[SGW] [HK] SGW #19: Three Phases, Two Hearts, One Passion...

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

daNiielle_

Re: [HK] SGW #19: Three Phases, Two Hearts, One Passion...

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-12 12:48

Haha Marijke je zal hard aan het werk moeten als Geert thuis is :D
Hopen dat het spuiten wel gaat lukken dan.

Achter ons zit een vrachtwagen te plakken en te toeteren :(
Gelukkig dat Perfect dat niet eng vind, heb het luik open gelaten...
Mama is extra strak 80 gaan rijden }>

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-12 13:03

hmm moeilijk marijke!

Heb een slechte dressuur gereden, 3e van onder :') 66.5 strafpunten dus denk 166 voor zover ik kon berekenen. Dus we wachten verder af :p

MargreetW

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-12 13:05

daNiielle_ schreef:

Je mag 90 hé!

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-12 13:16

Sannn, Van dat beetje sporten hoef ik niet mijn spieren te laten herstellen hoor :+ Verder zijn het elke keer weer andere spiergroepen die ik train...
SM, Netjes hoor!
Daan, Hoe krijgt je moeder het voor elkaar :') Ik haalde die krengen alleen maar in! Dat is trouwens ook de reden geweest voor de overheid om trailercombi's 90 te laten rijden...

Marijke, Geert heeft zijn praatjes dus een beetje terug? Dat spuiten valt echt alles mee hoor... Eerst een paar keer oefenen in het ziekenhuis en je kan het zelf!

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-05-12 13:21

MargreetW schreef:
daNiielle_ schreef:

Je mag 90 hé!

Wilde ik ook net zeggen.. Ik zou ook niet zo snel 80 gaan rijden, meerijden met de rest lijkt me voor iedereen prettiger en veiliger :)
Maar goed ik zit er ook altijd maar naast ;)

Fijn dat Geert weer praatjes krijgt. Verwen hem maar goed met chocolade!
Ik heb Woll al gereden en waren nog mensen voor de verzekering, ga nog even alle lettertjes doornemen en dan bedenken of ik haar niet toch wil verzekeren.. :)

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-12 13:23

Spuiten valt idd heel erg mee! Ik ben ook als de dood om te spuiten, maar gewoon niet kijken vetrol bij de buik pakken en prikken maar. En vooral niet te langzaam, dat doet nl veel meer zeer :Y)

Ik ben net op de weegschaal gaan staan nadat mn broeken echt af gingen zakken. Ben iig wel strak voor de zomer laten we het daar maar op houden :+

SM: Wel voldoende voor winst dus?

MargreetW

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-12 13:24

Ik rij ook met het verkeer mee, en als het kan rij ik 95 en als het moet dan ga ik gewoon met 100 een vrachtauto voorbij. Maar wel als het kan en niet als het moet.

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-12 13:27

mijn mama rijdt ook als een slakje haha :P

lau, ja ik heb 167 punten, net nog eens berekend :') maar wel strafpunten in de cross voor tijd maar wilde hem niet te heet maken.

Joki

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-12 13:47

SM netjes maar 14 seconden buiten de tijd.

Ik ben ondanks dat ik niet rondgekomen ben in de cross heel tevreden. Dressuur ging matig maar vast wel goed genoeg voor B. Ik heb gewoon pas 1x tussen bordjes gereden en dressuur eigenlijk nooit op gras dus was even wennen O:) . Daarna het springen bij het losspringen heel fijn. Ik ging de ring in en mevrouw wordt helemaal gek; hindernissen welke gaan we springen, met een flinke noodstop bij de jury halt kunnen houden om een poging tot groeten te doen en daarna schoot Ferrose al weg naar hindernis 1 (weg idee van een rondje rijden) en met een totaal niet werkende rem (maar ook een paard dat helemaal niet kijkerig was op de hindernissen) ben ik veel te hard rondgekomen met 3 balken (gelukkig heeft mijn springinstructrice dit niet gezien want dat was strafkamp geworden :o ).

Daarna de cross op het loscrossterrein vond Ferrose het fantastisch. Starthok in ging ook prima, starten ook en meters voor hindernis 1 werd ze heel bang (en oprecht bang geen Ferrose rotgeintje), begon te slingeren maar door te vroeg te gaan zitten haar door kunnen drukken. Hindernis 2 met flinke aanmoediging ging ook goed, hindernis 3 op mijn aanmoediging ook verder. Hindernis 4 een skyjumpachtig iets keurig genomen en naar hindernis 5 begon haar angst iets te zakken al bleef het slingeren wel aanhouden dus me niet meer bezig gehouden met mijn stijlpunten en overal gewoon 15 meter voor de sprong gaan zitten om haar door te kunnen drukken. Hindernis 6 en 7 gingen op slingeren na lekker. Hindernis 8 was een dubbel met haagjes en na de tweede een lagere landing en Ferrose veegt niet en overspringt zich daardoor iets. Hindernis 9 was een skyjump en die deed ze ook braaf, maar ik voelde haar bij de landing de moed in de schoenen zakken. Op hindernis 10 dan ook gestrand ze durfde gewoon niet meer en sloot zich helemaal af. Daarna rustig terug gestapt en nog even met een meneer overlegt hoe ik dan het terrein af moest komen aangezien dat alleen door de waterbak kon, maar hij zei dan neem je die toch even mee. Waterbak liep ze zo in dus dat ook nog even gedaan. En ondanks dat we dan niet rondgekomen zijn hebben we zoveel geleerd en gaan gewoon kilometers maken. Wel even naar de training van Rob in Ede volgende week om te controleren dat ze nog wel gewoon vertrouwen heeft

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-12 13:51

joki, je was 2e in de dressuur, dus hartstikke goed!

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-12 13:52

wil je dat ik je papieren straks meeneem of doet iemand anders dat al? Kan dan evt opsturen oid. cannen gaat niet lukken.

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-12 13:58

joki, heb je coupon mee.

Joki

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-12 14:02

Dank je SM. Ik zie je vast wel ergens een keer op concours. Rijd je Markelo of sla je die over?

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-12 14:07

nee markelo rijd ik niet. Misschien in de buurt eens en concours. Je had 210 punten.

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-12 14:21

Wow Joki, Nette dressuurscore! Jammer dat je niet bent rondgekomen, maar een goed gevoel geeft inderdaad meer voldoening :j

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-12 15:30

Joki, dat geslinger is toch helemaal geen schande zo voor de eerste keer! (Eerste keer schoot ik links en rechts alle bosjes in en vooral niet langs de hindernissen....). Goed gedaan hoor.

MM, fijn dat Geert wat beter te pas is!

Ik heb vandaag bodemonderzoek gedaan bij de jonge Kas, op zich zachte landing maar kreeg een hoef tegen mijn knie. Dus nu even met een dikke laag Arnica erop.. Daarna naar mijn eigen Kas, die lag lekker te slapen in het land en was blij dat ik even langs kwam :) Daarna zou ik Jer nog rijden, maar die ging net voor het eerst het land op en dat wilde ik hem natuurlijk niet ontnemen..Mazzeltje voor hem.

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-12 15:35

Nette score Joki! En opzich geen slecht resultaat al met al toch?

Noor: hopelijk valt het mee met je knie.

Net lekker Beat en Ruby gereden, nu nog even naar BF :)

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-12 15:55

joki... Ik was trailer eruit aan het duwen want moest wat halen bij de auto en toen heeft m'n mama de formulieren gepakt en die van jou vergeten :( dus die heb ik nu niet, sorry.

Mijn stijl was bij de ene 7, 5, 6 en andere 7, 7, 6 dus 6.3 gemiddeld, dus 2 winst :) ermelo nog maarB en dan eind vh seizoen een keertje L als afsluiter (denk ik). En dan Draak nog mee naar andere wedstrijd, als beginnetje.

Kris

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-12 15:56

Goedemiddag!

Hier een super blije Castenray-ganger!
Hele nette dressuurproef neergezet. Zeker omdat dit haar 3e proef was en de eerste keer buiten! Daarna foutloos gesprongen. ik had onwijs veel controle. Cross in met mijn hart in mijn keel, maar na hindernis 2 alleen nog maar genoten. Ze trok lekker aan, keek nergens naar en we zijn dus ook foutloos rondgekomen. Helaas wel 20 seconden boven de optimale tijd, maar ik ging voor controle en die had ik!
Hopen de mijn stijlpunten voldoende waren, want dan hebben we de eerste 2 winstpunten binnen!

Freggle_Edge

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-12 16:24

Wat een goede crossberichten! SM, top 2wp! Kris, nog ff spannend dus of je de punten hebt. Joki, jammer van de cross, maar wat een dressuurpunten zeg, knap!

Morgen met Edge naar moordrecht om te lessen bij Michiel, heb er zin in. Sinds zijn fysio behandeling is hij erg fijn. Ben heel benieuwd hoe hij morgen is.
Straks naar mijn ouders, ma is 60 geworden en dat moet groots gevierd worden en tja, als dochter zijnde wordt er dan verwacht dat je op komt draven he. -O-

daNiielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-12 17:07

Hoezo 90??? :? we reden op een 80 km weg. Voor ons sloeg iemand af waardoor we af moesten remmen. Toen kwam de vrachtwaggel de hele weg plakken en toeteren

Eerste ronde foutloos, nog wel veel prut afstanden.
Tweede rondje echt super super fijn gesprongen! Perfect ging lekker hoog, goede afstanden.
Dubbelsprong was ze het even niet mee eens, geeft niks. Had ik maar meer moeten oefenen.
Is wel goed te merken dat ze meer parcours ervaring krijgt. En bij mij is de angst eindelijk weg!

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-12 17:14

lkker danielle.

FE veel plezier morgen en geniet ervan!

MargreetW

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-12 17:15

Dat hadden we niet begrepen Daniëlle, we dachten dat jullie op de snelweg reden. Dan doet je moeder het gewoon hartstikke goed :-)

daNiielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-12 17:17

Nu ik het teruglees was dat wel onduidelijk, sorry! :)

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-12 17:27

geeft niks danielle :P kan gebeuren :+ maar wel lekker dat het vertrouwen terug is. Heb je ook winst gereden?