Vief gefeliciteerd!!
Lau
sterkte das nooit makelijk.. Eef das balen zeg! succes met kiezen van de juiste hengst!
Mootje balen zeg! idd kan je niks proberen te doen op werk?
Sim klinkt goed
Evie moie foto lau ook
Goede morgen!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
sterkte das nooit makelijk..
Betekent dit ook dat Dröpke weggaat?
Of ga je dressuurprikken met hem? Leuk dat je een startkaart heb aangevraagd met de merrie!!
ben wel nieuwsgierig maar zal me verder inhouden

Maar jaa heb weinig tijd in april 
.
en gefeliciteerd met je prijzen! Al staan die idd niet helemaal in verhouding met het startgeld. Snoekiej schreef:Ik, maar ik zit heel erg om vervoer gelegen en ik denk dat ik je een beetje op zou houden...Hier nog iemand die binnenkort nog een keertje bij Rob wil trainen? Ik kan donderdag overdag of 's avonds, vrijdag overdag of 's avonds, en soms in het weekend.
Geen van de betere instructeurs wil aan huis komen, ze hebben allemaal een vaste locatie waar ze les geven. Logisch ook natuurlijk, maar dan heb ik nog geen springles.
) en trainen vandaag en mijn huis wat aan kant...kortom rommeldagje....
!
Dat ophouden zal wel meevallen, Rob geeft toch vast gewoon ieder de aandacht die hij nodig heeft. En Vorstin is ook niet zo gemakkelijk hoor 

.
. 
Daarbij is het halen van een rijbewijs ook erg prijzig en ik weet niet of ik dat geld wel heb.
Het maakt je wel echt heeel veel minder afhankelijk van andere mensen (en dat is echt heerlijk!), en tenzij je de rest van je leven wil treinen en meerijden, zal je toch ooit eens over de drempel moeten stappen
!