[SGW] [HK] SGWay of life gezwam (deel 3)

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Canter

Re: [HK] SGWay of life gezwam (deel 3)

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-06 19:37

Miss Jumpy, ik wil binnenkort weer eens rustig beginnen en ergens een oefenparcourtje doen. Enne, ik zal binnenkort weer eens kijken of ik een leuk fotootje voor jullie heb...

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-06 19:40

andrea16 schreef:
Ik vind het zo raar van Madine en ik kan er ook niet tegen dat ik gewoon niet weet wat er is gebeurd. Als we dat nou eens wisten zou het misschien wat makkelijker zijn.

M'n opa heeft al via mijn vader aangeboden dat ik zijn jonge paardje wel mag rijden Maar ik wil natuurlijk het liefst gewoon Madine weer kunnen rijden.

Wat naar voor jou en zeker voor Madine.

Ik ga nu iets heel geks zeggen (misschien geloof je er niet in, misschien ook wel); als het zo vreemd blijft met madine, waarom laat je niet eens een reading doen bij iemand die met paarden kan communiceren? Dat kan adhv een foto die je opstuurt.

Ik zelf geloof wel zeker dat er meer is tussen hemel en aarde. Heb het vorig jaar bij Djinny en Killea laten doen en daar was ik zeer tevreden over.

Ook lees ik regelmatig hier op bokt positieve berichten van mensen die het ook hebben laten doen.

Canter: 22 januari is er weer oefenspringen in wedstrijdverband bij Stal Groenendaal in Bunschoten.

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-06 19:42

Gewoon een foto opsturen en dan kan diegene zien hoe dat paard in elkaar steekt?

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-06 19:45

andrea16 schreef:
Gewoon een foto opsturen en dan kan diegene zien hoe dat paard in elkaar steekt?

Je kunt zelfs vragen stellen aan je paard. Dus in jouw geval kun je vragen wat er is gebeurd/wat er is waardoor ze nu zo onrustig is.

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-06 19:46

Hmmm, zou wel mooi zijn als dat lukt maar eerlijk gezegd geloof ik niet zo snel in die dingen Maar ik kan het altijd proberen, wacht nog even af en misschien moet ik dat dan maar gewoon doen.

Sim

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-06 19:48

Je hoeft er ook niet in te geloven. Maar voor 10 euro te weten komen wat er met je paard gebeurd is..........
Dat zou ik er wel voor over hebben. Maar goed, ik zei al "nu ga ik iets heel geks zeggen".

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-06 19:57

Ik heb ook moeite te geloven dat mensen uit een foto iets kunnen weten. Maar aan de andere kant, wie niet waagt....

Ben wel benieuwd wat er bij jou uitkwam simmie?

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-06 19:59

Biem schreef:
Stom is het natuurlijk ook niet!!!

Maar wel erg jammer

Ja, zeker voor jullie noorderlingen, dan blijven er wel weinig wedstrijden over helaas! Wat dat betreft heb ik ook weinig wedstrijden in de buurt (zuid-holland), maar omdat ik centraal woon kan ik zo 8 wedstrijden rijden zonder langer dan 2 uur in de auto te zitten. Dat is dan wel weer goed te doen!

Biertabje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-06 20:02

misschien Westerbork?! kan niet echt heel wijs worden uit die site weet iemand wat van die cross?!

Biem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-06 20:02

Ik deed nog niet mee hoor
maar dan ga ik altijd kijken!
Dan ga ik mee met De Texelse Sgw Club

andrea16

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-06 20:03

Biertabje schreef:
misschien Westerbork?! kan niet echt heel wijs worden uit die site weet iemand wat van die cross?!

Nee, er is nog geen datum bekend. Wel willen ze het in het voorjaar houden. Misschien wordt het wel de datum van Roden.

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-06 20:04

miss_jumpy schreef:
Ik heb ook moeite te geloven dat mensen uit een foto iets kunnen weten. Maar aan de andere kant, wie niet waagt....

Ik heb ze nog in Word formaat op mijn computer staan. Als je interesse hebt wil ik je ze wel toesturen. Moet je even je mailadres pb-en.

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-06 20:06

Simmie schreef:
miss_jumpy schreef:

Ik heb ze nog in Word formaat op mijn computer staan. Als je interesse hebt wil ik je ze wel toesturen. Moet je even je mailadres pb-en.

Zou je het ook even naar mij willen sturen? Ben wel benieuwd wat ze er dan van kunnen maken. Zal je even pb-en.

Margriet_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-06 20:07

Ik hoop dat westerbork wel door gaat!

Sim

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-06 20:08

Andrea: komt er aan.

Edit: is verzonden.

Margriet_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-06 20:12

Vanmiddag waren de vorige eigenaren van Jentel er! En we hebben een stal in U vorm zeg maar en wij ( mijn moeder en en de vorige eigenaresse en een meisje wat mee was) gingen mee kijken aan de andere kant van de U. Jentel staat aan de ene kant. Komen we terug staan de kinderen (9 en 7 denk ik) te huilen! En Jentel heel lief met haar snuit de hele tijd op hun hoofden! Echt lief!

andrea16

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-06 20:16

Simmie schreef:
Andrea: komt er aan.

Edit: is verzonden.

Dankje! Ik ga ze vanavond of morgen helemaal lezen, moet nu naar een nieuwjaarsborrel van een vriendin. Doeg!

Tien

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-06 20:29

Simmie schreef:
Ik ga nu iets heel geks zeggen (misschien geloof je er niet in, misschien ook wel); als het zo vreemd blijft met madine, waarom laat je niet eens een reading doen bij iemand die met paarden kan communiceren? Dat kan adhv een foto die je opstuurt.

Ik zelf geloof wel zeker dat er meer is tussen hemel en aarde. Heb het vorig jaar bij Djinny en Killea laten doen en daar was ik zeer tevreden over.

Ook lees ik regelmatig hier op bokt positieve berichten van mensen die het ook hebben laten doen.

Ik heb er ook wel meer over gehoord, moet je echt specifieke vragen hebben of kun je ook zeggen, vertel maar wat?

minnie_muis schreef:
Ik hoop dat westerbork wel door gaat!

Ja dat hoop ik ook, wel #@$ dat er zo weinig crossen zijn hier in de buurt.

Ik heb vanmiddag maar weer even gereden na 1,5 week. Ik kon niet rijden in de sneeuw namenlijk.
Ik denk ik gooi wel mijn VZH zadel erop, als ze raar gaat doen, kan ik tenminste goed klemmen. Dus ik klim er op en....niks, helemaal niks, ja ze deed heel normaal. Dat scheelde weer een bezweet hoofd

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-06 21:19

We zijn er weer. Eerst de auto aan de hele familie laten zien Vervolgens een pizza weggewerkt.

Het is een Hyunday Trajet. Dezelfde als die we eerst hadden maar nu in Tender Green ipv Zilver. Eindelijk weer opbergruimte in de auto, geen geping meer als je de riem even los moet maken voor een slokje cola, soepel schakelen.
Mie is helemaal heppie!

Lielle

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-06 22:06

Gaaf SCum, klinkt goed!

Sim, ik heb wel eens overwogen om zoiets met Raimaer te doen (of Wadje) omdat die hun hele leven al bij ons zijn.

renskek

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-06 22:11

Goedenavond.
Canter --> hehe, sorry heb een beetje typgebrek, ik druk vaak te snel op plaatsen.

Scum --> Klinkt gaaf!

renskek

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-06 22:13

Ik ben klaar met huiswerk (vind ik)
En ik heb al mijn spullen ingevet
allemaal weer helemaal blits

Mijn moeder heeft mijn dressuurzadel ingevet. Daar zat heelmaal schimmel op . Ik jat haar dressuurzadel altijd met wedstrijd, maar daar wilde ze even een punt achter zetten.

renskek

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-06 22:14

Andrea --> mag je zelf eigenlijk al weer rijden?

gomir

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-06 22:31

Canter schreef:
renskek schreef:
dat dat weer een gaaf geboel geeft.

Even een domme vraag misschien. Om een paard over te laten schrijven moet ik de papieren naar het KWPN toesturen, maar wat moet ik met het paspoort doen? Moet ik dat ook opsturen of moet ik het zelf invullen?

Daar krijg je volgens mij een sticker voor.
Dat was iig toen ik ot over liet schrijven

gomir

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-06 22:34

Andrea: wat vreemd zeg
Ik ben het eigenlijk wel een beejte met simmie eens trouwens. Ik geloofde er zelf ook nooit zo in, maar ik hoor zulke goede verhalen van mensen Dus misschien is het wel een idee als ze zo blijft.

Scum: fijne les zo te horen en de auto klinkt ook goed

Ik ga even naar de paarden toe. Moet iig de merrie nog even rijden