Hopen dat het spuiten wel gaat lukken dan.
Achter ons zit een vrachtwagen te plakken en te toeteren

Gelukkig dat Perfect dat niet eng vind, heb het luik open gelaten...
Mama is extra strak 80 gaan rijden
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

66.5 strafpunten dus denk 166 voor zover ik kon berekenen. Dus we wachten verder af :p
Verder zijn het elke keer weer andere spiergroepen die ik train...
Ik haalde die krengen alleen maar in! Dat is trouwens ook de reden geweest voor de overheid om trailercombi's 90 te laten rijden...MargreetW schreef:daNiielle_ schreef:Achter ons zit een vrachtwagen te plakken en te toeteren
Gelukkig dat Perfect dat niet eng vind, heb het luik open gelaten...
Mama is extra strak 80 gaan rijden
Je mag 90 hé!

maar wel strafpunten in de cross voor tijd maar wilde hem niet te heet maken.
. Daarna het springen bij het losspringen heel fijn. Ik ging de ring in en mevrouw wordt helemaal gek; hindernissen welke gaan we springen, met een flinke noodstop bij de jury halt kunnen houden om een poging tot groeten te doen en daarna schoot Ferrose al weg naar hindernis 1 (weg idee van een rondje rijden) en met een totaal niet werkende rem (maar ook een paard dat helemaal niet kijkerig was op de hindernissen) ben ik veel te hard rondgekomen met 3 balken (gelukkig heeft mijn springinstructrice dit niet gezien want dat was strafkamp geworden
).
Daarna zou ik Jer nog rijden, maar die ging net voor het eerst het land op en dat wilde ik hem natuurlijk niet ontnemen..Mazzeltje voor hem.
dus die heb ik nu niet, sorry.
ermelo nog maarB en dan eind vh seizoen een keertje L als afsluiter (denk ik). En dan Draak nog mee naar andere wedstrijd, als beginnetje.
we reden op een 80 km weg. Voor ons sloeg iemand af waardoor we af moesten remmen. Toen kwam de vrachtwaggel de hele weg plakken en toeteren
kan gebeuren
maar wel lekker dat het vertrouwen terug is. Heb je ook winst gereden?