Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Canter schreef:
Even een domme vraag misschien. Om een paard over te laten schrijven moet ik de papieren naar het KWPN toesturen, maar wat moet ik met het paspoort doen? Moet ik dat ook opsturen of moet ik het zelf invullen?
Tien schreef:Simmie schreef:Ik ga nu iets heel geks zeggen (misschien geloof je er niet in, misschien ook wel); als het zo vreemd blijft met madine, waarom laat je niet eens een reading doen bij iemand die met paarden kan communiceren? Dat kan adhv een foto die je opstuurt.
Ik zelf geloof wel zeker dat er meer is tussen hemel en aarde.Heb het vorig jaar bij Djinny en Killea laten doen en daar was ik zeer tevreden over.
Ook lees ik regelmatig hier op bokt positieve berichten van mensen die het ook hebben laten doen.
Ik heb er ook wel meer over gehoord, moet je echt specifieke vragen hebben of kun je ook zeggen, vertel maar wat?
andrea16 schreef:Renske: ik heb het laatste stukje net gezien
Simmie: ik heb nu een gedeelte van Djinny gelezen. Heb jij gevraagd aan haar of ze een aantal dingen wou vragen of doet ze dit gewoon zelf? En klopt het ook van die bosrit? Ik vind het echt knap hoor.
Edit: je gaf het antwoord alMaar dan zou ik dus kunnen vragen of ze een slechte ervaring heeft gehad ofzo?
renskek schreef:Andrea --> mag je zelf eigenlijk al weer rijden?