Shetan heeft gisteren een kastje in elkaar getrapt, hij houdt niet van vliegenspray
Gelukkig alleen een oppervlakkig wondje boven zijn hoef.Vandaag is de veearts geweest voor de entingen van Shetan en Just for you. Heb ook meteen bloed laten trekken van mijn Welshje. Die wil maar niet dikker worden en hij heeft nog steeds hier en daar winterhaar. Hoop dat er niets geks uitkomt.
[naam] heeft vandaag een topic aangemaakt van Just for you [ITP] nieuwe aanwinst! 5-jarige hengst
Hij is echt braaf.

. Als hij zo makkelijk is zal hij op concours ook braaf zijn. Dan is wat meer de tijd geven en meer naar ontspanning rijden nu daar niet van invloed op toch? Zeker als hij zoals je zegt niet gewend is om dressuur matig gereden te worden. Dan zou ik er persoonlijk juist voor kiezen om hem eerst eens aan het zadel te laten wennen door hem 1a 2 keer hiermee te longeren en dan pas een keer proberen erop te stappen. 
Achja, voor 1 keer mag ik het best houden nu ik het niet maar aan school hoef te betalen
. Termijn lesgeld ging er de volgende dag weer af, en verder kocht ik er benzine van om op school te komen. De rest gaat op aan de paarden
, Jij ging vrijdag ook naar ermelo toch?, had je in vinkega ook al gezien maar een van ons zat telkens op het paard

. Toen was hij ook strontvervelend, gister was 'ie een stuk beter te rijden. Gelukkig is het been goed!
stap zo denk ik op paard. Rijd op zondag eigenlijk nooit, enige dag dat vriendje er ook overdag is.