Echt leuk dat hij een vriendinnetje heeft gevonden die dezelfde 'problematiek' heeft. Hoe kennen ze elkaar?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
) met een paar tricky dingen. Maar over de cross ben ik zekerder als het springen. Als Ferrose nu haar goede humeur maar meeneemt
. Mag ook wel eens gezegd worden. Had muziek bij en reed alleen en in de schemer (met de baklampen aan), dan kan ik zelf ook veel fijner rijden. Dan zit ik niet overal op te letten.
. Maar volgend jaar ga ik ook autocrossen
_Noor schreef:Wat liiiieeef FE!!
Marijk, ik hoop dat je wat rust kan pakken. Zorg goed voor jezelf anders gaat Geert zich daar ook nog zorgen om maken straks. Was hij van andor gevallen?
Ik mag morgen weer twee rondjes crossen!!! Suuuuuper veel zin in

Wel ontzettend schattig!
Had maar 1 sportbroek en als je 5x in de week naar de sportschool gaat is dat niet handig!

ligt er dus al heel anders bij. Gelukkig ligt ie ook niet meer aan het infuus en was zn catheter er ook uit. Vanmorgen nog een paar goeie pijnstillers gehad in pil-vorm dus ik vind dat hij best mee naar huis mag
die pilletjes kan ie thuis ja ook eten. Nadeel is wel dat ik straks voor hem de wonden schoon moet maken en dat vind hij gewoon eng. Hij doet dat liever zelf maar dat kan natuurlijk niet. En hij moet thuis tegen trombose gaan spuiten... zelf... een man die bang is voor spuiten... handig dus
Zometeen dus even wat boodschappen voor hem doen en dan ga ik om 15.00 weer terug met mama en vanavond ga ik weer terug met papa. Eten doe ik, en vanavond heeft mama lekkere pilaf voor mij meegekookt dus dat komt ook goed. Super bedankt allemaal voor jullie onwijs lieve berichtjes! Echt had niet geweten hoe ik zonder die steun de dagen door moest komen.