Nou.. ipv Wootje te rijden vanmorgen, ben ik vanmorgen in alle rust samen met iemand van stal met haar jonkie aan de gang gegaan. Iemand anders van stal was er laatst op gegaan en dat is behoorlijk agressief gegaan. Paard kwam omhoog als ze wilden opstappen, 3 schoppen in de buik erbij.. Leuk een paard zadelmak maken en inrijden
. Allemaal niet erg positief.Dus vanmorgen hebben we alleen maar positiviteit ingestraald bij dat paard (
) en zijn we weer rustig zonder zadel gaan hangen en een stukje er overheen. Paard was superrelaxed en oortjes erop- niks aan het handje
, eigenaresse knuffelde me dood.. Ben gek op jonkies
Wootje gaat ook weer beter met haar voetje, ik denk dat ze het gewoon verstuikt heeft in het weiland. Ze loopt naar mijn idee alweer beter. Ze ging in ieder geval in volle galop van voor naar achter op land..
Vanavond maar eventjes buiten stappen.
@Ingrid: Wootje krijgt ook snel scheurtjes in haar hoeven, ik spuit elke dag nu haar hoeven af en smeer de kroonrand in met lauriervet, merk echt dat haar hoeven minder scheuren! Dit hebben we ook altijd met die ouwe van ons gedaan, die had ook van die brokkelhoeven.
Voorlopig tuf ik nog even door in m`n mijn moeders autootje op parkeerterreinen, wat trouwens ook erg goed gaat!
, ze luisterde voorbeeldig.
.
)*
..
) eigenlijk te brak om iets te posten