Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
N1.1 moet ik nog wat bevestigen. En moet ik nog wat beter vanbuiten leren.

?
.
, die crosst ook.
. Hoplijk na nieuwjaar terug wat springen.
was van mij toch zo
Gisteren is de smid geweest. Van zowel hem als de stagiair die erbij was complimenten gehad dat hij er echt goed uitziet, mooi in de spieren, stevige ronde kont. Ook hij vindt dat hij is uitgezet (net zoals de osteo al had aangegeven toen ze kwam). Op dat punt zijn we blijkbaar toch goed bezig. Maar bij het werken aan de achtervoeten was hij toch tegendraads: niet direct willen stilhouden en proberen optrekken/lostrekken. Niet van zijn normale doen.
. De internetman komt op sinterklaas
. Mijn vriend gaat nog niet full time bij mij komen wonen. Hij is van Ron.se en zijn werk is in Brak.el, dusja van Ware.gem is het wel in eens heel wat verder nu.
.
, maar ik heb dat niet nodig eigenlijk, ben niet zo een tv kijker
. Ik was maandag mijn telefoon vergeten op het werk, en thuis geen internet via de iPad, dus kon niemand wat laten weten, gelukkig mijn collega heeft mijn vriend dan verwittigd en hij mijn ouders. Ik vond dat niet zo erg. Ik ben gaan rijden en dan in de zetel boekje lezen
.
) en werk in Bissegem en doe er 30-35 minuten over. Ik begin wel vroeg. Ik vertrek om 06u45 naar mijn werk om om 7u30 te beginnen. Als ik 30 min later vertrek als ik me eens overslaap dan ben ik bijna een uur onderweg.
Mijn boekenkast heeft altijd nog een plekje vrij voor een nieuwe aanvulling. Het enige wat ik niet lees zijn van die zoetsappige romantische dingen.
wel fijn dat iskander en ferro beide 0 springen. Begint al mijn tijd en energie toch eindelijl wat op te brengen
leuk dat ze zo goed gaan
veel plezier tijdens het verlof
hoera!!! eindelijk geen gesleur meer met water en hooi en stro
. Mijn vriend en ik zijn 2 jaar samen en het is de 7de keer dat we naar het buitenland gaan (weekendje disneyland erbij gerekend
)
Colorado moeten de wissels in Z1 nog wat beter en misschien terug wat lage jumpings voor de fun en afwisseling, maar niet meer hoger gaan.
.
maar je hebt gelijk! Voor ik het huis kocht heb ik nog een reis naar Nieuw Zeeland gemaakt voor 4 weken, omdat het kon en het de moment was
. Nu ik een huis heb af te betalen, kan zo een dure reis er niet meer vanaf helaas
. Dit weekend wordt het een weekendje Ardennen
. Mijn vriend heeft niets met paarden te maken, maar hij is nu wel begonnen met leren rijden
.
.
En in dat geval zet ik die bestemming er nog bij op mijn wishlist 
Heerlijk praktische doelstelling.
Beetje nieuwsgierig maar
Maar zeker niet elke dag. Meeste kan je toch herbekijken op de sites van de zenders. 
Stel dat ik op stal ben en een paard is gewond of ziek maar kan niemand bereiken, 'k zou zot komen.
En leuke plannen ook!
En mss als ik het springen weer oppak dat hij zijn kuren wat vergeten is... Binnenkort mss wel een sprongetje of 2 in de piste thuis, daar is hij wel braaf. Gewoon als afwisseling.
Maar een brave Luxor blijft belangrijker hehe.
in principe kan je het perfect doen zonder touw maar tis wel pittig maar echt een ervaring. Ik stuur je anders foto's via messenger.