[SGW] [HK]Liefde voor de SGW, dat nemen we in deel 12 ook weer mee

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-10 20:38

Balen Jantine. Dit is niet iets wat je verwacht had, hoewel je wel had aangegeven dat je twijfelde over het achterbeen. Waar dacht jij dan aan als ik zo brutaal mag wezen :o

tientjeh

Re: [HK]Liefde voor de SGW, dat nemen we in deel 12 ook weer mee

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-10 20:40

Roos, ik had verwacht dat hij misschien zich toch iets vervelender had verstapt ofzo. Maar het is zo dat hij niet kreupel of onregelmatig is, alleen op het harde treed hij net iets minder door rechtsom. Op het zachte en rechtuit niets van te zien.

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-10 20:51

Klinkt helaas bekend. Mijn paard had dat vorig jaar met een warm en dikker been. Denk je ook verstapt, dus koelen en rust. Bleek ook iets heel anders.(kreeg te horen dat het over was met der) Gelukkig ben ik voor een second opinon gegaan en nu blijkt ze een heel scheef bekken te hebben. Waarschijnlijk ook de reden dat ze vorig jaar geen goed eitje had om te insemineren. Prognose is nu een stuk positiever (ze mag na de behandelingen gewoon weer crossen).

Snap je teleurstelling, hoewel ik wel diep in mij hart wist dat het wel even erger was dan verstappen.

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-10 20:54

roos, ik had ook een voorgevoel dat het niet goed was hoor. Ik heb al regelmatig zitten googlen op spat voordat het uit kwam. Dus diep van binnen wist ik het misschien wel. Maar je maakt jezelf gewoon wijs dat het zo erg niet is.

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-10 20:57

Tientje, Dat is niet waar we voor geduimd hebben. Nu vind ik persoonlijk een 2tje ook niet schokkend. Nu is het wachten op de reactie van de kopers. Ik duim rustig verder!
Bianca, Mijn stalgenootje heeft haar Samshield bij het Drunens Ruiterhuis besteld!

Vanavond weer gereden. Nog een paar kleine pronleempjes, maar ik heb in ieder geval niet meegelift!

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-10 21:01

Ik hoorde dat ze niet goed was en mijn eerste reactie was meteen. Heeft ze iets erfelijks? Nee dan "neem"ik een veulen. Dat dat niet lukte was een grotere teleurstelling, omdat ik er helemaal niet op gerekend had dat het wel eens niet zou lukken. Is ook geen oorzaak gevonden waarom ze iedere dag een nieuw eitje kreeg en dat niet liet groeien.

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-10 21:13

Bianca, dat zijn hele gave caps. Mareille Schroder heeft er ook 1. Je kunt 'kant en klaren' kopen, maar ook helemaal zelf samenstellen. Heel erg gaaf.

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-10 21:41

Goede avond!

Mo-van-dijk nee me beugel zit er nog wel zeker tot de zomer dan heb ik hem 1 jaar :)

Jantien je hebt pb en wel balen zeg!! van Uk dan is het echt een bikkel hoor!!

Kwa caps ik vind de spees air bruin nog steeds TE VET allen me portomonee niet :n

Heb jackson lekker gelongeert aan de bijzet dus ik was weer te vreden morgen lekker lasko rijden, ben benieuwd :)

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-10 21:53

@tientjuh. Balen zeg. Hopen dat de kopers haar toch nog willen kopen

Ik heb vanavond voor het eerst weer lesgegeven met mijn nieuwe BR winterboots. Zijn van die seude laarzen met bont en voor het eerst in mijn leven warme voeten gehouden.
Heerlijk...

Zaterdag is er polocrosse training in de manege . Ga denk ik wel even kijken want ik heb dat nog nooit gezien. Ben benieuwd..

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-10 22:04

Carolien das wel gaaf polo allen zo hard lijkt me?

heleenxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-10 22:09

Leuk zeg. Ik heb een aantal paarden behandeld om een grote polostal. Ik vond het heel bijzonder om die trainingen te zien.

Vervelend Tientjeh, het klinkt niet al te ernstig, maar wel erg jammer.

Ik heb vandaag eindelijk weer kunnen rijden thuis, de bak was eindelijk sneeuwvrij! *D

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-10 22:10

Sussie85

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-10 22:16

Jantine: wat ontzettend balen! Je hoopt toch dat hij goedgekeurd wordt.
Caroline: leuk polo!

Wij hebben vandaag ook weer thuis kunnen rijden. Pino na een maand vakantie weer opgepakt. Pa had hem van het weekend al meegenomen om te rijden. Vandaag was hij erg braaf na wat opstartbokjes. Heb maar 20 minuutjes gereden maar dat was lang genoeg voor meneer. Conditie gaat toch snel achteruit als ze even stilstaan.

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-10 22:25

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-10 22:29

Echt te grappig Shanoek!!

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-10 22:29

Goedenavond!
@ Snoekiej: toch fijn dat je weer iets hebt om je op te richten. Die laatste weken zullen omvliégen (zeker aangezien je nog lekker op vakantie gaat).
@ Bianca: dan hadden we misschien niet tegelijkertijd prijsuitreiking idd. Maar volgende keer weet ik iig wie je bent ;)

Wat is polocrosse? :o Echt nog nooit van gehoord.

Net onze allereerste viertaltraining gehad. Was nog een beetje hectisch. Vooral in het begin vonden een paar paarden het wel grappig om even flink te gaan bokken. Niet prettig als je in collonne rijdt!!! Jer was wel braaf, beetje heet. Toen we tegelijkertijd door een S van hand moesten veranderen (naast elkaar zeg maar) blokkeerde ie even want dat vond ie toch wel een beetje eng. Tweede keer ging al beter. Over twee weken weer, was wel hard werken trouwens! :j

Edit: Leuk filmpje. maar ik heb zo'n apparaat niet nodig om zulke oefeningen te doen :D :o
Laatst bijgewerkt door _Noor op 19-01-10 22:30, in het totaal 1 keer bewerkt

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-10 22:30

Het is polocrosse. Wat anders dan polo. Dit is hun site. http://www.polocrosse.nl./
Ziet er leuk uit!

Mijn bak is bijna sneeuwvrij. Ik heb helaas nog steeds niet kunnen longeren. hij is nu weer te nat. De pomp staat er in om het water weg te halen maar zag al dat het eind vd week weer gaat vriezen. Vreselijk die winter!!

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-10 22:31

Ooh net zo iets als Lacrosse, maar dan te paard zie ik. Grappig!

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-10 22:43

ja lacrosse te paard. Zo leg ik het meestal uit maar veel mensen kennen die sport niet dus dan moet je weer wat anders bedenken voor een duidelijke uitleg :D

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-10 22:46

Pff dat flimpje _O- haha

Ik ga naar bed :wave:

Liene

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-10 23:02

Hoi iedereen!
Even een berichtje van mij!
Mijn tentames zijn overmorgen EINDELIJK afgelopen, en dan ben ik hier weer 100% !
Hier is het trouwens enkele dagen geleden eindelijk begonnen met dooien, nu is alles weg. Ik kan dus ook direct terug rijden na mijn examen van donderdag :D

Shanouk, Hilarisch filmpje :p
caroline = ooh fijn dat je polocross kan gaan zien! Hier in de buurt is er ook zo'n polo 'veld'. Gaat er soms ontzettend ruig aan toe, soms kijk ik er niet eens graag naar. Maar er zijn ook klassen waar ze beter met de paarden omgaan, en men punten aftrekt voor ruw gedrag ;)

Dus dames, tot donderdag middag :D :wave: !

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-10 23:03

Succes!! epona

Ik ga nu echt :z

jipje_niekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-10 23:58

Goeie avond!
@Jantine: Wat balen dat je voorgevoel toch bevestigd werdt! Hopelijk kun je het alsnog eens worden met de mogelijke kopers!
@Snoekiej: Wat een filmpje :o
@Epona: Succes nog met je laatste tentamens!

Verder zijn er veel mensen die eindelijk weer lekker hebben kunnen rijden, heerlijk!
En wat een geld voor een cap :oo Ik geloof dat ik het voorlopig nog maar bij mijn eigen capje hou :o

Ik heb nog gewerkt vanavond en ben nu echt behoorlijk gaar. Heb al een week last van mijn keel en het lijkt ook niet echt beter te worden. Morgen ook nog mijn beoordelingsgesprek hier op stage en hoop hiermee mijn stage voldoende te gaan afronden, al weet ik dat pas zeker als ik mijn cijfers terug krijg ergens in februari.

Nu maar is proberen te gaan slapen om toch weer wat fitter proberen te worden.

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-10 00:10

Goedenavond!

Ben net weer even wezen dressuurhuppeltrutten met Trakkie. Proeg kwam niet helemaal uit de verf zoals ik wou. Wou het allemaal net nog wat knallender en spectaculairder hebben. Maar was nog wel 2de met 193 punten en alleen 6en en 7vens.

Lielle helaas niet meer gezien.

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-10 01:11

Goede avond dames ;) ,

Ik lees een heel sneu bericht van Noorwijdenes :(:) , ouwe Babs is dus ook niet meer.. Zal vast met Indy in de hondenhemel zijn ;) .. Sterkte hoor, blijft küt!!
Een nogal vaag gebeuren rondom Marit en een ongeluk >;) .... Heb denk ik nog niet ver genoeg teruggelezen.
Marloes, lekker ego-bericht :D , daar mag je trots op zijn ;) .
En PB is lekker aan het dressuurhuppeltrutten geweest :)) , toch gefeliciteerd!! :D

Pfffff.... ik ben helemaal stuk.. Ik heb 3 dagdiensten gewerkt en 2 avonddiensten, dus 5 loeizware diensten achtereen en dat breekt je toch wel een beetje op.. Het is op het moment ook zo'n gekkenhuis, veel hele zieke patiënten en nieuwe artsen die de gang van zaken nog niet kennen en dat gaat eigenlijk niet samen. Dit zorgt voor veel irritaties :roll: . Het is inderdaad behoorlijk onregelmatig, op zich wel erg lekker, ben het gewend.. heb de grootste hekel aan nachtdiensten en zaterdag ga ik dus weer de nachtdienst in, maar liefst 4 nachtdiensten ;( .. Je werkt, je slaapt, je doet je paard.. je werkt, je slaap, je doet je paard... nee.. vind dat echt niks..

Wo had vrij vandaag.. vond haar wat matjes voor haar doen :(:) , kan misschien ook wel met de rui te maken hebben, dus even aan de Echinacea-druppels voor haar weerstand misschien :) .. Dus even lekker beetje getutteld met haar. De grote aan de longe gehad, echt zo mooi.. :P alles gaat slowmotion bij hem, hij is voor zijn maat toch nog wel aardig vlug :j ... maarja als je Wolin gewend ben :o ...........