[SGW] [HK]SGWayers in hart en nieren: gaan we ook in nr 11 vieren!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-09 18:38

Ik ben ook weer vrij. Was super druk en bijna geen pauze gehad. Had het na 6 uur ook wel wel echt gezien. Nu zo even lekker wat eten, mijn deurtje schilderen en naar mijn ouders. Morgen weer terug met mijn vader (incl. boormachine. Heb nog bijna niks aan de muur hangen en dat is niet heel praktisch :+)
Zondag ga ik nog even naar mijn oma. Die is een beetje zielig ;( Ze is heel erg gekropen en heeft daardoor nu heel veel pijn omdat er allemaal zenuwen bekneld zijn geraakt. Verder nog een beetje aan een opdracht knutselen, presentatie voorbereiden voor maandag.. En dan weer een drukke week. Ga 3 dagen werken om de gegevens van net in te voeren in de database :z Studiegenootjes vroegen zich al af waar ik me de afgelopen week verstopt had :=

De DA is vanochtend voor Woll geweest. Geen koorts, longen waren schoon, maar wel nog steeds echt vies snot en opgezwolle lymfe.
Wordt dus een AB-kuurtje van 10 dagen voor Wollie :(:)

Mistid: Wat had je uitgespookt?
Andrea: Nog wel een beetje fijn gezwommen?
PB: Veel sterkte en daarna veel plezier!!

BuenaVista

Re: [HK]SGWayers in hart en nieren: gaan we ook in nr 11 vieren!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-09 19:10

ik ben echt gebroken. We hebben zo'n ontzettende drukke dag gehad vandaag. Niet te filmen. Moet zo nog na vriendinnen, ff knippen!! Wordt wel leuk, maar moet me er op dit moment echt nog ff na zetten...

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-09 19:39

WolinLotte schreef:
Haha, nouja tis nog een voldoende!! ;)
PB; Heel raar dat je daar nou wel zin in hebt :o ...

Heb nieuwe paardenbladen weer van de deurmat geraapt.. Staat heel stuk in van Wendela Schlimmer in het Bit, aantal mensen hier hebben toch lessen bij haar gevolgd?
Vanavond maar eens even lekker lezen :) .

daar heb ik les van :))

Heb heeerlijk lesje gehad :) paarfoutjes van de baas :o moet recht door blijven rijden na de sprong en vooruit kijken dan gaat meneer echt springen :)) dus ja parcroutje van 100-110 dus ging lekker :)

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-09 19:45

Ik had mijn spullen niet mee, voor de tweede keer. Kon het niet vinden. Dit is al de tweede keer bij die leraar (om dezelfde reden ook nog :o ), en ook de 2e keer ooit op de middelbare := .
Dat zegt wel wat over de leraar niet :P .

Iedereen drukke dag gehad :(:)

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-09 19:46

Goedenavond :)
Boek is uit! En het springen ging lekker. Ik dacht dat Vorstin wel lekker rustig zou zijn (is ze thuis met springen meestal, ergens anders totaal niet), dus ik had geen martingaal omgedaan. Had ik beter wel kunnen doen, ze was hééét! Ik had een kruisje/stijltje 5m voor B gezet, en als ik iets na A of C afwendde ging ze al. Ben geeindigd met een stijltje op 1.05, dus ik was weer tevreden :) Als ik een periode weinig spring, ben ik al gauw bang dat het niet goed gaat, maar nu had ik er maar een beetje last van.

Jemig wat hoefde jij weinig boeken te lezen Rowo! Ik moet in 3 jaar gelezen hebben: 12 boeken voor Nederlands, 5 voor Engels, 3 voor Frans en 3 voor Duits. Frans en Duits heb ik nooit gelezen, omdat ik daar alleen maar boekverslagen van moet maken. De mondelingen zijn meer spreektoetsen. Van de boeken voor Engels lees in sommige in het Nederlands.

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-09 19:53

Jeetje wat moet je veel lezen :+ zou gek worden haha

Ga even een lijstje maken en lekker rond neuzen op internet.

Marieke_xXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-09 20:17

@ vief; arme Wolles! :(:)
@ Snoekiej & Malloesje; een eventing! ;) Zal zo even foto plaatsen!
@ Snoekiej; fijn dat het rijden wel lekker ging!

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-09 22:30

Ik vind lezen niet zo erg, lees eigenlijk best graag, heb net een pil uit van 600-nog-wat bladzijdes :P , ben alweer begonnen in de volgende. En uiteraard het echte werk :o , zoals de Cosmpolitan en dat soort werk hahaha :)) .

@Corien:
Wat leuk!! :D
@Vief: Hopelijk krijgt Wolles net even een extra zetje om er helemaal overheen te komen :(:)

Woensdag worden er zadels gepast/aangemeten bij Wolin. Ben erg benieuwd :) , het wordt wel een bruine :D . Vind het proefrijden nog wel een soort van spannend := . Ons oudje van 27 jaar is sinds gister ijzerloos, hij heeft 24 jaar rondom op ijzers gestaan. Was dus even spannend hoe het zou gaan; wonderbaarlijk goed ging het!! In Soest mogen de oudjes geen ijzers hebben, dus hij mag nu alvast wennen, gekke ouwe Bram :+: .

Zit weer heeeeeeerlijk te 'Mac-en' hier, lekker hoor!! :9 _/-\o_

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-09 22:52

Lekker hoor ;) lotte welke zadel passer komt er?

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-09 01:08

Chaam gaat helaas niet door voor ons.. (voor mij als groom dan...) Salina is niet goed bevonden door de dierenarts, knieband en collateraalband aan rechtervoorbeen zijn verrekt. Wordt een maand rustig aan, komende week stappen het harde.
Jammer, maar het belangrijkste is natuurlijk dat Sal optimaal in haar vel zit en gezond is :j .. Ze is wel optimaal in conditie, klaargestoomd voor volgend weekend, maar het gevoel zei ons dat er iets niet lekker zat. Salina is een taaie en laat niet snel wat zien, dus we hebben toch al steeds veel rust opgebouwd in de trainingen.
Voor de zekerheid toch maar naar de dierenarts.. Ze laat totaal geen kreupelheid zien.. weliswaar heeft ze maar één 'misstap' gezet. Genoeg om te zeggen dat we niet meedoen. Arme Sal :(:) ..

Heel misschien dat ik wel gewoon kom kijken om de SGWérs weer van start te zien gaan in het nieuwe seizoen, zou dat toch niet willen missen 8-) , maar dus zonder peerd en ruiter ;) .

Ik ga maar eens richting mijn bedje :wave:

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-09 01:30

:wave:

Marieke_xXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-09 02:34

Iedereen is net weg, had verjaardagsfeestje van mijn broertje. :)
Plaats morgen wel foto van de borstriem, is dezelfde als die van Jantien!

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-09 08:10

Goede morgen

ik ga er vandoor ;) maandag mijn verslag of vanavond laat ;)

succes wedstrijd gangers!

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-09 08:51

Gister toen ik in de trein zat belde mijn moeder..
Op stal wilde Woll niet uit het land komen, wilde bijna niet meer lopen en ze hebben haar echt op moeten halen. Ouders erheen en DA laten komen. Ze was enorm aan het zweten en had op haar borst waar ze de AB-prik had gekregen een hele grote zwelling. Arm paard :(:) Allergische reactie op de antibiotica. Ze was gisteravond wel erg blij om me te zien, had ook wel gegeten, maar wilde nog steeds niet echt bewegen en mocht niet bij de bult in de buurt komen. Ga er zo weer heen en heb nu echt 5 verschillende potjes met medicijnen staan. Denk je door de dierenarts haar een beetje op te lappen, krijg je dit :\

Hilde_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-09 09:21

Goedemorgen.

Jeetje, arme wol. :(:)

malloesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-09 09:37

Mogguh!

Vief; jeetje wat balen zeg, hopelijk knapt Wol snel weer op :(:)
Marieke; ik ben erg benieuwd, vind die errug mooi :j
WL; wat voor zadel ga je voor, spring of dressuur?

Maandagavond komen ze bij mij om een nieuw dressuurzadel aan te meten. Hij had ook nog een 2de hands Albion en Barnsby. Barnsby zit echt heerlijk, dus heb nu al zo'n vermoeden dat die het gaat worden. Gelukkig hebben beide paarden geen rare ruggen. Ook gister gekeken voor een mooi bruin hoofdstel en ook 1 meegenomen om de kleur te bekijken, ben bang dat ie iets te licht is..

Nu eerst iig lekker beide even rijden, gister geboscrost dus ze zullen wel lekker lang zijn :\

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-09 09:51

Goeiemorgen :wave:

Jeetje Vief, wat onwijs balen van Woll. Ik hoop echt dat ie snel weer opknapt, dit is ook wel errug sneu voor haar!

Ik krijg dinsdag ook een nieuw zadel. Een bruin springzadel. Mijn huidige past niet meer op zetje.. echt balen!

Ik ga ook maar eens wat doen zo !!

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-09 09:58

Wat jammer voor jullie WL!
Vief, arme Wolles.

Oefencrossje vandaag! Zin in!

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-03-09 11:09

Goeiemorgen :)
Straks oriëntatiedag op de universiteit Leiden!

Jemig wat balen van Wolles Vief :(:)
Lotte, ik lees ook graag, maar geen literatuurboeken :+
Veel plezier Simmie!

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-09 11:31

Spannend al die nieuwe zadels :D

Snoekiej: Leuk! Veel plezier alvast :) Bij welke studies ga je kijken?

Vind het ook echt sneu voor der.. Maar gelukkig stond ze heel wakker te kijken vanochtend en was ze nogal beledigd dat ze op stal moest blijven. 2 grote spuiten met alle spulletjes gemengd met appelmoes gegeven, wat met iemand die haar even vast hield erg goed ging gelukkig :) Daarna even met haar op het paadje gestapt en ze liep voor wel iets korter aan de kant van de zwelling (halve voetbal zo groot ongeveer) maar verder had ze genoeg praatjes. Nog even een zalf erop gesmeerd tegen de zwelling (was wel nodig, gloeide helemaal) en toen toch maar het land in gedaan. Vond het nog zieliger om haar de hele dag op stal te houden.

Het net een nieuwe tv+dvdspeler opgehaald voor op mijn kamer. Nog geen 20 euro en hij doet het super, dus dat is wel een mooi koopje :D Straks nog even bij Woll kijken en dan met mijn vader naar Enschede. Moet nog wat planken aan de muur hebben enzo.

Rosalie123

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-09 12:56

Ik ben ook weer klaar met werken! Vanmiddag ga ik ook even naar de open dag van een HBO school. Als het goed is heb ik in juni mijn MBO diploma dus moet nou wel een beetje weten wat ik wil.

Marieke_xXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-09 14:01

@ Vief; Arme wolles! :(:)
@ Simmie; Veel plezier! :D
@ Rosalie; Veel succes! ;)

Ik heb net 3 paletten met stenen verplaatst, stenen in kruiwagen en naar de schuur,
straks nog 2 en daarna samen met mama nog even naar de Mosten om wat sprongetjes te nemen! :D
Zal vragen of ze fototoestel meeneemt kan ik mijn borsttuig laten zien! ;)

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-09 15:25

@Vief: Arme paard.. kunnen ze inderdaad echt naar van worden.. :(:) Je bent nu een soort Eucalypta met al je mengseltjes ;) .
@Malloesje: Het wordt waarschijnlijk een Massimo Son, dit is een veelzijdigheidszadel, maar dan een vrij luxe versie. Ik heb er ooit een keer op gereden en dat was echt mijn droomzadel :o . Weet natuurlijk niet of dat nu nog zo is.
Ik heb heel erg het probleem dat ik met mijn lange stelten op bijna geen enkel dressuurzadel kan zitten, dan gaat mijn bekken zo ontzettend pijn doen. Moet er dus een zijn van halve kniewrongen of helemaal geen... De Hulsebos die ik nu heb, daar heeft voorheen een man op gereden met net zulke lange benen als ik.. Die had halve kniewrongen, dus ik kon mooie mijn bovenbenen er onder schuiven.. De Son die heeft heeft dikke kniewrongen die dus naar voren gebogen zijn, dus mijn lange benen kunnen er probleemloos omheen, plus het heeft een middellang zweetblad. Je kan er ook fijn mee springen :j .
Massimo's staan er om bekend veel ruggengraat-vrijheid te geven. Ben erg benieuwd hoe het ligt én natuurlijk zit :) . Mijn Hulsebos begint kuren te vertonen en zakt wat naar voren op de rug van Wolin, heb geen zin in geklooi, ik zit er in te rommelen en Wolin reageerde heel boos toen ik aan haar rug en singelplaats kwam de dag na mijn les met 'duim-gedoe' :o .
@Simmie: Ja.. vind het wel jammer ja, maar ik had dezelfde keus gemaakt wat betreft mijn paard :) . Hopelijk kan ik wel komen kijken :D !!

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-09 17:44

Jemig word echt gek...
Ik zit gewoon op de bank, komt mn broer eraan met een vriend, springt die !$%^#@zak gewoon boven op me, pakt ie afstandbediening af, en begint ie me te slaan met colafles, echt keihard... en daarna schopte ik hem, neemt ie me in houdgreep, gaat ie keihard lopen slaan met achterkant colafles, dus mn hoofd bloed en heb een dikke bult := En de laatste tijd heb ik 't nou niet bepaald makkelijk met een ruzie en een afgesloten vriendschap met mn voorheen beste vriendin...

Pff, wie heeft voor mij een enkeltje Amerika ofzo...

Rosalie123

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-09 17:49

Jeetje Melanie :oo Dit is echt niet normaal. :(:) Weten je ouders hier wel van?