Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
andrea16 schreef:Ik vind het zo raar van Madine en ik kan er ook niet tegen dat ik gewoon niet weet wat er is gebeurd. Als we dat nou eens wisten zou het misschien wat makkelijker zijn.
M'n opa heeft al via mijn vader aangeboden dat ik zijn jonge paardje wel mag rijdenMaar ik wil natuurlijk het liefst gewoon Madine weer kunnen rijden.
andrea16 schreef:Gewoon een foto opsturen en dan kan diegene zien hoe dat paard in elkaar steekt?
Biem schreef:Stom is het natuurlijk ook niet!!!
Maar wel erg jammer
Biertabje schreef:misschien Westerbork?! kan niet echt heel wijs worden uit die siteweet iemand wat van die cross?!
miss_jumpy schreef:Ik heb ook moeite te geloven dat mensen uit een foto iets kunnen weten. Maar aan de andere kant, wie niet waagt....
Ben wel benieuwd wat er bij jou uitkwam simmie?
Simmie schreef:miss_jumpy schreef:Ik heb ook moeite te geloven dat mensen uit een foto iets kunnen weten. Maar aan de andere kant, wie niet waagt....
Ben wel benieuwd wat er bij jou uitkwam simmie?
Ik heb ze nog in Word formaat op mijn computer staan. Als je interesse hebt wil ik je ze wel toesturen. Moet je even je mailadres pb-en.
Simmie schreef:Andrea: komt er aan.
Edit: is verzonden.
Simmie schreef:Ik ga nu iets heel geks zeggen (misschien geloof je er niet in, misschien ook wel); als het zo vreemd blijft met madine, waarom laat je niet eens een reading doen bij iemand die met paarden kan communiceren? Dat kan adhv een foto die je opstuurt.
Ik zelf geloof wel zeker dat er meer is tussen hemel en aarde.Heb het vorig jaar bij Djinny en Killea laten doen en daar was ik zeer tevreden over.
Ook lees ik regelmatig hier op bokt positieve berichten van mensen die het ook hebben laten doen.
minnie_muis schreef:Ik hoop dat westerbork wel door gaat!
Canter schreef:renskek schreef:dat dat weer een gaaf geboel geeft.![]()
![]()
Even een domme vraag misschien. Om een paard over te laten schrijven moet ik de papieren naar het KWPN toesturen, maar wat moet ik met het paspoort doen? Moet ik dat ook opsturen of moet ik het zelf invullen?