En ja, wat zouden ze er aan moeten doen, zeg wel vaker dat ie me slaat en schopt... maar dat zit ie van dat doe ik helemaal niet, en je overdrijft enzo...
En dan worden mn ouders een keer boos en dan is het klaar.
maar de volgende keer doet ie het zo nog weer keer...
Het is blijkbaar stoer om,als er vrienden zijn, je zusje eens even te slaan en te schoppen...
leuk
welke en welke kleur bruin?
goeiemiddag
.
, gezien de foto's van je training
.
.. Ze heeft een vrij hoge schoft, waarna haar rug schuin omhoog loopt, beetje zo'n volbloed bouw.. Dus het zadel zakte al vrij snel naar voren. Best lastig.. Hoge en lange schoft, rug die schuin-oploopt, onder haar schoft is het weer smal met een schuine brede schouder.
..
. Mijn broertje van bijna 18 is 2.05 cm. en die traint 3 dagen in de week, dus die kan je ook nog eens goed onder handen nemen.. Nu weet hij ook wel dat ik niet gisteren ben..
Dus hij doet het niet zo snel meer :p .

Heb je ook nog foto's of filmpje laten maken?
Wie zijn dit ook alweer?
Parc. ging goed, eentje kwam die echt niet uit maar sprong toch ... dus bovenop de laatste van deze oxer. 1 hindernis (oxer) ontzettend schuin gesprongen .. was ff vergeten dat ik goed de hoek moest doorrijden
duurt voor mijn zadel klaar is, wil 'm namelijk in het bruin met lange singelstoten, ben weer veeleisend ofso
)