Ik bedoel ook dat je zorgt dat er een werkbare sfeer ontstaat. Het beeld dat ik heb gekregen van de afgelopen tijd is dat van twee mensen die tegen elkaar lopen te mokken en alles wat er gebeurt negatief uitleggen. Zijn gedrag kun je niet veranderen, maar je hebt wel zelf in de hand hoe jij reageert op jouw leidinggevende. Dat staat dus los van een andere baan zoeken.
eef: mooie foto's van bam Kim: sterkte! Lau: pfff ook niet leuk idd wel mooie foto van maat! Mootje: ook geen lekkere werk situatie zeg! al vind ik je neger-stand wel mooi Sussie: spannend, ik ga voor je duimen Evelien: ik heb er geen verstand van maar klinkt iig niet ideaal!
Jammer zeg, Evelien! Nudine is trouwens gewoon aan huis geinsemineerd. Kan dat niet met diepvries?
AntheaV
Geplaatst: 22-03-11 10:52
Goedemorgen! Ik heb gister nog een hele rondrit Den Haag/Rotterdam gehad. Ging naar Den Haag naar de Chinese ambassade maar daar kwam ik niet binnen. Sommige mensen stonden al meer dan 2u in de rij en die kwamen al niet eens binnen! Je moet er echt uiterlijk 9u staan wil je kans hebben om binnen te komen. Nou dat is voor mij al haast niet mogelijk! Ik ben bijna 4u onderweg om er te komen. Toen bedacht ik me dat ik wel even naar Europort Business school (in Rotterdam) kon bellen, die organiseert de studiereis naar China. Dus dat gedaan en ik kon mijn paspoort daar inleveren, want die man zou van de week de paspoorten van de studenten vanuit Rotterdam heen brengen. Nu weet ik alleen niet of dit wel gaat lukken want bij de ANWB zeiden ze tegen mij dat het eigenlijk wel persoonlijk ingeleverd moest worden. Nouja, hij heeft de reis vaker georganiseerd dus ik neem aan dat hij dan wel weet of het kan. Ben uiteindelijk zo'n 13u op pad geweest, maar dat was dan wel inclusief even het centrum in, in Den Haag en Rotterdam.
Lau: Wat lastig allemaal Wel weer super gave foto's heb je! Lielle: Ook al zo'n gave foto! Kim: Succes bij de kaakchirurg Mirthe: Grappig dat je mij hebt zien rijden Sussie: Veel succes vandaag bij je sollicitatie! Mootje: He bah, lijkt me echt vervelend zo'n nare situatie op het werk. Evelien: Balen van Mighty Magic
gr_roos
Geplaatst: 22-03-11 10:53
Met diepvries thuis is zoiezo kostbaar. Merrie moet dan zeker 2 keer per dag gescand.
Evelien, mijn merrie kan niet thuis geïnsemineerd, daar is ze te moeilijk voor. Niet wat betreft karakter, maar met het bepalen van het moment van insemineren.
Mootje, sluit me wel bij Lielle aan. Werkbare situatie is wel wenselijk lijkt me, hoef je niet meteen grote vrienden te zijn.
Annetje
Geplaatst: 22-03-11 10:59
Hihi Mootje in de neger-stand... Heb je al zoveel in de zon gezeten? Nee flauw, lijkt me vervelend zoals het op je werk gaat. Verder kan ik me ook in de post van Lielle vinden.
Kim sterkte!
Noor niet ziek worden hoor!
Lau
Anthea, dat klinkt lekker allemaal zeg! Hopelijk krijg je het op deze manier voor elkaar.
Anthea: Wat een gedoe zeg. Hopelijk kan die man dingen die volgens de ANWB niet zouden kunnen Evelien: Dat is wel echt jammer zeg.. Evony: Veel plezier op les zometeen
Anthea, vorig jaar heb ik mijn China visum ook via het reisbureau (van het werk) geregeld, dat ging probleemloos en zo hebben andere collega's het ook al meermalen gedaan. Dat zou dus moeten werken.
Nee Karen, je hebt niks gemist. Heb gister alleen heel erg goed nieuws gekregen (waar ik verder niet over uit ga wijden, en vandaar het feest van gister) waardoor ik in de wolken ben.
viefdepief
Geplaatst: 22-03-11 11:32
Noor: Lekker zeg Sim: Goed nieuws is natuurlijk altijd verschrikkelijk fijn!! Laura: Gave schimmel is dat!
Ik ben aangenomen bij International Office. Heb daar een ondersteunende functie en ga me vooral bezig houden met beurzen. Eerst voor 2 uur p/w wat voor nu ook even zat is naast mijn jasjes, 6 uur poetsen en Oscar die ik nog rijd Richting de zomervakantie kan ik echt een heel stuk meer werken en vanaf september krijg ik ook meer uren
Nu eens richting mijn begeleidster om over mijn onderzoek te babbelen