Mijn moeder had nog wat foto's gemaakt van de training vandaag. De meeste waren mislukt, maar er was in ieder geval 1 mooie draffoto.
Sannnn
Geplaatst: 06-09-10 17:03
@Mootje: Benieuwd wat voor paard je vriendin kiest! Gefeliciteerd met je wp. @Corien: Jij hebt veel feestweken! @WL: Fijn dat ze weer lekkerder in haar vel zit! Nu hopen dat de ontsteking snel weg is. @PB: Jammer van de 1e proef. Af en toe kan je er niets van op aan.. Disney in Florida is super! Je moet ook zeker de lichtjesparade gaan kijken ’s avonds en het vuurwerk idd. @Sussie: Mooie foto!
Ben ook weer terug van een heel nuttig dagje college. Niet dus.. Jammer van die aanwezigheidsplicht. Nu even gauw stal etc. doen en dan komt vriendin. Morgen heb ik les van Johan Hamminga! Ben zo benieuwd wat ik ervan vindt.. Woensdag als ik het red met studie naar oefencross Biddinghuizen. Nog meer mensen?
Mwah, kan er nog niet echt op staan, maar red me wel met lopen. Spierpijn en mijn stuitje daarentegen heb ik op het moment meer last van.
Sannnn
Geplaatst: 06-09-10 17:12
Dat is goed baalen! Hopelijk knap je snel weer op. Zou zonde zijn als je Gorssel moet afzeggen.. Spierpijn ben je wel met paar dagen kwijt. Maar stuitje en voet is lastiger. Is het niet dik ofzo? Beterschap iig!
Simmie: KLinkt niet lekker zo. Hopelijk ben je weer helemaal fris en fruitig voor Gorssel.
Hier alles lekker gereden en gemest. Nog een hoop bijbaan solicitaties verstuurd. In ieder geval bij 1 aangenomen, maar dat betaald zo slecht en is lichamelijk best zwaar (afwassen in restaurant voor 8,70 per uur). Mocht het van mijn moeder en vriend niet doen. Hopelijk leveren de andere solicitaties meer op.
Ga nog even bellen met een verening in de buurt of ze nog instructeurs nodig hebben. Echt frustrerend om een redelijk bijbaantje te vinden.
Vanmorgen 4.50 ging de wekker (net zoals de rest van de week ), om kwart voor 6 zat ik braaf in de bus opweg naar Leeuwarden. Om 7 uur stond ik netjes in m'n apenpakkie klaar om met praktijk (als manager ) te beginnen. Het was mijn eerste dagje als 3e jaar en dus als manager, maar het was erg leuk. Ben net 15 min thuis. Dus je kan wel nagaan dat ik kapot ben . In die praktijk weken had ik toch liever in Leeuwarden gewoond . Zo even een hapje eten, paardje rijden en dan rol ik zo mijn bed in. Ik moet SLAPEN!
Heb jij het nog niet druk genoeg dan PB, dat je een bijbaantje zoekt .
Simmie: balen dat je nog last van je stuitje hebt. Kan soms ook nog wel even duren .
PB, In welke uren ga jij dat bijbaantje doen Jij bent altijd zo druk! Sussie, Leuk dat de Weltsieger zo goed gaat, leuke foto! Sannn, Veel plezier bij Johan Hamminga morgen, maar dat zal wel lukken Simmie, Balen dat je voet nog niet meewerkt
Zo, Ik heb vanavond een bankhang-avond
viefdepief
Geplaatst: 06-09-10 19:01
Kim: Jeetje wat een tijden zeg Leuk dat het verder wel beviel! Is er niet iemand bij wie je een dagje uit kunt slapen in Leeuwarden? Mootje: Geniet ervan Sussie: Mooie foto! Sann: Leuk dat je bij Johan Hamminga gaat lessen!
Ik heb nog een foto van het paardje wat ik nu even rij voor een stalgenoot:
Woll is er klein bij al is deze wel 2x zo smal Gister voor het eerst wat serieus gegaloppeerd Beginnen al aan elkaar te wennen..
Nu even snel wat opruimen hier en dan nog even studiebollen
Ik hoop in de avonduren 1 of 2 avonden te kunnen werken. Wil gewoon echt wat geld erbij verdienen voor mezelf. Wel goed voor me Ben zo gruwelijk verwend eigenlijk. En Florida gaat duur genoeg zijn.
Ziet er uit als een fijn beestje Vief PB, Eigen geld hebben is inderdaad erg fijn! In Miami kan je trouwens erg goed winkelen Sanibel Island en Key West vind ik persoonlijk ook heel erg leuk! Corien, Slaap lekker alvast.
Ik kreeg net een schoonmaakwoede aanval. Badkamer is weer schoon! Vanochtend is alleen één van de twee lampen doorgebrand, maar schroevendraaier ligt in de berging en laat ik al in mijn pyama rondwandelen!
_lautje_
Geplaatst: 06-09-10 20:32
Ok, ik wilde net kaartjes kopen voor Disney World maar nu moet ik echt werk vinden voor ons tween zijn 2 dagen kaartjes 334,- dollar
Sussie85
Geplaatst: 06-09-10 20:32
Weltsieger wordt steeds mooier stoer beest!
PB: wat eigen centjes verdienen is wel zo fijn! Hopelijk vind je wat leuks dat lekker betaald. edit: jemig wat een geld voor disney! Vief: leuk paard! Fijn dat je er een klik mee hebt. Simmie: balen van je voet! Maar was wel te verwachten natuurlijk. Kim: dat is vroeg! Sann: veel plezier bij Johan Hamminga morgen! Mootje: lekker bankhangen! Schoonmaken is ook zo af en toe nodig.
@ pb ik ben vorig jaar 2,5 week naar Florida geweest en heb tickets voor diverse parken via deze site besteld. Misschien ken je hem al. Kaarten worden gewoon naar NL gestuurd. http://www.undercovertourist.com/ Scheelde mij erg veel geld
Daar heb ik ook al gekeken en dan kan ook pas vanaf 3 dagen verblijf in Disney. Aangezien we net een weekje hebben willen we echt maar 2 dagen.
_Noor
Geplaatst: 06-09-10 21:26
Avond! Heb wel bijgelezen, maar niet alles onthouden. Zag een mooie foto van Weltsieger en van Viefs oppaspaard. Idd lief dat witte snoetje!!
Weer een druk dagje gehad. Eerst de hele dag opleiding in Utrecht, was behoorlijk op niveau en in een stevig tempo, dus moest het koppie er goed bijhouden. Kon het wel bijbenen gelukkig en had het 'huiswerk' ook heel aardig gemaakt (uiteraard zondag op het laatste moment..). Daarna allebei de paarden gelongeerd. Jer had peper in zijn r**t (storm op komst?) en Nudien loopt weer wat soepeler, die zet ik een paar dagen aan de vit. E (altijd op voorraad). En net nog gezumbaat. Goeie daad voor vandaag weer gedaan zou ik zeggen!
PB: kun je geen leuk bijbaantje op een advocatenkantoor oid vinden? Sluit meteen een beetje aan bij je studie. Of nachtportier bij een museum, je studeert toch ook kunstgeschiedenis? (Night at the museum ) - beetje flauw weer sorry. Simmie: sterkte met je voet, hopelijk kun je in Gorssel gewoon van start. Met Stief of met Sims?
Ik ben ook schandalig verwend... Ik ben 24, studeer, heb een volvo v40, 4 paarden, iedere week op concours, ga op vakantie en owhja ik heb 2 kledingkasten vol met kleren en nog stapels op de grond.
Kijk nu rijd ik wel die paarden en pony's en daar wordt natuurlijk ook veel van betaald (als de handel loopt althans ) en vorig jaar heb ik ook een bijbaantje gehad en veel geld verdiend en Afrika van betaald en dit jaar Rome. Maar alles kan gewoon niet (meer).