Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
mistid schreef:Ik heb gewoon bij Canter besteld.
Henny, mooie set, ik heb mijn wedstrijdjasje, wedstrijdbroek en wedstrijddekje ook van Robby's, ook met paars maar niet met blauw. Dekje valt qua kwaliteit heel erg tegen, de (hele dikke) vulling hoopt op naast de kussens van je zadel zegmaar. Broek en jasje zijn daarintegen super!
Roxxiejj schreef:Mijn Robbys dekje van na het wassen de vulling van dubbelgevouwen binnen in het dekje. Kon er niets meer mee, behalve loshalen en ben bang dat dan het dekje bij het oud vuil kan...
Knorretje: bij sgw markelo staat een kraampje van ??? die volgens mij de goeie kleur is. Ik cross in een iets donkerdere kleur blauw en ik ga de kleur morgen ff vergelijken
xSaarSaar schreef:In ieder geval nog opzoek naar (rode) springschoenen om de boel compleet te maken.
hetismij schreef:Ik vond trouwens voor de mensen die last hebben van paarden die ijzers aftrappen dit:
http://www.shoesecure.nl/
Weet niet of het zou werken, en of je in die gaten ook bv kalkoenen kan doen ipv die schroefjes om dat ding vast te draaien.. Maar het zou een oplossing zijn!
Capriootje schreef:Heel gaaf Rosa_!!Ben sowieso een blauw fan maar je hebt echt een mooie set verzameld