[SGW] [HK] SGWay of life gezwam (deel 3)

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

renskek

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-06 23:13

Rij-ze Gomir

Tien

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-06 23:15

quote="gomir"]
Canter schreef:

Even een domme vraag misschien. Om een paard over te laten schrijven moet ik de papieren naar het KWPN toesturen, maar wat moet ik met het paspoort doen? Moet ik dat ook opsturen of moet ik het zelf invullen?

Daar krijg je volgens mij een sticker voor.
Dat was iig toen ik ot over liet schrijven
[/quote]

Ja daar krijg je een sticker voor die je in het paspoort mag plakken

renskek

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-06 23:57

rust hier.
Ik ben Jiskefet aan het kijken

Sim

Re: [HK] SGWay of life gezwam (deel 3)

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-06 00:33

Tien schreef:
Simmie schreef:
Ik ga nu iets heel geks zeggen (misschien geloof je er niet in, misschien ook wel); als het zo vreemd blijft met madine, waarom laat je niet eens een reading doen bij iemand die met paarden kan communiceren? Dat kan adhv een foto die je opstuurt.

Ik zelf geloof wel zeker dat er meer is tussen hemel en aarde. Heb het vorig jaar bij Djinny en Killea laten doen en daar was ik zeer tevreden over.

Ook lees ik regelmatig hier op bokt positieve berichten van mensen die het ook hebben laten doen.

Ik heb er ook wel meer over gehoord, moet je echt specifieke vragen hebben of kun je ook zeggen, vertel maar wat?

Het kan allebei. Ik heb toen echt vragen gesteld, maar je kunt ook gewoon wat laten "vertellen" door je paard.

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-06 00:38

Renske: ik heb het laatste stukje net gezien

Simmie: ik heb nu een gedeelte van Djinny gelezen. Heb jij gevraagd aan haar of ze een aantal dingen wou vragen of doet ze dit gewoon zelf? En klopt het ook van die bosrit? Ik vind het echt knap hoor.

Edit: je gaf het antwoord al Maar dan zou ik dus kunnen vragen of ze een slechte ervaring heeft gehad ofzo?

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-06 00:44

andrea16 schreef:
Renske: ik heb het laatste stukje net gezien

Simmie: ik heb nu een gedeelte van Djinny gelezen. Heb jij gevraagd aan haar of ze een aantal dingen wou vragen of doet ze dit gewoon zelf? En klopt het ook van die bosrit? Ik vind het echt knap hoor.

Edit: je gaf het antwoord al Maar dan zou ik dus kunnen vragen of ze een slechte ervaring heeft gehad ofzo?

Ik heb een aantal vragen gesteld die ik persé wilde weten. Verder heeft djinny zelf ook nog wat dingen aangegeven.
Het bosritten verhaal klopt ook nog. Ik had expres die vraag heel vaag gesteld.

Je zou aan Madine kunnen (laten) vragen waarom ze in haar gedrag zo is veranderd de laatste dagen. Dat lijkt me duidelijk genoeg.

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-06 00:46

Jeetje, ik vind het wel heel apart hoor. En dat allemaal naar aanleiding van een foto...

Ik ga morgen weer naar de paardjes toe, hopen dat ze wat rustiger is maar ik heb het vermoeden van niet.

_Jitske_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-06 00:47

Ik ga zometeen een poging doen tot bijlezen, ben vanavond pas weer thuisgekomen, vanaf zondag helpen met die paarden verplaatsen ben ik niet meer thuis geweest
Ik moet nog bijlezen vanaf blz 11, maar okee

Sim

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-06 00:50

Pfoe Jitske, dan heb je wat te doen voorlopig!
Andrea, succes morgen met Madine.

_Jitske_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-06 00:51

Ja, ach, hoef ik me niet te vervelen iig

andrea16

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-06 00:52

renskek schreef:
Andrea --> mag je zelf eigenlijk al weer rijden?

Ja ach, ik moest het rustig aan doen totdat het over was. Maar ik kan er alweer op lopen en bijna volledig op steunen dus ik vind dat ik wel weer mag rijden

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-06 00:53

Dankje Simmie.

Ik ga nu slapen, trusten!

gomir

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-06 01:24

Slecht nieuws: Otje loopt niet goed Hij kwam vanmiddag kreupel naar binnen. Ik denk dat hij zich verstapt heeft, kogel is iets dik en warm. Op zich ziet het er niet echt ernstig uit, maar dat wordt dus geen Wanroij...
Ik ga wel proberen of ik de merrie mag rijden ipv Ot, maar ik weet niet of dat kan, want daar heb ik geen dressuurcoupons van

_Jitske_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-06 01:29

Jeetje, dat is balen gomir!
Hopelijk mag je met de merrie starten!

gomir

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-06 01:37

Ik hoop het ook, maar weet niet of ze blanco startcoupons hebben daar. Als ik zelf nog wat moet gaan regelen bij de KNHS voor dit weekend dan kan ik het wel vergeten...
(en de merrie heeft natuurlijk ook nog geen SGW gelopen)

_Jitske_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-06 01:45

Ben trouwens heel benieuwd hoe Britt het gaat doen dit weekend, eerste indoor SGW die ik rijdt

_Anja

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-06 01:51

net mn hubbie naar huis gestuurd..en nu ga ik ook lekker slapen!
morgen ga ik de eigenaresse van samos bellen..wil toch even overleggen

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-06 09:17

Gomir, wat ontzettend jammer zeg! Hoop voor je dat je nog wat kunt regelen zodat je de merrie kunt starten.

Canter

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-06 09:32

Heeeee, Simmie, wat zien ik?! Opgewaardeerd naar moderator?! Goed hoor, ik denk dat dat wel iets voor je is.
Overigens heb ik een half jaar geleden een reading gedaan voor mijn overleden katje en daar was ik ook heel tevreden over.

Gomir en Tien, dankjewel.

Balen Gomir, ik hoop dat het meevalt met Ot. Denk je dat de merrie het een beetje oppakt, mocht je met haar kunnen starten?

Sjaan

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-06 09:38

Simmie  Ja dat mag! Ik mag er van de eigenaar wedstrijden mee gaan rijden, en het sgw rijden hoort daar ook bij. De eigenaar heeft hem mij ook aangeboden als sgw paard voor mij!

BT  Ja dat hoofdstel is wel bling bling ja.. haha Khad maar even een nieuw hoofdstel voor Urby gehaald, ik had niks meer in maatje cob! Haha

Andrea  Wat ontzettend vervelend dat Madine nog zo schrikkerig is, wat zou er toch allemaal gebeurd zijn?

Renske  Jij ook met je huiswerk… dat is dan wel weer lekker van mijn MBO opleiding nu… mijn niveau ligt toch wat hoger dat de gemiddelde leerling daar waardoor ik alles erg snel oppak, en bijna al mn werk op school kan maken! Maar toch ga ik na het MBO mooi verder naar het HBO hoor!

Andrea  Ik heb ook voor Lucky zo’n consult aangevraagd en ik moet zeggen dat ik me in hel veel dingen die daaruit kwamen zeker wel kon vinden! Ik had een consult aangevraagd bij Annika Beijer

SGWuppie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-06 09:42

He Gomir, balen zeg!! Ben benieuwd of je met de merrie kan starten, je hebt natuurlijk niet echt met de KNHS te maken, maar met de organisatie van Wanroij....mij hebben ze met 2 paarden van de startlijst gehaald, ook heel handig!

Simmie ben jij in het groen tegenwoordig? Nou moeten we helemaal op gaan passen met wat we zeggen!

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-06 09:53

Valt wel mee hoor Mariek. Ik heb alleen wat knopjes extra en verder blijf ik gewoon simmie.

Canter, dankje.

Lielle

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-06 09:55

en weer een mod erbij in ons sgw clubje Gaaf hoor! Welkom Sim, maar dat had ik al gezegd

Hadden jullie de andere namen al gezien? Er zit een behoorlijke verrassing bij

viewtopic.php?f=25&t=517745

Gomir, balen van Ot!

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-06 10:06

Sim, gefeliciteerd! Ik heb je toen nog voorgedragen, hopelijk heeft mijn bijdrage geholpen
Alleen een vraagje. Jij was ook mede-submod op dit forum, want dat mocht geen 'echte' mod zijn. Moeten we nu een andere submod kiezen?

Gomir, weet je wat Ot precies heeft? Ik hoop dat je met de merrie mag starten. Maar een blanco coupon kost volgens mij wel 12,50. De TA hoort die wel bij zich te hebben op een wedstrijd. Maar ik zou wel ff van tevoren bellen.

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-06 10:17

Sim, gefeliciteerd met je benoeming!

Gomir, balen van de blessure van Ot! Ik hoop dat je met je andere paard mee mag doen.

Onze oude pony liep gister ook niet fijn. Volgens mij is het weer een pijnlijke spier in zijn rechterschouder, zijn we 2,5 jaar geleden al mee bij de fysio geweest. Toen moesten we heeel laag over de rug rijden, daar knapte hij snel van op. Gister werd ie er ook weer beter van, maar als ik even gestapt had begon ie steeds weer onregelmatig te draven. Na een paar rondjes met de neus over de grond werd het steeds weer beter. Dus eigenlijk wil ik daar gewoon de komende week aan werken, zonder er iemand bij te halen. Vinden jullie dat onverstandig??