Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
! 

viefdepief schreef:Balen JJ
@ Rowo: Dat jasje was in bruikleen bij de club. Dus die heb ik weer in moeten leveren
Je kunt trouwens ook naar het Texelweekend gaan!! Zo ben ik ook 2x door zee geweest
K heb 2x een jasje moeten halen en ben beide keren bij Koenderink in Haaksbergen geslaagd. Veel keuze en maten, helemaal nu de winkel 4x zo groot is.
Jammer dat je nog niet geslaagd bent voor een jasje.. Bij Divoza hebben ze wel mooie dekjes ja!
.. Maar later ging het best goed!
. jollyjoker schreef:Nickeltje: Ik heb me rot geslikt aan de Ibuprofen, ben alleen bang dat die mijn maag/darmproblemen verergert hebben. Ik ga nu maar over op paracetamol. Ik ben niet zo'n pieperig type maar vandaag zat echt alles tegen en nu ben ik echt beetje down. Heb zelfs geen tijd aan mijn paardjes besteed vandaag. Morgenochtend ga ik maar even rijden.

Welke moet je nu gaan verkopen?

Sjaan schreef:Vief, Divoza kan ik soms ook heel teleugesteld in zijn. Soms loop ik er echt als een kip zonder kop rond, gewoon omdat ik echt niks kan vinden..![]()
Afgelopen keer ben ik toevallig goed geslaagd bij Divoza.
Het was absoluut niet wat ik verwacht had. Mistte echt zoveel merken en keus.