Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Avond!
(klopt heel snel af
) En een leuk projectje heb je er nog bij!
Zondag gewerkt en de paarden even gereden en vandaag onverwacht een dagje wezen windsurfen
vrees dat ik morgen flinke spierpijn heb en weer behoorlijk wat blauwe plekken rijker, maar heb het wel super naar mijn zin gehad! Morgen maar weer braaf naar school
Nu ga ik net voeren en heeft hij weer op zijn hoefbal getrapt.... geloof dat meneer harder aan het werk gezet moet worden om zijn energie kwijt te kunnen
, ziet er fijn uit!
Guitig beestje zeg!!
..
.. Jij en je moeder werken ook erg goed samen vind ik
. (Doet me een beetje denken aan mijn moeder en ik
...)
.
.. Nu ook lekker op tijd naar bed?
Paardjes zijn dus in goede conditie
.
. Ik zei nog zo: "Easy...Ea..." En weg was ze... Ze stond achter in de wei te springen en te bokken als een dartelend veulen.. Echt zo schattig!!
Vanavond haalde ik haar weer binnen, kwam ze in volle galop aan kop aan. Aan de ene kant; ben ik erg blij dat ze weer zo graag uit haar panty wil gaan, want dat is gewoon Wolin. Aan de andere kant; het moet wel rust krijgen!! Dus ik hoop maar dat het verder vandaag de rust heeft gekregen. Morgenochtend gaat ze maar gewoon met de meute mee en haal ik haar eerder binnen, want dat later op het land gaan heeft geen zin
.. Moet tot woensdag de Metacam geven, morgenochtend maar even overleggen met de DA...
.. De Nachocheese, Japanse mix en ook mijn doos met Red Cadillacs zijn grondig verwerkt door Opruimingsbedrijf Beer B.V.
Tevens heeft de internetkabel van mijn broertje het niet overleefd
.
.
ik zou zo'n tijd echt niet aankunnnen een week lang.
, mijn oeders betalen vrijwel alles voor Bandido, maar daartegenover staat dat ik de meeste dingen voor mezelf, en het nieuwe zadel bijv. zelf moet betalen
.
.
. Het enige wat jammer was dat ik zo'n uur onderweg ben geweest om er te komen, een half uur daar gereden heb en weer een uur terug moest, misschien volgende keer maar mams lief aankijken en met de trailer.
, mag ook wel want het was al maanden geleden dat we voor het laatst naar het bos geweest zijn
.
soms ga ik wel gelijk slapen.
balen van zijn ijzer!
fijn dat wollin goed in der vel zit
dus ben ook redelijk verwend 

Citaat:PB: Dat je verwend word en dat zelf goed beseft en ook een bijbaan wil geeft al aan dat je niet verwend bent, vind ik knap want er zijn niet veel mensen die dat lukt

Maar zoals vandaag met die harde wind hier, dan heb behoorlijk moeite om hem fatsoenlijk in de wei te kunnen rijden thuis

Ik wil daar zo graag weer naartoe, prachtig land, lieve mensen
.
. Zelfs geen diarree... 
.. Bekende uitspraak: "The will to please you (geld niet helemaal voor Beer
) and the will to eat you (helemaal Beer
)".
. 

K zal straks ff bijlezen. 
) Dus dan maar niet, zondagje vrij. Het is dus nu Gorssel, en daarna Ysselsteyn.
Dat krijgen ze bij ons ook niet.