Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Migraine lijkt me echt vreselijk
Maar ik sta mijzelf max 2 dagen toe om zielig te zjn, want er zijn veel ergere dingen. zodra ik weer licht en geluid kan verdragen dan geef ik mijzelf een schop onder mijn k*nt en gaan met die banaan.

mistid schreef:Nee, dan moet Merle eerst naar de M en punten halen. Ik vind dat ook een makkelijkere klasse, alles net wat duidelijker. Ik heb nooit echt fanatiek dressuur gereden, maar met Yoeri was ik een poos heel goed op weg. Toen kreeg ik Kino en heb ik volgens mij nooit weer met Yoeri gedressuurd.
ik moet eerst nieuwe, anders zit ik met mijn tenen dubbel in mijn oude...
vind het veel mooier 
maar bij mijn oom komt er idd ook snel z'n gracht in....
en dat was het doel van vandaag

. Ik reed met Yoeri altijd gelijk op met Iris en Laila, zijn toen in Siegerwoude op elkaar geknald en vanaf toen vriendinnen, hoezo penny
mistid schreef:Haha nee van jou kon ik toch nooit winnen. Ik weet nog wel die keer in Tolbert met die AB'tjes toen iedereen een 0 of een 1 of 2 op volte halsstrekken, en wie had er een 3, juustem Sanne. Ik reed met Yoeri altijd gelijk op met Iris en Laila, zijn toen in Siegerwoude op elkaar geknald en vanaf toen vriendinnen, hoezo penny
hahahah dit voelt als een onverwerkt jeugd trauma aan mij
hb toen ook nog met haar int JSP gezeten
.
. Was wel leuke film: was toch steeds benieuwd hoe het verder zou gaan.
.