Maar bij hem waren dus ook de hechtingen losgegaan? En moest het ook opgroeien zeg maar? Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Maar bij hem waren dus ook de hechtingen losgegaan? En moest het ook opgroeien zeg maar? 
, ze luisterde voorbeeldig.
.
..
(ligt hier in een deuk, om d'r eigen grap
)*
.. Maar ik merk echt dat het baat heeft bij haar, ze is er beter bij gaan bewegen, hoef groeide netter in vorm. Tijdens de sessie wordt ze erg relaxed en staat ze af en toe zelfs in een soort 'trance' lijkt het wel. TeeGee schreef:Ik ben inmiddels wel wat gewend....maar doe maar via PM. Bij TG waren de hechten eruit gescheurd en die flap hing ook los. Die is er toen afgesneden. Moest dus ook helemaal bij elkaar groeien, TG heeft daar toen 2 keer in de week accupuntuur voor gehad. Eigenlijk waren wij er toen iets te laat mee, voor jou zou het ook wel echt wat zijn denk ik. Alleen jammer dat ie in Delden zit.
edit: hier staan wel foto's: [MD] Pech op concours
! Volgende week donderdag weer, en dan ook naar Assen rijden.
.
Hoe was de rijles?

. Heel veel plezier iig het weekend met die koters van je
.
!
hebbuh hebbuh....
toch leuk om te horen..
Ik begin het steeds leuker te vinden!
!!!
Ik kreeg haar niet naar voren, alleen opzij en achteruit, dus we zijn gewoon een meter of 10 achteruit Mijn kant op gegaan. Daarna kon ik haar weer draaien en verder rijden 

Ben wel benieuwd naar foto's van hem!
Elke 6 weken gaat nog, heb liever dat ik er nu een keer veel aan betaal en dat het dan gewoon goed blijft.

ingrid
Ik liep met Nika achter de koppaarden en ben er dus tussendoor gegaan en gelukkig deed mijn kleine merrie het wel, dus daarna de hele stoet toch ook maar. Toen moesten we een poos wachten, maar daar had ze niet echt behoefte aan. Ben toen dus maar even een bosritje gaan maken van 45 minuten. Kwam ik weer bij het kasteel, kwam het bruidspaar net naar buiten
En we hebben het de hele tijd droog gehad!