciteerd! Tientjeh: heel veel succes! Luxket: fijn dat je examens goed gingen! En succes met je debuut de 24ste! Amber: he wat naar zeg
Heb morgen herkansing, ga engels herkansen, moet ik een formele brief schrijven. Kan er niet echt voor leren, maar ga zo nog maar een keer de grammatica overkijken, ben ik echt zo slecht in
Ben ook weer terug uit school.Heb een 5,5 voor me economie tentamen. Is niet goed, maar voor mij wel. Ben er wel blij mee, ben echt niet goed in economie.
Balen amber
Het is lekker weer zeg, heel anders vergeleken met vanochtend toen was ik nog zeiknat geregent. Ga denk nu naar Voll, het is nog nog lekker weer.
Over opgeven: Ik baal wel want mijn startkaart+coupons zijn er nog niet... heb al wel gestart maar blanco! Nouja, bel nog wel even naar Westerbork want die MOET ik gewoon rijden. Iemand heeft gezegd dat ik ook wel naar Heino kon, maar ik zie nergens een datum?? of ik lees er gewoon overheen...
Scum, gefeliciteerd!! Tientjeh hoop dat het goed is gegaan, Amber, erg vervelend voor je!
Ik ben terug van mijn eerste stage dag. Kon vannacht niet goed in slaap komen want was best wel zenuwachtig. Was vanmorgen ook een half uur te vroeg en was ook op een winegum gestapt die lekker onder mijn schoen bleef plakken, erg fijn Maarja deze dag ging redelijk, we zullen zien hoe het verder loopt!